7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
DEXY87 MARTON SANDOR; Cristesti, Mures; Conduc: Honda CRX;
Scris la 28 Decembrie 2016 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Bee-R Rev Limiter... Montarea si in actiune... E foarte simplu de montat... vezi tot »
Power Builder Bee-R Rev LimiterPower Builder Bee-R Rev LimiterPower Builder Bee-R Rev Limiter
1 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Alex11ltu Alex Lutu; Bucuresti; Conduc: Kia Rio;
Scris la 24 Septembrie 2016 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Doresc montare BOV , astept recomandari si cateva pareri , nu doresc electic  vezi tot »
0 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Thezapper Dan Mailat; Conduc: Mini ONE;
Scris la 23 Mai 2016 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
O resoftare simpla care a transformat masina din Mini One in Mini Cooper. A urcat de la 90 de cai putere la 117. Uiiiii :) vezi tot »
7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
DEXY87 MARTON SANDOR; Cristesti, Mures; Conduc: Honda CRX;
Scris la 13 Aprilie 2016 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Pe scurt ar fii: Pozele vorbesc :P Masinuta a primit de curand urmatoarele cadouri: Cold Air Intake SIMOTA Fise din Silicon KARAKAL Bujii Japoneze NGK IRIDIUM IX Galerie 4-1 Catalizator Sport Sistem de evacuare CATBAC SPEC-D Tuning TT-Series Totul a inceput cu o baie relaxanta :P si s-o terminat cu galeria arsa (a prins culoare) si bara spate topita un pic :D vezi tot »
Inspira, Aprinde, Expira :PInspira, Aprinde, Expira :PInspira, Aprinde, Expira :P
7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
LiquidTW Bar Daniel; Timisoara, Timis; Conduc: Ford Mondeo, Ford Mondeo;
Scris la 16 Februarie 2016 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Dupa 2 drumuri lungi de Romania, Germania, 4 persoane + 1 copil + bagaje full, la podete, am simtit o balansare destul de serioasa a masinii la viteza de 170km/h.  M-am enervat si mi-am comandat niste arcuri sport Vogtland, Made in Germany, direct din Germania, au ajuns in 2 zile spre surprinderea mea + amortizoare noi bineinteles. Ramane sa le pun pe masina, astfel castigand stabilitate marita. Am schimbat acum o saptamana a 3a fulie vibrochen, de data aceasta... vezi tot »
Am primit arcuri sport !!!!Am primit arcuri sport !!!!Am primit arcuri sport !!!!
77 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Old_boy Patitu Stan; Bucuresti; Conduc: Dacia 1310; Am condus: Dacia 1310
Scris la 27 Iunie 2015 » Despre Tuning motor » 4 comentarii
Dupa un an de strans piese  si bani sunt pe ultima suta de metri sa scot Strumfu iar pe strazi vezi tot »
F3N swapF3N swapF3N swap
243 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Rares_CRM Rares Mihai Craciun; Bucuresti; Conduc: Volkswagen Passat;
Scris la 16 Iunie 2015 » Despre Tuning motor » 1 comentariu
Prea multe nu cred ca sunt de spus.. Pe scurt, in afara de mocheta, coaja de bord si caroserie, s-a schimbat tot! Motor 2.8 VR6 - clean look engine bay (dar pastrat tot confortul, clima, abs, tempomat, etc etc) Jante Schmidt TH line 17", 8J fata cu 9J spatele (cauciucuri noi Falken 195.40.17 so 215.35.17) Airride by AFS - Air Force Suspension (Bags on KW V1) Interior Recaro 2 Golf 4 VR6, Bord Corrado VR6 de state, Faruri cu lupa, stopuri VR6, bara de state cu... vezi tot »
VR6 2015 ProjectVR6 2015 ProjectVR6 2015 Project
9 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Scarfuck Marcel Badali; Paltinoasa, Suceava; Conduc: Honda Civic; Am condus: Dacia 1310
Scris la 31 Martie 2015 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
In final ,primele modificari..... :) evacuare inox 60mm,  Buji NGK , Admisie de pe un motor de 1,6 . :) vezi tot »
ModificariModificariModificari
3 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Yovalentin Valentin Bogasieru; MOLDOVA, REPUBLIC OF; Conduc: BMW 325, BMW 318;
Scris la 11 Martie 2015 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
încep un mic upgrade la motor. Am procurat instalaţie motronic 1.3 de pe m20b25, chiuloasa de m20b20 731, intake manifold de 2.5. Urmează, poate un camshaft de pe m20b23. Sper fără cam să ajung pe la 160hp sănătoşi vezi tot »
upgrade 325e to 327iupgrade 325e to 327iupgrade 325e to 327i
6 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Bogddaann Bogdan I.; Bucuresti; Conduc: BMW 320; Am condus: BMW 318, BMW 525, Fiat Punto
Scris la 22 Septembrie 2014 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Cum masina nu a avut din fabrica computer de bord, m-am interesat de forumuri si am vazut ca se poate solutiona simplu prin schimbarea manetei de semnalizare cu una care are BC. Am cumparat si montat o maneta de semnalizare cu BC, am fost la un service in Bucuresti unde cineva mi-a activat computerul de bord din calculator si voila- acum pot vizualiza consumul mediu, temperatura exterioara, cati km mai pot parcurge cu benzina ramasa, viteza medie si ceasul.  vezi tot »
Upgrade- Maneta BC- computer bordUpgrade- Maneta BC- computer bordUpgrade- Maneta BC- computer bord
53 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Alex.sparco Alexandru Gheorghe; Bucuresti; Conduc: BMW 330, Volkswagen Golf; Am condus: Aixam City
Scris la 08 Iunie 2014 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Am facut un soft la Vali, pt cn il stie, din ce am inteles de la el am 250CP+. Masina trage mult mai bine, se simte diferenta, s-a optimizat si consumul, dar la mers incet :D, am mers cu 9,5 l/100 km noaptea in Bucuresti si putin in afara orasului. vezi tot »
22 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Scris la 08 Mai 2014 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Incercarea de a curata capacul pe pozitie nu era viabila, asa ca am dat capacul jos si l-am curatat atat pe interior cat si pe exterior. Capacul a fost vospit in camp electrostatic. Am schimbat si garniturile care erau foarte crapate si nu mai erau de mult din cauciuc, pareau din plastic. Depunerile de pe interiorul capacului am reusit sa le indepartez dupa doua ore de frecat si 3 spray-uri de curatat carburatorul. Sunt convins ca nici o solutie de tip... vezi tot »
Capac motor negru matCapac motor negru matCapac motor negru mat
17 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
TONYPSG Tony B; Brasov; Conduc: Opel Astra;
Scris la 18 Februarie 2014 » Despre Tuning motor » 2 comentarii
Salutari. pana una alta masina a mai primit suspensie reglabila si o remapare a motorului,ocazie cu care a mai primit in plus 24 caluti care se simt din plin,cuplul motor e mai bun si am simtit schimbarea imediat ce dupa remapare am plecat cu ea de pe loc.la acest motor 98 cp e foarte ok,nu e o masina de curse totusi :).la consum nu am simtit nicio diferenta pastrand acelasi stil de mers.   vezi tot »
suspensii sport si remaparesuspensii sport si remaparesuspensii sport si remapare
53 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Alex.sparco Alexandru Gheorghe; Bucuresti; Conduc: BMW 330, Volkswagen Golf; Am condus: Aixam City
Scris la 06 Februarie 2014 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Buson motor de M, original S54B32 ................................ vezi tot »
Buson motor / / /M
9 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Adu_cma Adrian-Bogdan Iorga; Braila; Conduc: Mazda MX-5, Skoda Fabia; Am condus: Daewoo Tico
Scris la 14 Ianuarie 2014 » Despre Tuning motor » 1 comentariu
De cand am cumparat masina am depistat o oarecare trepidatie la relenti,si mam tot documentat pe internet despre aceasta problema si din cate am citit cica ar fi fost de vina clapeta de acceleratie....desi sunt al 2-ilea proprietar al masinii si tinand cont ca a facut 100.000 km(am luato de la 75.000km) nu cred k sa mai atins cineva de aceasta clapeta....in aparenta la exterior nu avea nimic....dar dupa ce am demontat-o stratul de grasime,ulei ars,funingine...si ce o mai... vezi tot »
Curatare clapeta acceleratieCuratare clapeta acceleratieCuratare clapeta acceleratie
116 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Edwscho Eduard Betiuc; Campulung Moldo, Suceava; Conduc: Ford Taunus;
Scris la 10 Decembrie 2013 » Despre Tuning motor » 2 comentarii
 Iarna asta taunusul a intrat in garajul unui prieten unde va "suferi" un transplant de inima. Motorul este un 2.0 OHC pinto (Cel de acum este un 1.3 OHC).  Motorul nou va fi refacut total cu piese noi. O data cu el vor fi schimbate si toate auxiliarele.  Va fi reconditionata (pentru a 2-a oara) si puntea fata. De data asta se va acorda mai multa atentie- Sablata,galvanizate toate suruburile/piulitele/saibe. Schimbate bucse, vopsit etc.  Prietenul ce... vezi tot »
Swap motor. 2.0 OHCSwap motor. 2.0 OHCSwap motor. 2.0 OHC
13 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
BN 13 HOI HORIA Ionescu; Bistrita, Bistrita-Nasaud; Conduc: BMW 318, BMW 330;
Scris la 19 Noiembrie 2013 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Am pus sus un nou motor ,transmisie , sistem de franare.  Motorul e un M54 provenit de pe un 530i, cu tot cu cutie de viteze, + cardan adaptat, am schimbat toate articulatiile, sistem de franare ilocuit de pe un 328i E46.   Si urmeaza altele ;) vezi tot »
Noi ModificariNoi ModificariNoi Modificari
14 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Headbraker EBT Darius; Hunedoara; Conduc: Daewoo Tico;
Scris la 15 Noiembrie 2013 » Despre Tuning motor » 1 comentariu
Daewoo Tico SL an 1998 Motorizare 796Cm3 Benzina Evacuare de la galerie teava goala+finala Carub japan style Jante BBS originale Mazda vezi tot »
14 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Scris la 03 Noiembrie 2013 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Dupa acasta operatie masina se comporta ca un GTI adevarat! vezi tot »
GTI-ul a prmit un nou kit de ambreiaj
14 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Scris la 03 Noiembrie 2013 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Datorita unor probleme la sistemul de injectie, am decis sa trec masina pe carburatie. Mai exact 2 carburatoare Dellorto DHLA 40. Sistemul de injectie il voi pastra. vezi tot »
Carburatoare Dellorto DHLA 40
« Mai noi Mai vechi »
Sesiuni Foto & Video
Planuri de viitor
Modificari & Intretinere
Costuri
Intamplari
Start & Finish
Lifestyle
Altele