7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Bee-R Rev Limiter... Montarea si in actiune...
E foarte simplu de montat... vezi tot »
Doresc montare BOV , astept recomandari si cateva pareri , nu doresc electic vezi tot »
O resoftare simpla care a transformat masina din Mini One in Mini Cooper. A urcat de la 90 de cai putere la 117. Uiiiii :) vezi tot »
7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Pe scurt ar fii: Pozele vorbesc :P
Masinuta a primit de curand urmatoarele cadouri:
Cold Air Intake SIMOTA
Fise din Silicon KARAKAL
Bujii Japoneze NGK IRIDIUM IX
Galerie 4-1
Catalizator Sport
Sistem de evacuare CATBAC SPEC-D Tuning TT-Series
Totul a inceput cu o baie relaxanta :P si s-o terminat cu galeria arsa (a prins culoare) si bara spate topita un pic :D vezi tot »
7 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Dupa 2 drumuri lungi de Romania, Germania, 4 persoane + 1 copil + bagaje full, la podete, am simtit o balansare destul de serioasa a masinii la viteza de 170km/h.
M-am enervat si mi-am comandat niste arcuri sport Vogtland, Made in Germany, direct din Germania, au ajuns in 2 zile spre surprinderea mea + amortizoare noi bineinteles.
Ramane sa le pun pe masina, astfel castigand stabilitate marita.
Am schimbat acum o saptamana a 3a fulie vibrochen, de data aceasta... vezi tot »
77 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Dupa un an de strans piese si bani sunt pe ultima suta de metri sa scot Strumfu iar pe strazi vezi tot »
243 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Prea multe nu cred ca sunt de spus.. Pe scurt, in afara de mocheta, coaja de bord si caroserie, s-a schimbat tot!
Motor 2.8 VR6 - clean look engine bay (dar pastrat tot confortul, clima, abs, tempomat, etc etc)
Jante Schmidt TH line 17", 8J fata cu 9J spatele (cauciucuri noi Falken 195.40.17 so 215.35.17)
Airride by AFS - Air Force Suspension (Bags on KW V1)
Interior Recaro 2 Golf 4 VR6, Bord Corrado VR6 de state, Faruri cu lupa, stopuri VR6, bara de state cu... vezi tot »
9 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
In final ,primele modificari..... :) evacuare inox 60mm, Buji NGK , Admisie de pe un motor de 1,6 . :) vezi tot »
3 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
încep un mic upgrade la motor. Am procurat instalaţie motronic 1.3 de pe m20b25, chiuloasa de m20b20 731, intake manifold de 2.5. Urmează, poate un camshaft de pe m20b23. Sper fără cam să ajung pe la 160hp sănătoşi vezi tot »
6 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Cum masina nu a avut din fabrica computer de bord, m-am interesat de forumuri si am vazut ca se poate solutiona simplu prin schimbarea manetei de semnalizare cu una care are BC. Am cumparat si montat o maneta de semnalizare cu BC, am fost la un service in Bucuresti unde cineva mi-a activat computerul de bord din calculator si voila- acum pot vizualiza consumul mediu, temperatura exterioara, cati km mai pot parcurge cu benzina ramasa, viteza medie si ceasul. vezi tot »
53 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Am facut un soft la Vali, pt cn il stie, din ce am inteles de la el am 250CP+.
Masina trage mult mai bine, se simte diferenta, s-a optimizat si consumul, dar la mers incet :D, am mers cu 9,5 l/100 km noaptea in Bucuresti si putin in afara orasului. vezi tot »
Salutari.
pana una alta masina a mai primit suspensie reglabila si o remapare a motorului,ocazie cu care a mai primit in plus 24 caluti care se simt din plin,cuplul motor e mai bun si am simtit schimbarea imediat ce dupa remapare am plecat cu ea de pe loc.la acest motor 98 cp e foarte ok,nu e o masina de curse totusi :).la consum nu am simtit nicio diferenta pastrand acelasi stil de mers.
vezi tot »
53 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
9 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
De cand am cumparat masina am depistat o oarecare trepidatie la relenti,si mam tot documentat pe internet despre aceasta problema si din cate am citit cica ar fi fost de vina clapeta de acceleratie....desi sunt al 2-ilea proprietar al masinii si tinand cont ca a facut 100.000 km(am luato de la 75.000km) nu cred k sa mai atins cineva de aceasta clapeta....in aparenta la exterior nu avea nimic....dar dupa ce am demontat-o stratul de grasime,ulei ars,funingine...si ce o mai... vezi tot »
116 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Iarna asta taunusul a intrat in garajul unui prieten unde va "suferi" un transplant de inima. Motorul este un 2.0 OHC pinto (Cel de acum este un 1.3 OHC).
Motorul nou va fi refacut total cu piese noi. O data cu el vor fi schimbate si toate auxiliarele.
Va fi reconditionata (pentru a 2-a oara) si puntea fata. De data asta se va acorda mai multa atentie- Sablata,galvanizate toate suruburile/piulitele/saibe. Schimbate bucse, vopsit etc.
Prietenul ce... vezi tot »
13 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Am pus sus un nou motor ,transmisie , sistem de franare. Motorul e un M54 provenit de pe un 530i, cu tot cu cutie de viteze, + cardan adaptat, am schimbat toate articulatiile, sistem de franare ilocuit de pe un 328i E46. Si urmeaza altele ;) vezi tot »
14 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
Daewoo Tico SL an 1998
Motorizare 796Cm3 Benzina
Evacuare de la galerie teava goala+finala Carub japan style
Jante BBS originale Mazda vezi tot »
Dupa acasta operatie masina se comporta ca un GTI adevarat! vezi tot »
Datorita unor probleme la sistemul de injectie, am decis sa trec masina pe carburatie. Mai exact 2 carburatoare Dellorto DHLA 40. Sistemul de injectie il voi pastra. vezi tot »
51 ♥
Jurnalul de bord al mașinii:
De ceva timp am acumparat un motor inj pentru kitul de injectie dar m-a prins entruziasmul de m-am apucat sa-l fac de la zero, poze nu prea am din cauza ca am filmat. O sa incerc sa fac un tutorial pe youtube despre rk-ul unui motor incepand de la zero, adica blocul gol.
vezi tot »
« Mai noi
Mai vechi »
Sesiuni Foto & Video
Planuri de viitor
Modificari & Intretinere
Costuri
Intamplari
Start & Finish
Lifestyle
Altele