Dacia 1310 The Smurf

Ultima modificare:
27 Iunie 2015


Dacia 1310 TLX an 1986 din cate am inteles model de export

1.3 Schimbat cu un 1,4 care a devenit 1,6, alimentat de un carb de Lada Ozone si mai nou de un Weber 32 dir 83 motorul, are o gramada de modificari:
interior bloc camiat
pistoane usurate
axa cu came r18
camasi din teava de sonda
biele usurate
vibrochen usurat
volanta usurata
chiuloasa alezata,majorata cu arcuri si supape de cielo
ambreiaj 180

SCHIMBAT cu 1.7 f3n Injectie multipunct R21

Alte modificari
elemente suspensie noi rigidizate
bari stabilizatoare duble spate si papuc fata
planetare Glantzer
anvelope 175/60/13
cutie viteze renault 18 5 tr ( 29x38 ) SCHIMBAT cu una de R25
radiator SN
discuri ventilate fata 215
pompa si servo papuc
tamburi mari
scaune si banchete piele
bord cn+aeroterma
instalatie electrica facuta de mine din 2 instalatii, cea pt 4 faruri si cea de CN

Ceasuri R19

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 27 Iunie 2015 » Despre Tuning motor » 4 comentarii
Dupa un an de strans piese  si bani sunt pe ultima suta de metri sa scot Strumfu iar pe strazi vezi tot »
F3N swapF3N swap
Scris la 10 Mai 2013 » Despre Tuning exterior » 2 comentarii
Am schimbat farurile mele controversate cu unele de BMW si mai controversate vezi tot »
Mi-am tras faruriMi-am tras faruri
Scris la 21 Aprilie 2013 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
Dupa mult chin si multa alergatura am reusit in sfarsit sa schimb cutia de viteze veche (un NG1 de pe un reno 18 Turbo) cu o cuite mai buna si mai precisa (un NG3 de... vezi tot »
Noua CutieNoua Cutie
Scris la 24 Februarie 2013 » Despre Piese de schimb » 2 comentarii
Cutia asta de viteze de Renault 18 Turbo schimba extraordinar dar e putin turbata. Are prostul obicei sa se defecteze cant ti-e lumea mai draga. Din cauza uzurii pe... vezi tot »
Cu vitezele la ghiciCu vitezele la ghici

Comentarii 28

Comentează:
Super tare, imi place, dar ma amuza fazele astea cu "masina de export". culmea masina de export da a ajuns tot in tara :)
nu ma intelege gresit si eu am avut una de "export" luata de la ungur de acasa.
Scris pe 28 Martie 2013, ora 13:22  Răspunde 21
Intradevar corect este dacie REFUZATA la export... pe interiorul flapsului de la bara este facut un "X" cu vopsea alba, la fel si in portbagaj
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 18:43  Răspunde 00
O fii ea refuzata la export dar tot nu a fost TLX de fabrica. Toate TLX aveau de fabrica motor de 1.4 si 5 viteze. A ta e TX
Scris pe 21 Decembrie 2016, ora 22:13 00
Frumoasa!
Scris pe 07 Februarie 2014, ora 17:26  Răspunde 01
Super car
Scris pe 04 Martie 2014, ora 21:55  Răspunde 01
Prietene nu te lua dupa toti...pentru pasionati intotdeauna va fii mai interesanta/speciala o masina modificata indiferent de model, an sau pret decat una stoc indiferent de pretul ei.
Scris pe 06 Noiembrie 2013, ora 12:03  Răspunde 12
O masina de 'spe mii de € poate avea fiecare cocalar sau pitipoanca care a ajuns prin diferite cai in posesia banilor. Dar tu vei fi unicat cu masinuta ta si nu o poate face nimeni identica niciodata.
Scris pe 06 Noiembrie 2013, ora 12:07  Răspunde 32
Foarte frumoasa masina... vezi ca avea bogdan nastase de vanzare geamuri ionizate care ar da f. bine
Scris pe 25 Februarie 2013, ora 09:05  Răspunde 11
Multumesc dar: 1 nu imi plac geamurile ionizate 2 sunt foarte multe chestii mult mai importante care necestia bani 3 eu vreau geamuri de "grecia" cu tenta bleu-verzui
Scris pe 25 Februarie 2013, ora 17:19  Răspunde 10
Like de la mine frumoaso babuta
Scris pe 06 Martie 2015, ora 16:29  Răspunde 01
Mie tot nu-mi place...Nu merita sa fie asa sus in clasament, este o Dacie normala intretinuta. Poate daca pui un motor de Renault V6 ceva....
Scris pe 27 Martie 2013, ora 10:46  Răspunde 95
Gusturile nu se discuta... Daca nu mertia poate nu era asa de sus :D Era ceva daca daca aveam si bani de benzina ca sa ii pun v6... momentan nu am bani nici macar de asigurare
Scris pe 21 Aprilie 2013, ora 18:41  Răspunde 26
Super tare la exterior nu zici ca are atatea pe ea
Scris pe 15 Decembrie 2013, ora 02:24  Răspunde 00
Scris pe 02 Aprilie 2013, ora 17:26  Răspunde 12

Utilizatori abonati la masina 14

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Dacia
Model:
1310
Motorizare:
The Smurf
Capacitate cilindrica:
1723 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
95 cp
Viteza maxima:
175 Km/h
Anul fabricatiei:
1986
Anul cumpararii:
2011
Culoare:
Albastru
Km parcursi:
6666 Km

Alte Dacia 1310