Ford Taunus Mk2
Salut.
Detin masina asta de vreo 2 ani jumatate. Am luat-o in stadiul de semi-epava. Nu arata nici prea rau dar nici nu mai avea viitor daca nu o gaseam, fiindu-i sortit REMAT-ul. Timp de 2 ani masina a fost in lucru, s-a schimbat cam tot ce trebuia la ea si am incercat sa o fac impecabila, dar pentru o masina de 37 de ani si pentru un om ca mine incepator in ale masinilor nu a fost prea usor. La partea de tabla au fost schimbate aripile cu unele noi, de mk3 adaptate pentru mk2 (difera putin la semnalizari- au fost facute cu tabla ,nu cu fibra). Nu am gasit aripi de mk2 si in afara erau foarte scumpe. Fusta fata a fost schimbata tot cu una noua, capota a fost schimbata c
u una second hand dar mult mai buna (fara reparatii). In rest a fost de sudat ceva pe la ea dar tinichigiul a facut o treaba foarte buna. Apoi a fost vopsita in rosu "semafor", culoare obtinuta pe calculator. Este o culoare foarte intensa si sunt foarte multumit de alegerea facuta. Jantele sunt de Porsche 924 reconditionate de mine . Anvelope 215 60 r14 cu raised white letters Mastercraft Avenger GT pe fata si Cooper Cobra 235 60 r14 pe spate.
Interiorul a fost retapitat complet la o fabrica din orasul meu -Campulung Moldovenesc si au lucrat profesional la un pret ideal. Sunt foarte multumit de calitatea lucrarii. Volan Grant Mustang. Motor refacut de la 0 cu piese noi-2.0 Benzina- Inca in rodaj.
Comentarii 46
Insa primul lucru pe care l-as fi facut ar fi fost un motor V6. Ar fi fost cu totul alt ceva.
Chiar si asa, felicitari!
PS-imi place poza noua cu frunzele :)))
Drum bun si ... buget maxim !