BMW 325 325E-2.7-URS

Ultima modificare:
09 Februarie 2015

Am decis şi eu, şi sper să nu fiţi prea obiectivi, să prezint al meu "humble" E30, pe care l'am procurat de vreo 5 luni de zile, după îndelungate căutări p

e frumoasele tărâmuri basarabene.
Nu mă aştept la prea multe urale, dar sigur o să iau în consideraţie sfaturile comunităţii de aici pentru a aduce acest BMW la o stare bună, astfel încât, cine ştie, poate oi veni şi eu la E30 fest nu doar cu admiratul 

Deci
BMW 325e
m20b27
sedan
1986 NFL
Şi poze din momentul achiziţiei

P.S. istoria desfăşurată a ursului o puteţi găsi aici: http://bmwpower.md/forum/viewtopic.php?f=37&t=2030 ,
totodată acesta fiind şi forumul c

omunităţii noastre de peste Prut (sper să nu supăr vreun

 administrator 4tuning  )

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 11 Martie 2015 » Despre Tuning motor » 0 comentarii
încep un mic upgrade la motor. Am procurat instalaţie motronic 1.3 de pe m20b25, chiuloasa de m20b20 731, intake manifold de 2.5. Urmează, poate un camshaft de pe... vezi tot »
upgrade 325e to 327iupgrade 325e to 327i
Scris la 03 Martie 2015 » Despre Tuning exterior » 0 comentarii
am procurat un kit de e30ix pe care urmează să'l recondiţionez un pic şi cât mai curând să fie instalat. vezi tot »
IX kit
Scris la 09 Februarie 2015 » Despre Filme de prezentare » 0 comentarii
Chişinăul a avut parte de puţin soare, şi cu această ocazie bmwpower.md s'au adunat pe unicul teren unde se mai poate distra un pic. Iată ce a ieşit :) vezi tot »
un mic burnout
Scris la 13 Noiembrie 2014 » Despre Consumabile » 2 comentarii
între timp aproape am terminat cu suspensia. Cumpărat una bucată diferenţial cu blocantă, bucşă pentru el, braţele din spate le'am înlocuit şi alte... vezi tot »
alte mici modificărialte mici modificări
Scris la 13 Noiembrie 2014 » Despre Evacuare » 0 comentarii
aşa o mică modificare la evacuare. Straight pipes în schimbul tobei vechi şi găurite. Sunetul a ieşit destul de bine, o să postez şi un video informativ vezi tot »
evacuare straightevacuare straight

Comentarii 5

Comentează:
Multa bafta cu tot ce vei lucra la ea , noi cei care ne-am reconditionat masinile cred ca stim ce inseamna si cu banii si cu munca , dar si cu pasiunea si frumusetea rezultatelor , drumuri bune !
Scris pe 24 Iulie 2014, ora 00:28  Răspunde 10
Salut, interesant motorul, bine ca esti din Moldova ca in Romania te rupea impozitul la el. Ca tuning, am inteles ca blocul motor de 2,7 ETA si chiuloasa de 2.0 (M20B20) ar fi o solutie interesanta (daca alezezi pistoanele si rectifici chiuloasa). Dar mai intai de toate, o vopsea si o suspensie joasa plus jante cu ET mic.
BTW, ai bord de diesel la ea? De ce intra pe zona rosie la 4500 rpm?
Scris pe 21 Iulie 2014, ora 10:17  Răspunde 00
Salut, cheltuielile anuale aici mă scot la 130Euro(impozit, rca şi itp). Ceea ce ţine de chiuloasa de la b20 sau b25, ar fi o combinaţie într'adevăr interesantă.

bordurile de la *e* sunt limitate la 5k, tre schimbat şi chip :)
Scris pe 21 Iulie 2014, ora 14:37  Răspunde 00
Salut! Ai ceva de lucru la ea, dar incet-incet va arata excelent. Rabdare si pasiune sa fie. Recomand sa te axezi pe intretinerea/revopsirea(daca e cazul) caroseriei si pe buna functionare a motorului. Pe urma, te poti axa si pe tuning. Ai un motor excelent !!! Merita intretinut perfect! Cred ca iti ofera o mare placere de a conduce. O zi buna!
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 12:46  Răspunde 20
Mersi! da, motorul e minunat şi senzaţiile pe care le oferă maşina faţă de un 46 sunt deosebite. Vedem cum iese, mă apuc curând de caroserie
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 15:24  Răspunde 00
Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
BMW
Model:
325
Motorizare:
325E-2.7-URS
Capacitate cilindrica:
2693 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
122 cp
Anul fabricatiei:
1986
Anul cumpararii:
2014
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
250000 Km
Numar inmatriculare:
CEH 767

Alte BMW 325