Volkswagen Passat 35i 2.8 VR6

Ultima modificare:
21 Ianuarie 2017

Masina am achizitionat-o in Octombrie 2011.

Cateva cuvinte despre masina cand am cumparat-o.

Passat GL Variant B4 1.6 101 CP, 31.12.1996.

A avut un singur proprietar in Germania, si un singur proprietar in romania. Eu sunt al doilea proprietar trecut in cartea masinii in tara.

Avea 230.000 km reali, cu carte service (circulata in tara aprox 20.000 km), 2x geamuri electrice, 2x Airbag, A/C, ABS, Inchidere vacumatica, oglinzi electrice incalzite, interior plush, jante originale 15" BBS, folie omologata.

Cateva poze cu ea inainte sa o achizitionez:

photophotophotophotophotophotophoto

Imediat au urmat si modificarile.
Dat jos pachetul crome, stergatorul acela albastru, "Claudiu" din parbriz, husele albe de pe tetiere si presurile intoarse din spate, dezlipit stickerul cu "D" de pe bara, scos inscriptiile de pe haion, semnele fata/spate negru mat, partea portocalie la stopuri vopsite cu negru, am taiat cateva spire din arcuri, i-am pus niste jante Borbet E pe 17", 8J toate 4 si o buza fata de Seat Ibitza GTI.

photophotophotophotophoto

Cu toate ca mi-au placut foarte mult borbeturile, se potriveau destul de bine pe masina, m-am gandit sa le schimb cu ceva mai special.. ceva ce nu vezi chiar in fiecare zi. In cateva luni am reusit sa strang niste banuti, sa vand Borbeturile, si sa-mi cumpar niste jante mai frumoase, modulare. RH ZW3 8J toate 4 cu prindere 4x100.

photophotophoto

Pana acum a fost cat de cat sa arate bine. "Curata", dupa asta au urmat detaliile mai importante.
In primul rand, am schimbat suspensia stock, cu o suspensie sport KW reglabile, am roluit aripile, am pus distantiere mai mari fata/spate, am anulat stergatorul, am facut Joey mode la faruri (interioru vopsit negru)si pozitii de state.

photophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophoto

Au urmat alte jante, tot RH ZW3, dar 8J fata cu 9J spatele.
Bineinteles cu atatea modificari la exterior, evident nu a ramas nici interiorul neatins.
Am reusit dupa lungi cautari sa gasesc interiorul original de piele, scaunele fata cu reglaj electric pe inaltime + incalzite, fete de usi de piele cu suport boxe (la cele vechi nu aveam deloc), cotiera OEM, suport de cd-uri, computer de bord (bord cu ecran pt MFA, maneta MFA), geamuri electrice spate, intele bord cromate, imbracat in piele mansonul la schimbatorul de viteze si frana de mana.

photophotophotophotophotophotophotophotophoto

A urmat setup-ul de iarna. Jante MIM 15" 7J cu 175.55.15, si cu asta am incheiat primul an de cand am achizitionat masina.

photophotophotophotophoto

A urmat anul 2013, in care s-a lucrat la detalii. M-am gandit sa desfac jantele, sa le polishez buzele, sa fie impecabile pe cand vine primavara. Si odata cu desfacerea lor, m-am gandit sa le schimb si culoarea cu ceva mai special. Culoarea: Ferrari Spice Red Mettal (un fel de canddy apple cu baza argintie).

Jantele le-am incaltat cu gume Falken 195.40.17 pe 8J si 205.40.17 pe 9J.

photophoto

photophotophotophotophoto

Am continuat cu detaliile. Am imbracat oglinzile in piele naturala cu cusatura rosie.

photophotophoto

Nu am putut sa las nici farurile nemodificate. Pe langa faptul ca aratau oribil, nici nu vedeai foarte bine cu ele. Sticla groasa striata cu becurile h7 galbene, bateau de zici ca aveai lumanari in faruri. Am gasit niste lupe de 3", cu bi-xenon, luate de pe un Land Rover. Am pus pe ele un kit Xenon de 6000k, si am renuntat la faza lunga de fabrica, avand acum ambele faze pe lupa. Si cum lupe fara sticla clara nu merge, mi-am facut pe comanda sticle clare facute din plexiglass, iar pentru un aspect mai placut, am vopsit tot interiorul cu negru mat.

photophotophotophotophotophotophotophotophoto

A urmat folie si pe fata, cu 50% vizibilitate. Si i-am facut si camber negativ pe spate, dupa care au urmat show-urile.

EuroCar Meeting 2013 by Streetmaniacs si MK1&MK2 Meeting de la Campul Cetatii si Transilvania Drag Racing 2013 Campia Turzii.

photophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophoto

...si asa s-a incheiat anul 2013.

Poze 2014:

photophotophoto

photo

In 2015 s-a facut o schimbare totala a masinii, interior, exterior, motor, cu o investitie destul de mare.

Am facut un swap de motor, de la 1.6 pe gpl, la 2.8 VR6 cu clean engine bay, dar pastrat tot confortul (clima, abs, tempomat, vas expansiune, etc). Motorul a fost complet refacut, spalat, curatat, vopsit. Majoritatea pieselor sunt noi.

Compartimentul motor a fost curatat, sudat (prelungite anumite zone, astupate gauri, etc) si vopsit Rosso Monza.

Traseul de clima a fost modificat, pentru un clean look cat mai placut.

Toata articulatia fata este noua, discuri, placute de frana noi, rulmenti noi, capete de bara, bielete de directie, antiruliu, etc etc. 

D.p.d.v. mecanic aproape totul este nou.

Farurile au fost refacute de la 0, cu lupe noi, sticla clara de sticla, kit xenon nou.

Stopurile vechi (rosu portocaliu rosu, vopsite cu negru la mijloc) au fost schimbate cu unele de VR6 smoked de fabrica.

O suspensie airride de la AFS - Air Force Suspension (http://www.airforcesuspension.ro)

Jantele au fost schimbate si ele, cu niste Schmidt-uri TH line pe 17" 8J cu 9J, incaltate cu anvelope noi Falken.

La interior s-au montat scaune si banchete Recaro 2 de golf4 VR6. Tot sistemul de prindere a fost modificat, si adaptat pentru cel de golf 4. (Practic, s-a taiat sistemul vechi de prindere, si s-a sudat cel de golf4).

Dotarile au fost completate cu clima (in loc de A/C), tempomat, si spalatoarele de faruri, masina fiind acuma full option + extra optiuni care au fost puse doar in anumite tari (exemplu: spalatoare de faruri)

Cateva poze:

photophotophotophotophoto

Restul de poze le puteti gasi in Jurnalul de Bord "VR6 2015 Project" sau pagina de facebook a masinii, facebook.com/crmMobilu.

Totul a fost realizat cu ajutorul lui KTB Studio Balazs, caruia ii multumesc foarte mult pentru ajutor, si atentia mare care a avut-o la detalii. Il recomand oricui vrea sa transforme dintr-o masina un avion privat pe 4 roti! ( http://www.ktbstudio.eu/ )

 

Planuri pe viitor:

Tinichigerie, vopsitorie. Nu sunt probleme grave cu ea, avand in vedere ca este vopseaua de fabrica pe ea, dar daca tot am ajuns in stadiul asta cu ea, cere o vopsea impecabila.

 

 

Pe scurt lista de modificari:

Exterior

- Suspensie airride independenta "bags over coil" (telescoape KW, airride de la Air Force Suspension)

- Jante Schmidt TH Line 17" cu buze de radinox, 8j fata Falken Ziex912 195/40/17, 9j spate Falken 215/35/17.

- Faruri custom made cu Lupe Bi-Xenon de 3" (+Xenon Kit 5000k)

(Becul original de faza lunga a fost anulat, faza lunga/scurta fiind pe lupe)

- Semnalizari aripa fumurii

- Semnalizare bara + proiectoare fumurii

- Pozitie USA

- Stopuri USA

- Bara fata USA cu spalatoare de faruri

- Anulat stergator luneta (capac stergator luneta din fibra de carbon)

- Buza fata Seat Ibitza GTI

- Oglinzi imbracate in piele, cu cusatura rosie

- Aripi roluite fata/spate

Interior

- Cotiera OEM

- Suport CD-uri OEM

- Scaune Recaro 2 cu incalzire in scaune.

- Plafon imbracat in Alcantara

- Volan imbracat in piele

- Covorase custom (velur, negru, margine din piele sintetica, cusatura neagra)

- Ceasuri bord VR6 USA cu computer de bord + manteta MFA

- Inele bord cromate

- Pedale Audi TT RS + Foot rest Audi TT RS.

- Centuri de siguranta rosii

- Montat climatronic

- Montat tempomat

- Casetofon Gamma 4 OE

Motor

- 2.8 VR6 AAA - (desfacut, curatat, vopsit negru mat)

Clean engine bay:

- Ascuns baterie

- Ascuns vasul la spalatorul de parbriz

- Ascunsa instalatia electrica

- Modificat traseul de la filtrul de aer

- Modificat traseu clima

- Sudat compartiment motor (construite laterale + astupate gaurile)

- Vopsit compartiment motor Rosso Monza

 

Mai multe poze cu evolutia masinii gasiti pe pagina de facebook a masinii:

https://www.facebook.com/CrmMobilu

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 19 Decembrie 2015 » Despre Pictorial » 0 comentarii
Ultima sedinta foto pe anul 2015. Masina intra la hibernat pana la primavara. vezi tot »
Photosession Dec 2k15Photosession Dec 2k15
Scris la 08 Iulie 2015 » Despre Pictorial » 0 comentarii
O mica sedinta foto dupa o iarna lunga si multi bani investiti. vezi tot »
Photosession Jun 2k15Photosession Jun 2k15
Scris la 16 Iunie 2015 » Despre Tuning motor » 1 comentariu
Prea multe nu cred ca sunt de spus.. Pe scurt, in afara de mocheta, coaja de bord si caroserie, s-a schimbat tot! Motor 2.8 VR6 - clean look engine bay (dar... vezi tot »
VR6 2015 ProjectVR6 2015 Project
Scris la 29 Iunie 2014 » Despre Tuning interior » 10 comentarii
Plafonul desi nu era nici rupt, nici murdar, m-am gandit sa-l imbrac in ceva inchis, el fiind un gri deschis, iar tot interiorul fiind negru, nu prea se pupau una cu... vezi tot »
Imbracat plafon in AlcantaraImbracat plafon in Alcantara
Scris la 29 Octombrie 2013 » Despre Expozitii » 1 comentariu
Cateva poze de la ultima etapa de drag race, organizata de Transilvania Drag Race, la Campia Turzii. Pozele sunt facute de diversi fotografi. Sunt luate de pe... vezi tot »
TDR 2013 at Campia TurziiTDR 2013 at Campia Turzii

Comentarii 98

Comentează:
Masina arata minunat! Bravo, drumuri bune!
Scris pe 21 Martie 2020, ora 17:02  Răspunde 00
Am si eu o mare intrebare cum ai putut sa legalizezi atatea la masina fara sa ai probleme cu politia sau RAR .
Scris pe 30 Noiembrie 2017, ora 04:20  Răspunde 00
Super tare masina ti-am vazut-o acum ceva timp in mall in alba iulia super tare
Scris pe 30 Noiembrie 2017, ora 04:12  Răspunde 00
Tare masina! Ai putea sa-i pui alt volan gen de golf 4/5 sau un volan momo sau sparco.
Spor la treaba!
Scris pe 28 August 2016, ora 21:35  Răspunde 00
Frumoasa masina....cit tea costat tot a-z,daca nu e o intr prea indiscreta te rog.
Scris pe 30 Aprilie 2016, ora 23:04  Răspunde 00
Cum ai vopsit stopurile ?.. Prin interior. Sau exterior?
Scris pe 20 Februarie 2016, ora 17:48  Răspunde 00
Dric rs m power amg evo mtm brabus abt alpina abarth novitec rosso
Scris pe 16 Ianuarie 2015, ora 00:38  Răspunde 06
Motorul vr6 o sa il omologhezi?
Scris pe 14 Iulie 2015, ora 16:47  Răspunde 00
Masina de Wörthersee
Scris pe 20 Iunie 2015, ora 02:24  Răspunde 20

Utilizatori abonati la masina 47

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Volkswagen
Model:
Passat
Motorizare:
35i 2.8 VR6
Capacitate cilindrica:
2792 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
174 cp
Viteza maxima:
260 Km/h
Anul fabricatiei:
1996
Anul cumpararii:
2011
Culoare:
Negru metalizat
Km parcursi:
240000 Km

Alte Volkswagen Passat