Volkswagen Passat 35i 2.8 VR6
-
Photosession Dec 2k15
19 Decembrie 2015 0 comentarii
-
Photosession Jun 2k15
08 Iulie 2015 0 comentarii
-
VR6 2015 Project
16 Iunie 2015 1 comentariu
Masina am achizitionat-o in Octombrie 2011.
Cateva cuvinte despre masina cand am cumparat-o.
Passat GL Variant B4 1.6 101 CP, 31.12.1996.
A avut un singur proprietar in Germania, si un singur proprietar in romania. Eu sunt al doilea proprietar trecut in cartea masinii in tara.
Avea 230.000 km reali, cu carte service (circulata in tara aprox 20.000 km), 2x geamuri electrice, 2x Airbag, A/C, ABS, Inchidere vacumatica, oglinzi electrice incalzite, interior plush, jante originale 15" BBS, folie omologata.
Cateva poze cu ea inainte sa o achizitionez:
Imediat au urmat si modificarile.
Dat jos pachetul crome, stergatorul acela albastru, "Claudiu" din parbriz, husele albe de pe tetiere si presurile intoarse din spate, dezlipit stickerul cu "D" de pe bara, scos inscriptiile de pe haion, semnele fata/spate negru mat, partea portocalie la stopuri vopsite cu negru, am taiat cateva spire din arcuri, i-am pus niste jante Borbet E pe 17", 8J toate 4 si o buza fata de Seat Ibitza GTI.
Cu toate ca mi-au placut foarte mult borbeturile, se potriveau destul de bine pe masina, m-am gandit sa le schimb cu ceva mai special.. ceva ce nu vezi chiar in fiecare zi. In cateva luni am reusit sa strang niste banuti, sa vand Borbeturile, si sa-mi cumpar niste jante mai frumoase, modulare. RH ZW3 8J toate 4 cu prindere 4x100.
Pana acum a fost cat de cat sa arate bine. "Curata", dupa asta au urmat detaliile mai importante.
In primul rand, am schimbat suspensia stock, cu o suspensie sport KW reglabile, am roluit aripile, am pus distantiere mai mari fata/spate, am anulat stergatorul, am facut Joey mode la faruri (interioru vopsit negru)si pozitii de state.
Au urmat alte jante, tot RH ZW3, dar 8J fata cu 9J spatele.
Bineinteles cu atatea modificari la exterior, evident nu a ramas nici interiorul neatins.
Am reusit dupa lungi cautari sa gasesc interiorul original de piele, scaunele fata cu reglaj electric pe inaltime + incalzite, fete de usi de piele cu suport boxe (la cele vechi nu aveam deloc), cotiera OEM, suport de cd-uri, computer de bord (bord cu ecran pt MFA, maneta MFA), geamuri electrice spate, intele bord cromate, imbracat in piele mansonul la schimbatorul de viteze si frana de mana.
A urmat setup-ul de iarna. Jante MIM 15" 7J cu 175.55.15, si cu asta am incheiat primul an de cand am achizitionat masina.
A urmat anul 2013, in care s-a lucrat la detalii. M-am gandit sa desfac jantele, sa le polishez buzele, sa fie impecabile pe cand vine primavara. Si odata cu desfacerea lor, m-am gandit sa le schimb si culoarea cu ceva mai special. Culoarea: Ferrari Spice Red Mettal (un fel de canddy apple cu baza argintie).
Jantele le-am incaltat cu gume Falken 195.40.17 pe 8J si 205.40.17 pe 9J.
Am continuat cu detaliile. Am imbracat oglinzile in piele naturala cu cusatura rosie.
Nu am putut sa las nici farurile nemodificate. Pe langa faptul ca aratau oribil, nici nu vedeai foarte bine cu ele. Sticla groasa striata cu becurile h7 galbene, bateau de zici ca aveai lumanari in faruri. Am gasit niste lupe de 3", cu bi-xenon, luate de pe un Land Rover. Am pus pe ele un kit Xenon de 6000k, si am renuntat la faza lunga de fabrica, avand acum ambele faze pe lupa. Si cum lupe fara sticla clara nu merge, mi-am facut pe comanda sticle clare facute din plexiglass, iar pentru un aspect mai placut, am vopsit tot interiorul cu negru mat.
A urmat folie si pe fata, cu 50% vizibilitate. Si i-am facut si camber negativ pe spate, dupa care au urmat show-urile.
EuroCar Meeting 2013 by Streetmaniacs si MK1&MK2 Meeting de la Campul Cetatii si Transilvania Drag Racing 2013 Campia Turzii.
...si asa s-a incheiat anul 2013.
Poze 2014:
In 2015 s-a facut o schimbare totala a masinii, interior, exterior, motor, cu o investitie destul de mare.
Am facut un swap de motor, de la 1.6 pe gpl, la 2.8 VR6 cu clean engine bay, dar pastrat tot confortul (clima, abs, tempomat, vas expansiune, etc). Motorul a fost complet refacut, spalat, curatat, vopsit. Majoritatea pieselor sunt noi.
Compartimentul motor a fost curatat, sudat (prelungite anumite zone, astupate gauri, etc) si vopsit Rosso Monza.
Traseul de clima a fost modificat, pentru un clean look cat mai placut.
Toata articulatia fata este noua, discuri, placute de frana noi, rulmenti noi, capete de bara, bielete de directie, antiruliu, etc etc.
D.p.d.v. mecanic aproape totul este nou.
Farurile au fost refacute de la 0, cu lupe noi, sticla clara de sticla, kit xenon nou.
Stopurile vechi (rosu portocaliu rosu, vopsite cu negru la mijloc) au fost schimbate cu unele de VR6 smoked de fabrica.
O suspensie airride de la AFS - Air Force Suspension (http://www.airforcesuspension.ro)
Jantele au fost schimbate si ele, cu niste Schmidt-uri TH line pe 17" 8J cu 9J, incaltate cu anvelope noi Falken.
La interior s-au montat scaune si banchete Recaro 2 de golf4 VR6. Tot sistemul de prindere a fost modificat, si adaptat pentru cel de golf 4. (Practic, s-a taiat sistemul vechi de prindere, si s-a sudat cel de golf4).
Dotarile au fost completate cu clima (in loc de A/C), tempomat, si spalatoarele de faruri, masina fiind acuma full option + extra optiuni care au fost puse doar in anumite tari (exemplu: spalatoare de faruri)
Cateva poze:
Restul de poze le puteti gasi in Jurnalul de Bord "VR6 2015 Project" sau pagina de facebook a masinii, facebook.com/crmMobilu.
Totul a fost realizat cu ajutorul lui KTB Studio Balazs, caruia ii multumesc foarte mult pentru ajutor, si atentia mare care a avut-o la detalii. Il recomand oricui vrea sa transforme dintr-o masina un avion privat pe 4 roti! ( http://www.ktbstudio.eu/ )
Planuri pe viitor:
Tinichigerie, vopsitorie. Nu sunt probleme grave cu ea, avand in vedere ca este vopseaua de fabrica pe ea, dar daca tot am ajuns in stadiul asta cu ea, cere o vopsea impecabila.
Pe scurt lista de modificari:
Exterior
- Suspensie airride independenta "bags over coil" (telescoape KW, airride de la Air Force Suspension)
- Jante Schmidt TH Line 17" cu buze de radinox, 8j fata Falken Ziex912 195/40/17, 9j spate Falken 215/35/17.
- Faruri custom made cu Lupe Bi-Xenon de 3" (+Xenon Kit 5000k)
(Becul original de faza lunga a fost anulat, faza lunga/scurta fiind pe lupe)
- Semnalizari aripa fumurii
- Semnalizare bara + proiectoare fumurii
- Pozitie USA
- Stopuri USA
- Bara fata USA cu spalatoare de faruri
- Anulat stergator luneta (capac stergator luneta din fibra de carbon)
- Buza fata Seat Ibitza GTI
- Oglinzi imbracate in piele, cu cusatura rosie
- Aripi roluite fata/spate
Interior
- Cotiera OEM
- Suport CD-uri OEM
- Scaune Recaro 2 cu incalzire in scaune.
- Plafon imbracat in Alcantara
- Volan imbracat in piele
- Covorase custom (velur, negru, margine din piele sintetica, cusatura neagra)
- Ceasuri bord VR6 USA cu computer de bord + manteta MFA
- Inele bord cromate
- Pedale Audi TT RS + Foot rest Audi TT RS.
- Centuri de siguranta rosii
- Montat climatronic
- Montat tempomat
- Casetofon Gamma 4 OE
Motor
- 2.8 VR6 AAA - (desfacut, curatat, vopsit negru mat)
Clean engine bay:
- Ascuns baterie
- Ascuns vasul la spalatorul de parbriz
- Ascunsa instalatia electrica
- Modificat traseul de la filtrul de aer
- Modificat traseu clima
- Sudat compartiment motor (construite laterale + astupate gaurile)
- Vopsit compartiment motor Rosso Monza
Mai multe poze cu evolutia masinii gasiti pe pagina de facebook a masinii:
https://www.facebook.com/CrmMobilu
Comentarii 98
https://forum.4tuning.ro/102-bursa-serviciilor-auto/442551-oferta-marathon-service-vopsit-integral-autoturism.html
Spor la treaba!