Daewoo Tico Prima Iubire

0 comentarii
Ultima modificare:
17 Februarie 2015
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

   Salutare , in urmatoarele randuri vreau sa va povestesc despre prima mea iubire.

   Totul a inceput cand aveam 18 ani,din primele mele zile ca "major" am inceput scoala de soferi ca urmare dupa cateva saptamani sa iau permisul.Am fost foarte incantat de aceasta etapa a vietii mele, si ca incepator normal...vrei sa conduci cat mai des...iar pe vremea aceea nu prea puteam sa imi permit masina personala asa ca m-am rezumat la masina tatalui meu.Tatal meu avea si inca are o Skoda Fabia Sedan din 2005 , o masina destul de fiabila si buna , un motor decent de 1.4 16v de 74 kw si 101 cai putere...pentru mine era de ajuns sa imi incep drumul in soferie.Asa ca de fiecare data cand faceam rost de ceva banuti....hopp...in masina....benzina...si plimbari.Totul pana la un anumit punct in care treaba nu mai mergea asa cum credeam eu...cand eu aveam nevoie de masina avea nevoie si tatal meu si invers....asa ca m-am hotarat sa imi cumpar o masina.Treaba era ca doar ce terminasem liceul , m-am angajat ca ospatar si ma intretineam cat de cat....eram la inceputul erei de smartphone asa ca trebuia sa imi cumpar si eu unul care pe atunci costa 200E acel telefon,pana intr-o zi cand l-am vandut am mai pus cateva salarii peste si am cumparat acest TICO galben lamaie :)) (asa scria in cartea de identitate) moment in care eram in foarte mare extaz....ca na...era prima mea masina.

   Am cumparat-o la un pret mic...dar toate cu un anumit cost...avea parbrizul spart ... motorul manca ulei foarte mult de il scuipa pe esapament...interiorul era vraiste....cu un bord anost vopsit in ambastru cu ornamente rosii (se pare ca fostul proprietar era stelist) cauciucurile erau pingele...ambreaj dus...macarale de la geam stricate....geometrie la pamant....si multe alte defecte.Chiar daca era asa eu ma bucuram ca era a mea!

  Dupa aceasta etapa au urmat reparatiile...cu ajutorul unui prieten care avea curte am inceput prin a inlocui motorul cu unul mai bun...celalat era foarte uzat nu mergea nici macar segmentat...asa...macarale la geamuri , umblat pe la frane...schimbat saboti,placute,ambreiaj nou,antifonat pe dedesupt s.a.m.d.Dupa a urmat inlocuirea parbrizului si am umblat un pic pe la estetica , capota era indoita si am reparat-o ,mici indoituri etc.

  Dupa un timp doream mai mult...vroiam sa o fac exact pe gustul meu asa ca a urmat cateva modificari la suspensie(am taiat 3 spire de am lasa-o pe burta , am vopsit cateva elemente ale caroseriei in alb...asa imi placea mie pe atunci contrastul...iar spre final a urmat si motorul.La motor nu puteam sa fac prea multe am cumparat un filtru sport la inceput.Dupa cateva cercetari si sfaturi de la un prieten mecanic...am cumparat o electro valva de la desmembrari am inbinat-o cu un furtun de vacum puternic si am comutat-o la camera a 2ua al carburatorului.Carburatorul fiind dublucorp el era invatat sa mearga doar pe prima camera iar dupa o tura de strada cu ambele camere mergand , in momentul in care am oprit motorul...nu se mai oprea isi facea singur autoaprindere :))) a trebuit sa o ucid cu ambreiajul si frana:)).Au fost momente placute si pline de haz.

  Din pacate a trebuit sa renunt la ea pentru ca a venit in viata mea a 2ua masina si nu imi permiteam sa le tin ,asa ca am vrut sa o vand,si pentru ca lumea nu a vrut-o fara numere am dat-o la casat.Numerele erau preferentiale si nu vroiam sa renunt la ele.

   Inca imi aduc aminte de ea , de fiecare data cand mai vad un tico pe strada sau pe sosea....imi aduc aminte de momentele alea in care comutam electrovalva de se schimba radical sunetul ,si urca in trepte exorbitant de repede.Imi aduc aminte cand ma dadeam cu ea de faceam oarecum drifturi pana am rupt frana de mana:)) si multe alte experiente prin care am trecut.

  Prin acest mic rezumat si particica din viata mea...vroiam sa atrag atentia tuturor celor care au avut o prima iubire ,ca na, vorba aia "prima iubire nu se uita niciodata" si ca din cauza ei mi-a bagat acest microb pentru masini si pentru pasiunea de masini.

 

Va multumesc ce a-ti rabtat sa cititi o parte din viata mea! Multumesc! 

    

Comentarii

Comentează:

Utilizatori abonati la masina 1

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Daewoo
Model:
Tico
Motorizare:
Prima Iubire
Capacitate cilindrica:
800 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
54 cp
Anul fabricatiei:
1999
Culoare:
Galben

Alte Daewoo Tico