Porsche 944 II

0 Comentarii
Ultima modificare:
16 Iulie 2020

Pentru ca iubesc aceasta masina si in cautarile mele a iesit in evidenta prin culoare, aspect, stare tehnica si dotari, am hotarit sa o cumpar.

Este luata de la un dealer din Germania, platita online si transportata de o firma cu care am mai colaborat.

Are ca dotari motorizarea de 2.500 cmc cu 110 kw, servodirectie, servofrina, faruri, geamuri, oglinzi, scaune, trapa si portbagaj actionate electric, stergator luneta.

Masina s-a vindut in 25.03.2019 dupa ce a fost retusata vopseau, arata excelent. S-a montat radio Panasonic, s-au inlocuit sticlele de la oglinzile laterale care erau patate, in rest totul era functional si original.A ramas de reparat ceasul din bord.

S-a lucrat la masina de 2 saptamini, s-au schimbat filtrele, uleiurile, lichidele, bujiile, garnituri etrire, bucse bara stabilizatoare, bilete antiruliu, curatat jante, urmeaza schimbul curelelor.

20.05.19 revizia este finalizata, distributie(curele, role, semeringuri, pompa apa), radiator apa nou, frine, directie, totul in stare perfecta pentru RAR.

23.02.20 am cumparat inapoi masina, am facut-o istorica in 20.03, inmatriculata pe nume meu.

Am inceput citeva imbunatatiri, respectiv alte roti mai aspectoase, o bara stabilizatoare fata, refacerea suspensiei fata si inlocuirea amortizoarelor cu unele sport. A primit si un  tratament cu ceara, putina substanta, multa munca.

S-au refacut amortizoarele, au fost inlocuite elementele pe jambele originale care au fost facute demontabile. S-au vopsit etrieri, arcurile, talerele de protectie ale discurilor, s-au curatat basculele si inlocuite burdufele de la pivoti. Masina merge excelent, are stabilitate, frine eficiente.

Si dupa 2 saptamini de lucru la BMW trebuia sa-mi curat miinile, asa ca am facut curat in Porsche, temeinic, mochete, scaune, bancheta, portbagaj, o zi plina dar placuta.

O problema des intilnita la acest model este jurnalierul din ceasul de kilometraj, rotita care antreneaza axul devine casanta, se sparge, dar poate fi inlocuita relativ usor, de catre un ceasornicar. Am rezolvat acum la fel ca la celelalte 2 masini, dar nu respecta distantele, la 10  km adauga inca unul, va crea dificultati la raliu.

Azi 1 Mai muncitoresc am facut suportul consolei centrale care lipsea, a iesit excelent, iar ziua urmatoare am lustruit caroseria, ceara K2 la culoare si multa munca.

20.05 am primit ceasul de bord, l-am montat si daca tot eram la interior am schimbat maneta schimbatorului, o aveam cumparata de ceva vreme, acum vitezele se schimba excelent.

Ne pregatim de prima cursa adevarata din acest sezon, pe 20.06, am cumparat cauciucuri semi-slic, sper sa fie o investitie cu folos, in rest totul este in regula, ar mai trebui putin nerv pe acceleratie, o sa vedem ce este.

Am cumparat discuri noi, la frinare aveam o mica vibratie in volan, am pus si placute noi, pregatesc masina pentru etapa 3 la Adincata, in primele 2 nu am reusit clasari bune, dar am avut la fiecare participare locul 2 la best lap si cite un loc unu. 

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 10 August 2020 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
9.08.20 ca de obicei la Adincata, caldura mare, noroc cu vintul care a mai atenuat zaduful, pentru prima data doar noi pe circuit fara alte competitii adiacente, dar... vezi tot »
Etapa a 3-a Romanian Retro RacingEtapa a 3-a Romanian Retro Racing
Scris la 11 Iulie 2020 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
O nouă întîlnire cu circuitul, de tata asta in sens invers, căldură mare, mulți participanți, un eveniment reusit si foarte frumos, eu ma simt excelent pe pista. vezi tot »
Etapa 2 la Motorpark Romania AdincataEtapa 2 la Motorpark Romania Adincata
Scris la 20 Iunie 2020 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
Simbata 20.06, vreme excelenta pentru circuit, lume multa, masini gramada, istorice la viteza si regularitate, de stada la Open. 3 Manse, una de antrenament si 2... vezi tot »
Etapa 1 Motorpark Romania AdincataEtapa 1 Motorpark Romania Adincata
Scris la 31 Mai 2020 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
Prima iesire din acest an a fost pe circuit, am facut teste de viteza cu noua achizitie, se comporta foarte bine, am reusit sa fac al doilea timp in cele trei manse.... vezi tot »
Test Motopark AdincataTest Motopark Adincata

Comentarii

Comenteaza:
Login pentru a comenta

Utilizatori abonati la masina 1

Raporteaza abuz
E-mail
Masina
Motivul raportarii *

Fisa tehnica

Marca:
Porsche
Model:
944
Motorizare:
II
Capacitate cilindrica:
2449 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
150 cp
Viteza maxima:
240 Km/h
Anul fabricatiei:
1987
Anul cumpararii:
2019
Culoare:
Rosu metalizat
Km parcursi:
269000 Km
Numar inmatriculare:
PH 44 POR

Alte Porsche 944