Mercedes-Benz 190 190E

Ultima modificare:
20 August 2018
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

De saptamina trecuta, adica din 05.02.2016, am luat un frumos baby M190, inmatriculat in 05.2008, cu taxa platita, in stare de functionare.
Am inceput operatiile de resuscitare si am demarat cu igienizarea la o spalatorie, apoi la un atelier a inceput operatiunea de pregatire de vopsit, estimam ca saptamina viitoare sa fie gata.
Urmeaza partea mecanica, inlocuit uleiuri, filtre, lichide, bujii, alte lucruri care nu sint in parametrii (o macara la usa soferului, capace originale roti, stergator, amortizor capota, sonda presiune ulei, alte maruntisuri), apoi facem o reglare a injectiei, dupa umblam la frine, directie, reglam faruri, geometrie roti, luna asta este plina si ocupata, dar sigur iese o treaba buna.
Daca aveti piese pentru acest model va rog sa-mi trimiteti oferte, ma intereseaza jante de aliaj, scaune fata si tapiterie de la usi albastere, la culoarea actuala, radio-cas original, volan mai deosebit, cap schimbator din lemn, consola centrala mare, eleron, o instalatie de gaz, orice poate imbunatati aspectul si starea tehnica,
cele bune.

Azi 16.02 masina a fost vopsita si arata asa cum trebuie sa apara un Mercedes.

Se lucreaza la montaj, pe 20.02 va fi iesirea in lume in noile haine, o sa faca impresie cred eu.

21.02 prima iesire cu masina, pina la Plescoi dupa pastrama si cirnati, merge excelent, se conduce mai usor decit Porsche-le 924 din dotare petru ca are servo-directie, este mai confortabila pentru ca suspensia de M190 este deosebit de reusita, are forta si un cuplu bun.

22.02, sau schimbat uleiurile(motor, c.v. servo, diferential), filtre(motor, aer, benzina), lichide(geam, frina, racire), urmeaza verificare frine, directie, reglaj motor.

11.03, pentru ca a venit primavara, am montat jantele de aliaj cu cauciucuri noi de vara, am pus radio-cas original, iar pentru ca nu aveam fetele de usi montate, am bagat putina vaselina in usi, apoi am pus folie si am montat fetele de usi, acum arata a masina. Simbata i-am facut o baie sanatoasa pe dedesupt pentru ca era plina de noroi, saraca a muncit pe niste dealuri in zona Moinesti. Am efectuat 420 km si am alimentat simbata, 33 litri, 7.86 l/100 km, excelent pentru asa vechitura, care urmeaza sa primeasca un reglaj profesional la Autoklas Ploiesti. Mai trebuie mici reglaje la caseta de directie si faruri si ma declar multumit pentru faza de repunere in parametrii, apoi in timp vor veni lucrurile de finete si diverse inlocuiri de repere.

S-au inlocuit radio-cass cu unul original si ceasurile bord, pentru ca nu functiona km.

29.03 a inceput revizia sistemului de frinare si directie, se inlocuiesc placute, saboti, capete de bara si pivoti, se repara etrierii, reglaj injectie motor.

Cu noile jante, cauciucuri de vara si eleron.

21.07 am inceput o actiune de amploare, s-au inlocuit cu piese noi urmatoarele: amortizoare, discuri, capete de bara, bascule, toata fata a fost data jos si apoi montate la loc. S-au inlocuit si injectoarele, tot cu unele noi. Lucrez in tihna, dupa orele de serviciu, merge mai greu, nu mai am indeminare, dar cu rabdare si atentie fac o treaba excelenta. 09.08 este gata pe fata, urmeaza verificare puntii spate, inlocuit amortizoare si orice mai este nevoie.

Din noiembrie avem numere de PH, am schimbat parbrizul si am comandat kit de reparatie pentru distribuitor, Traiasca America si Ebay!

De ieri 05.02 a primit noul kit de reparatie pentru distribuitor, acum motorul merge perfect, sa vedem ce consum o sa scoatem. Masina are acum forta, se aseaza bine pe sosea, iar frinele merg foarte bine.

11.05 am terminat de inlocuit cele 3 discuri Hardy, rulmentul intermediar de la cardan si semeringul de la cutie, toate piese noi de 700 lei, manopera proprie. Asa cum am facut de multe ori, am cumparat piese de pe diverse site-uri, care nu se potrivesc, suport cv, disc Hardy cu metal, sint de vinzare.

19.07 am achizitionat un set de jante Eta Beta Lucy 7J/15" ET 37, o frumusete, abia astept sa le pun pe masina.

08.12 a primit o pompa de apa noua, 200 lei, montaj in regie proprie.

20.08.2018 masina s-a vindul la Constanta, va fi o noua masina istorica, sa o foloseasca cu placere.

Comentarii 3

Comentează:
Salut am si eu o intrebare am un kompresor benzină 2000 si am o problema cu roata dreapta fata mi se blochează în mers câteva secunde. Si îm pare ASR.ma poti ajuta cu un raspuns
Scris pe 25 Octombrie 2019, ora 14:07  Răspunde 00
Salut, nu cunosc fenomenul, eu iti recomand sa verifici fiecare etrier, sa inlocuiesti lichidul, placutele, sa verifici discurile de frina, in plus pentru rotile fata spalat rulmentii si inlocuit vaselina, succes.
Scris pe 02 Noiembrie 2019, ora 21:00  Răspunde 00
Ms frumos am sa incerc
Scris pe 03 Noiembrie 2019, ora 00:44 00

Utilizatori abonati la masina 1

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Mercedes-Benz
Model:
190
Motorizare:
190E
Capacitate cilindrica:
1996 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
118 cp
Viteza maxima:
160 Km/h
Anul fabricatiei:
1989
Anul cumpararii:
2016
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
278000 Km
Numar inmatriculare:
PH 16 FSE

Alte Mercedes-Benz 190