Volkswagen Kafer 1303
in jurnalul de bord.
Masina este in lucru, au fost sudate podele si praguri noi, sablata, vopsita cu sprit-chit, reparam, vopsim, antifonam.
Masina este de vinzare la 2.500 euro.
Intre timp mai vopsim, mai curatam, montam, am ales si culoarea, deocamdata cea de pe podea si forte curind si cea exterioara, doar ca acesta va fi si putin metalizata.
Azi o sa incepem sa lucram la interior, grund, insonorizant in 2 straturi pentru podea, interiorul aripilor, a usilor, portbagaj, apoi un strat de vopsea.
Se chituieste caroseria si se pregateste de vopsit, interiorul a fost vopsit, se pregatesc de montat c.v. si motorul, tapiteria plafonului este refacuta, caseta de directie revizuita, schimbate semeringurile.
Au fost cumparate multe piese noi chedere de usi si geamuri, aripi fata noi care nu se potrivesc pentru ca sint de 1300 si sint de vinzare, aripi spate tot noi , tampoane c.v., cabluri, bucse, arcuri, amortizoare, pivoti, etc.
Bucurie mare, au sosit aripile fata, nu sint noi dar foarte bune, pragurile sint si ele, daca ne ajuta vremea sper ca saptamina viitoare sa o vopsim.
Masina a plecat la Bucuresti, la Gabita, a fost incintat sper sa aiba mai multa rabdare decit mine si sa o aduca la starea pe care o merita.
Comentarii 2
Ar fi frumos o restaurare cu inbunatatiri gen "retro look modern ride".
Sasiul nu e parte separata ca la cele mai vechi?
Sasiul este separabil de caroserie, a fost inlocuit cu piese noi, acum este mai solida ca o masina noua.
Cum o sa arate la final, mai vedem, oricum va fi verde si cit mai originala