Porsche 944 M44

Ultima modificare:
21 Iunie 2017

Am luat joi 17.03 cel mai distrus 944 din cite am vazut, dar am rabdare si vreau sa-l fac vedeta colectiei.

Am inceput resuscitarea, instalatia electrica verificata si repusa in parametrii, curata si spalata interior, de luni urmeaza uleiuri, filtre, lichide, placute frine, multe altele.

In martie am schimbat toate uleiurile, filtrele, lichidele, 2 jante 16" si 4 cauciucuri 205/55/16, placute, bucse, stergatoare, presuri interioare, inlocuit schimbator viteze si fusta, reglat directie si faruri, verificat instalatia de gaz, etc. Am cumparat bara, spoiler, esapament original, macara geam stinga, scut motor si esapament, maruntisuri.

Urmeaza inlocuirea barei si spoilerului fata, apoi vopsitul, am luat materialele, dar astept vremea calda.

Din pacate o problema cu ambreiajul pe care credeam ca o rezolv prin aerisirea instalatiei s-a dovedit mult mai grava, carcasa ambreiajului este sparta, trebuie dat jos motorul si cu ocazia asta remediez scurgerile de ulei, posibil baia si semeringurile, apoi vopsesc cavitatea motorului pentru ca este alba.

Am sudat umeri in care se fixeaza carcasa ambreiajului, am spalat motorul, reconditionat ambreiajul, am cumparat rulment de presiune, reparam electromotorul si alternatorul, urmeaza semeringurile, garnitura de baie, spalat motorul la interior, masina este la vopsit.

A fost o problema cu baia, am gasit o lovitura care a creat o crapatura, trebuie sudata, continuam sa lucram, urmeaza distributia. Azi a fost vopsit si compartimentul motorului, nu stiu cum a iesit, sper sa fie bine. Am nevoie de sonda de ulei, la demontare a fost lovita si s-a spart.

Am suit motorul, dupa ce am vopsit compartimentul, s-a inlocuit esapamentul, reparat electromotor si alternator, cred ca diseara o pornim.

20.05 masina merge,dar are un mieunat in zona distributiei, cred ca atinge o curea sau semeringurile nu au fost unse inainte de montare. Este clar o imbunatatire, are nerv, forta, suna bine, inainte pierdea ulei si cred ca nu avea filtru de ulei schimbat de mult, era greu, iar cel de aer era foarte imbicsit.

Urmeaza schimbarea axului volanului, are un mic joc in crucile cardanice, frine, directie, schimbat parbriz, vopsit, alte maruntisuri. Apoi vreau sa o inscriu la Retromobil si sa particip la citeva intilniri, cel mai important Raliul Sibiului in 18-20 august, dar si cursa de pe autodromul Titi Aur, la inceput de iulie.

30.06 masina este gata pentru conpetitii si inscriere, a fost vopsita, a ajuns la starea sa normala, mai sint citeva maruntisuri de rezolvat.

18.07 a fost omologata autovehicul istoric, urmeaza RAR si inmatricularea, dar pina atunci avem competitii la care vrem sa participam, Raliul TA, Raliul Kronstad, Raliul Giurgiu.

Din 05.09.16 a fost inmatriculata, PH 44 POR, dupa 2 saptamini de la depunerea documenteleor la ghiseu, pentru care am facut programare in 20.08 pentru 26.08. Sintem o masa de manevra si bataie de joc de catre autoritati, nici in comunism nu pateam asa.

14.03.2017, am dat jos instalatia GPL, iar in 16.03.2017 am obtinut ITP-ul, dupa revenire. Am facut o noua asigurare incepind cu 17.03.2017 pentru un an.

Intre timp am achizitionat o multime de piese noi: cuzineti biele si palier, segmenti, garnituri motor si chiulasa, furtun radiator, in primavara urmeaza o noua actiune de amploare, motor refacut, punte fata demontata, verificate si inlocuite piesele uzate. Sa fim pregatiti de parade si raliuri.

Din 27.03.2017 am demontat puntea fata, inlocuit amortizoare, rulmenti, semeringuri, placute, garnituri etriere, furtune frina, bielete directie, burdufe caseta, capete de bara, bucse si bielete antiruliu la bara stabilizatoare, axa volan, au fost curatate si vopsite toate piesele. Caseta de directie curatata, vopsita si gresata, urmeaza reglarea directiei. Piesele se gasesc destul de greu si multe sint foarte scumpe. Am cumparat citeva doar dupa model si an si a trebuit sa le returnez din cauza ca nu era ce trebuie. Pe 8.04 este gata fata, s-a schimbat complet mersul, urmeaza spatele. 14.04 gata si spatele, in total reparatia a fost peste 3.000 lei, doar piese si materiale, dar a meritat, 3 saptamini de munca dupa program, dar am refacut frinele si directia.

24.06 se monteaza cauciucurile noi, 205/55/16 fata si 215/55/16 spate si se face revizie la sistemul de racire, inlocuit furtune si coliere.

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 20 Septembrie 2017 » Despre Intalniri » 0 comentarii
O intilnire cu un oras in care se imbina vechiul cu noul, cladirile vechi din centru sint renovate, dar multe nelocuite, o vreme foarte calda si insorita, orasul... vezi tot »
Retromobil vine in orasul tau - Sebes 15-17.09Retromobil vine in orasul tau - Sebes 15-17.09
Scris la 18 Iunie 2017 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
Imi doream sa particip la un nou raliu, dupa multa munca la masini si am ales Bacaul, o zona frumoasa cu oameni calzi si primitori. Din pacate uni colegi si arbitri... vezi tot »
Moldova Classic Rally (Bacau - Etapa a III-a a C. regularitate)Moldova Classic Rally (Bacau - Etapa a III-a a C. regularitate)
Scris la 01 August 2016 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
In perioada 29-31.07.16 am participat la Raliul Transalpina, impreuna cu multi alti pasionati de autoturisme istorice, au fost in jur de 30 echipaje. Cazarea a fost... vezi tot »
Raliul TransalpinaRaliul Transalpina
Scris la 12 Iulie 2016 » Despre Curse & Competitii » 0 comentarii
A doua participare pe circuitul Titi Aur, de data acesta cu un Porsche mai pregatit pentru acest gen de conpetitii si mai aproape de pretentiile mele de la o masina... vezi tot »
Retromobil Fest - Autodrom Titi AurRetromobil Fest - Autodrom Titi Aur

Comentarii 4

Comenteaza:
Login pentru a comenta
Masina nu este istorica inca, nu este in stare tehnica corespunzatoare, nu platesc anul acesta pentru ca a platit-o fostul proprietar, pretul a fost mai mare decit merita, are multe defecte, lipsuri, improvizatii, pe care le descopar pe parcurs. Ultimul este carcasa de ambreiaj sparta, trebuie dat jos motorul urgent si pentru a vopsi cavitatea.
Scris pe 02 Aprilie 2016, ora 16:51  raspunde 00
Wow....mult succes cu reconditionarea. Este masina istorica sau platesti impozit? Cat ai dat pe ea?
Scris pe 01 Aprilie 2016, ora 10:46  raspunde 00
Multumesc, cea mica a plecat azi la bucuresti, am ramas cu dihania verde, o sa am de lucru vara asta.
Ai ceva piese disponibile?
Scris pe 20 Martie 2016, ora 18:05  raspunde 00
bafta !
Scris pe 20 Martie 2016, ora 08:20  raspunde 00

Utilizatori abonati la masina 1

Raporteaza abuz
E-mail
Masina
Motivul raportarii *

Fisa tehnica

Marca:
Porsche
Model:
944
Motorizare:
M44
Capacitate cilindrica:
2479 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
163 cp
Viteza maxima:
260 Km/h
Anul fabricatiei:
1983
Anul cumpararii:
2016
Culoare:
Verde metalizat
Km parcursi:
300000 Km
Numar inmatriculare:
PH 44 POR