Porsche 944 II
-
Romanian Retro Racing 2021
05 Noiembrie 2021 0 comentarii
-
Romania Retro Racing
08 Mai 2021 0 comentarii
-
Etapa a 5-a Romanian...
30 Octombrie 2020 0 comentarii
Pentru ca iubesc aceasta masina si in cautarile mele a iesit in evidenta prin culoare, aspect, stare tehnica si dotari, am hotarit sa o cumpar.
Este luata de la un dealer din Germania, platita online si transportata de o firma cu care am mai colaborat.
Are ca dotari motorizarea de 2.500 cmc cu 110 kw, servodirectie, servofrina, faruri, geamuri, oglinzi, scaune, trapa si portbagaj actionate electric, stergator luneta.
Masina s-a vindut in 25.03.2019 dupa ce a fost retusata vopseau, arata excelent. S-a montat radio Panasonic, s-au inlocuit sticlele de la oglinzile laterale care erau patate, in rest totul era functional si original.A ramas de reparat ceasul din bord.
S-a lucrat la masina de 2 saptamini, s-au schimbat filtrele, uleiurile, lichidele, bujiile, garnituri etrire, bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, curatat jante, urmeaza schimbul curelelor.
20.05.19 revizia este finalizata, distributie(curele, role, semeringuri, pompa apa), radiator apa nou, frine, directie, totul in stare perfecta pentru RAR.
03.08.2022 masina a plecat la Iasi la un alt pasionat de masini istorice si mai ales puternice, Costi sa te bucuri de ea si sa o pregatesti pentru juniorul tau.
23.02.20 am cumparat inapoi masina, am facut-o istorica in 20.03.20, inmatriculata pe nume meu.
Am inceput citeva imbunatatiri, respectiv alte roti mai aspectoase, o bara stabilizatoare fata, refacerea suspensiei fata si inlocuirea amortizoarelor cu unele sport. A primit si un tratament cu ceara, putina substanta, multa munca.
S-au refacut amortizoarele, au fost inlocuite elementele pe jambele originale care au fost facute demontabile. S-au vopsit etrieri, arcurile, talerele de protectie ale discurilor, s-au curatat basculele si inlocuite burdufele de la pivoti. Masina merge excelent, are stabilitate, frine eficiente.
Si dupa 2 saptamini de lucru la BMW trebuia sa-mi curat miinile, asa ca am facut curat in Porsche, temeinic, mochete, scaune, bancheta, portbagaj, o zi plina dar placuta.
O problema des intilnita la acest model este jurnalierul din ceasul de kilometraj, rotita care antreneaza axul devine casanta, se sparge, dar poate fi inlocuita relativ usor, de catre un ceasornicar. Am rezolvat acum la fel ca la celelalte 2 masini, dar nu respecta distantele, la 10 km adauga inca unul, va crea dificultati la raliu.
Azi 1 Mai muncitoresc am facut suportul consolei centrale care lipsea, a iesit excelent, iar ziua urmatoare am lustruit caroseria, ceara K2 la culoare si multa munca.
20.05 am primit ceasul de bord, l-am montat si daca tot eram la interior am schimbat maneta schimbatorului, o aveam cumparata de ceva vreme, acum vitezele se schimba excelent.
Ne pregatim de prima cursa adevarata din acest sezon, pe 20.06, am cumparat cauciucuri semi-slic, sper sa fie o investitie cu folos, in rest totul este in regula, ar mai trebui putin nerv pe acceleratie, o sa vedem ce este.
Am cumparat discuri noi, la frinare aveam o mica vibratie in volan, am pus si placute noi, pregatesc masina pentru etapa 3 la Adincata, in primele 2 nu am reusit clasari bune, dar am avut la fiecare participare locul 2 la best lap si cite un loc unu.
Am pregatit masina pentru circuit, am inlocuit semi-slicul spate distrus anul trecut, am schimbat filtrul si uleiul cu unul de competiție, 10W60, costa dar se cunoaște diferența.
30.06 au sosit amortizoarele spate, sport, performante, 1.500 lei perechea, le incerc pe 11 la Adincate pe circuit, sigur merita investitia. Am îmbrăcat evacuarea pentru a proteja motorul de căldură. Vreau sa scot sub 2'30" pe tur, iar la regularitate sa imbunatatesc performanta de pina acum, adica locul 3 la coupe dupa 4 etape.
Comentarii