Mitsubishi Galant E14

Ultima modificare:
19 Aprilie 2014
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

MITZUBA era sa fie data la rabla in 2011 de catre fostul propietar, eu propriuzis doream dar cateva piese pentru masina lu fratemio care este identica.

Astfel a renascut MITZUBA...dar dupa multa munca, pasiune, timp si investitii a ajuns aproape la adevarata ei valoare .      

Motorul original neumblat in el, fara nici un fel de problema.

Am incercat sa nu ii fac prea multe schimbari, vreau sa fie pe cat posibil cat mai originala.

   - schimbate recent  amortizoare Kayaba + flanse

   - schimbat recent capete de bara   

  - folie LLUMAR  

  - jante originale  MITSUBISHI   GALANT 98- 03

  -anvelope 205/ 45 /17

  - prelungire bara fata (original) 

Plan de viitor:

-punte spate cu discuri

-sistem audio

                                                                                    

 

Comentarii 13

Comentează:
Era pacat daca ajungea la rabla... se vede munca depusa, masina arata superb. Sa o stapanesti sanatos!
Scris pe 04 Decembrie 2013, ora 18:39  Răspunde 00
Nu stiu ce modificari i-ai mai putea aduce. Ea e superba asa cum e acum, clean. Referitor la ce sugereaza un coleg mai jos, scaunele scoica ar da bine, dar eu nu-s adeptul volanelor sport, mi se par oribile. Si nici fibra nu mi se pare in regula, avand in vedere ca vorbim de o masina veche, cu tabla adevarata pe ea.

Dar ma rog, gusturile nu se discuta.
Scris pe 08 Martie 2013, ora 17:26  Răspunde 10
Ai facut f bine ca ai recuperat-o
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 10:34  Răspunde 20
Da,buna treaba ai facut arata minunat
Scris pe 16 Iunie 2013, ora 15:29  Răspunde 00
Adevarata!
Scris pe 23 Aprilie 2013, ora 18:23  Răspunde 00
Tine-o cat mai originala ca arata super. Bafta cu ea in continuare
Scris pe 13 Aprilie 2013, ora 17:47  Răspunde 00
TAREE
Scris pe 13 Martie 2013, ora 01:11  Răspunde 00
Evident ca eu as recomanda o evacuare pe 3", de la serpisori pana la finala. Apoi o suspensie reglabila pe tarie si inaltime. Niste anvelope Yokohama Advan :) ,2 scaune scoica si un volan Sparco sau Momo (sau Nardi). Poate o mai usurezi cu ceva capote de fibra...Succes!
Scris pe 08 Martie 2013, ora 09:25  Răspunde 00
Salut, are tractiune fata si intradevar este o pasiune pentru MITSUBISHI.
Ce modificari mai trebuie aduse ? Astept parerile voastre.
Va multumesc.
Scris pe 07 Martie 2013, ora 21:42  Răspunde 10
Adevarata masina japoneza. Mai japoneza decat ultimul model, asta e clar. Felicitari ca ai salvat-o!
Scris pe 07 Martie 2013, ora 14:30  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 8

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Mitsubishi
Model:
Galant
Motorizare:
E14
Capacitate cilindrica:
1779 cmc
Combustibil:
Motorina
Putere motor:
82 cp
Viteza maxima:
166 Km/h
Anul fabricatiei:
1986
Anul cumpararii:
2011
Culoare:
Albastru metalizat
Km parcursi:
240000 Km

Alte Mitsubishi Galant