Toyota Soarer JZZ30 / 1JZ-GTE

Ultima modificare:
18 Ianuarie 2016

Masina este versiunea JDM a Lexus-ului SC si combina motorul de la ultima Toyota Supra Mk3 (JZA70) cu suspensia si transmisia de la Toyota Supra Mk4 (JZA80). Transformarea de la un "gentleman luxury coupe" la un soft drifter cu accente de lux (Bippu) o sa fie....interesanta.

Toyota Soarer JZZ30 / GT-TL / type ACPZZ

Motor 1JZ-GTE

2491 cmc

24 valve

Twin-turbo CT12A

Model 1991

Transmisie automata A340E cu Overdrive si PowerMode (Aisin)

Diferential A02A - raport 4:08, open

Set roti R16 latime 7J offset ET50 aliaj originale Toyota 10 spokes cu anvelope Dunlop Sport 225/55R16 (part number 4261124240)

Set roti R17 latime 7J offset ET38 aliaj originale Mitsubishi EVO7 Enkei EKM3 Hyper cu anvelope Hankook V 225/45 fata si 235/45 spate

Set roti R17 latime 6,5J offset ET39 tabla KFZ 7840 origine Dodge cu anvelope Dunlop 225/50R17

Set roti R18 latime 9.5J offset ET35 aliaj Wolfrace Shark Silver cu anvelope Federal SS595 pe fata 235/40R18 si Nankang NS2 265/35R18 pe spate

Baterie racing Powervamp PWR40

Suspensie TEMS - Piezoelectric Modulated - suspesia stock

Clima automata

Air Puri - purificator de aer - optiune dealer "Toyota Store" Japonia

Tablou de bord electronic-virtual-3D

Volan-selector de viteze-frana de mana-fete de usi in piele

Cruise control

Faruri automate

Cornering lights

Sun roof electric retractabil

Scaune cu reglaj electric si functie automata de rabatare electrica

Geamuri electrice automate

Oglinzi electrice reglabile si rabatabile.

 

Exterior dimensions (LxWxH), mm 4860 x 1790 x 1350
Interior dimensions (LxWxH), mm 1825 x 1490 x 1110
Wheel base, mm 2690
Treads (F/R), mm 1520 / 1520
Ground clearance, mm 150
Curb vehicle weight, kg 1610
Gross vehicle weight, kg 1835
Seating capacity, persons 5
Doors number 2
Min.turning radius, m 5.4
Fuel tank capacity, l 78
 

ENGINE

 

Displacement, cc 2491
Engine model 1JZ-GTE
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 280 ps (205.94 kw) / 6200 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 37.0 kg*m (362.85 N*m) / 4800 rpm
Power density 5.75
Engine type Serial 6 cylinder DOHC24 valve IC twin turbo
Engine information Toyota JZ engine family, first generation
Fuel system EFI (electronic fuel injection)
Turbocharger Twin Turbo with intercooler
Fuel type Unleaded premium gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 8.5
Bore, mm 86
Stroke, mm 71.5
Final gear ratio 4,08:1
Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km 12.5

 

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 22 Aprilie 2014 » Despre Anvelope » 0 comentarii
Vroiam ceva mai lat pe spate asa ca am mutat 235-ul de pe spate pe fata si am pus 265 pe spate. Credeam ca o sa fie super late si masina o sa para lipita de... vezi tot »
265/35R18 pe spate265/35R18 pe spate
Scris la 20 Martie 2013 » Despre Anvelope » 0 comentarii
Si a venit momentul si pentru spate sa ma ocup de anvelope la setul pe R18... Am mers pe sigur si am luat FEDERAL SS595 235/40R18. Arata foarte bine, sunt... vezi tot »
Scris la 04 Martie 2013 » Despre Jante » 6 comentarii
Am decis in weekend sa incerc noile jante. De la 225/55R16 ET50 stock, am trecut la 235/45R17 ET38 si acum la 215/45R18 ET35. Jantele sunt late de 9.5J si eram... vezi tot »

Comentarii 71

Comentează:
Salut, frumoasa masina!
Acum pe CarThrottle exista o comunitate pentru romani, poti intra aici:http://www.carthrottle.com/car-throttle-romania/
Fa un post prin care sa te prezinti!
Scris pe 24 Aprilie 2015, ora 22:20  Răspunde 00
Vaai! Da auzi, Soarer e una din favoritii mei, ori cum majoritatea sunt din japonia :D ! Multa bafta!
Respect!
Scris pe 22 Aprilie 2015, ora 12:55  Răspunde 00
Super masina nu gluma....cum ai intrat in posesia ei ?
Scris pe 12 Februarie 2015, ora 19:09  Răspunde 00
...cu multa rabdare. A fost fabricata in Japonia in 1991, a calatorit in Noua Zeelanda cam prin 1996 si in 2003 importata in UK. In 2006 a cumparat-o un roman stabilit in Anglia care a vandut-o in...Romania!

La un an dupa ea am mai cumparat una alba fara motor care este proiectul meu de drift de un an si jumatate. Asa ca nu mai este singura, are o sora mai rea :)))
Scris pe 16 Februarie 2015, ora 12:53  Răspunde 00
Si nu ne arati si noua surioara aia nervoasa?
Scris pe 17 Februarie 2015, ora 15:29 00
Mamaaaaa! super smechera masina! multi caluti mai are!si cutie automata! belea!
Scris pe 03 Ianuarie 2015, ora 13:23  Răspunde 00
O raritate...
Scris pe 21 Septembrie 2014, ora 17:07  Răspunde 00
SI DE CE SI SUPRA?NU E TOYOTA SOARER?
Scris pe 23 Februarie 2013, ora 11:16  Răspunde 21
Pentru ca foarte multe piese de pe Soarer se potrivesc si pe Supra.
Scris pe 23 Februarie 2013, ora 12:00  Răspunde 20
Frumoasa masina ! Sa o stapanesti sanatos !
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 16:15  Răspunde 00
Ai avut ceva genti pe ea, chiar frumoase unele.. s-o stapanesti sanatos, abonat. :)
Scris pe 26 Mai 2014, ora 13:19  Răspunde 00
Despre embleme...aveti dreptate. Asa era moda acum ceva ani. Cei care aveau Lexus SC puneau embleme de Toyota visand la sportivitate si cei cu Toyota Soarer puneau embleme de Lexus visand la lux.
Practic, masinile sunt identice la exterior, diferenta este ca Toyota a fost singura cu motor twin turbo si cu volan pe partea dreapta.
Scris pe 22 Februarie 2013, ora 00:55  Răspunde 20
"e garda la sol prea inalta" - înseamnă ai un drum ... În unele locuri, ei pur și simplu nu. Vă doresc drumuri bune și puțin garda la sol! Mult noroc!( - means you have a road ... In some places, they simply do not. I wish you good roads and little ground clearance! Good luck!)
Scris pe 03 Ianuarie 2014, ora 17:59  Răspunde 20

Utilizatori abonati la masina 70

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Toyota
Model:
Soarer
Motorizare:
JZZ30 / 1JZ-GTE
Capacitate cilindrica:
2491 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
280 cp
Viteza maxima:
270 Km/h
Anul fabricatiei:
1991
Anul cumpararii:
2012
Culoare:
Gri metalizat