Citroen GSA 1.3
Masina a zacut in parcare 8 ani, timp in care n-am mai miscat-o deloc. A suferit si multiple avarii geam sofer spart, stopuri rupte, capace roti furate, barele rupte, aripa spate lovita, oglinzi rupte..si lista poate continua. Am dus-o la Rabla, dar nu m-a lasat inima sa o dau, asa ca am adus-o acasa si m-am apucat de treaba. Am schimbat spoilerele, geamul de la sofer plus alte reparatii.
I-am schimbat bujiile, uleiul si am dus-o sa ii regleze carburatorul pe un banc, dupa 8 ani de stat, avea un consum de 20%. Motorului nu i-au fost aduse modificari. Am inceput si partea de tinichingerie si de refacere a tablei pe dedesubt. Intre timp s-a instalat comfortabil si iarna iar ultimul lucru facut a fost schimbarea anvelopelor.
O data cu primavara problemele au inceput sa apara, in special la partea hidraulica. Reparatiile au fost destul de costisitoare, dar au meritat.
Fiind o masina rara, dezavantajul este gasirea pieselor, insa e singuratica pe strazi, ceea ce-mi place.
Las pozele sa vorbeasca,iar daca aveti idei sunt binevenite.
Update:
Bun, ca tot am prins putina vreme buna, am hotarat sa ii readuc negrul ala la viata si sa repar ce mai era, inainte de venirea frigului.
Comentarii 12
http://i128.photobucket.com/albums/p176/arinchris/10257844_10201624460764955_7344792688184122886_o_zps5dab0411.jpg
contact : Arin Christu christu_arin@yahoo.com, 0722983442
Imi place clasica si cred ca asa ii sta cel mai bine.Alba, bare de crom, oglinda exterioara de crom si mica, fara radio cd, interior din piele galbena.
http://www.speedhunters.com/2013/11/youve-gotits/#chapter-automatic-systematic-hydromatic