Citroen GSA 1.3

Ultima modificare:
12 Ianuarie 2014

Masina a zacut in parcare 8 ani, timp in care n-am mai miscat-o deloc. A suferit si multiple avarii  geam sofer spart, stopuri rupte, capace roti furate, barele rupte, aripa spate lovita, oglinzi rupte..si lista poate continua. Am dus-o la Rabla, dar nu m-a lasat inima sa o dau, asa ca am adus-o acasa si m-am apucat de treaba. Am schimbat spoilerele, geamul de la sofer plus alte reparatii.

photoI-am schimbat bujiile, uleiul si am dus-o sa ii regleze carburatorul pe un banc, dupa 8 ani de stat, avea un consum de 20%. Motorului nu i-au fost aduse modificari. Am inceput si partea de tinichingerie si de refacere a tablei pe dedesubt. Intre timp s-a instalat comfortabil si iarna iar ultimul lucru facut a fost schimbarea anvelopelor.photo

O data cu primavara problemele au inceput sa apara, in special la partea hidraulica. Reparatiile au fost destul de costisitoare, dar au meritat.

Fiind o masina rara, dezavantajul este gasirea pieselor, insa e singuratica pe strazi, ceea ce-mi place.

Las pozele sa vorbeasca,iar daca aveti idei sunt binevenite.

Update:

Bun, ca tot am prins putina vreme buna, am hotarat sa ii readuc negrul ala la viata si sa repar ce mai era, inainte de venirea frigului. photophotophotophoto

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 14 Octombrie 2013 » Despre Consumabile » 1 comentariu
facut schimbul de ulei si pus filtru bosch schimbat filtrul de aer cu unul sport..cel original era negru si n-am gasit altul la fel in tot Brasovul...poate ma... vezi tot »
cateva modificaricateva modificari

Comentarii 12

Comentează:
Imi place foarte mult masina, am avut si eu un Citroen cu hidropneumatica, dar nu asa clasic. Parerea mea este ca trebuie sa mentii masina cat mai originala, nu sa o modernizezi. Asta e farmecul ei. Caut si eu unul cu bari crom, etc pt restaurare. Multa bafta!
Scris pe 18 Aprilie 2013, ora 01:12  Răspunde 30
Stiu, asa am vrut initial sa o pastrez, originala, insa nu am prea avut loc de intors. Bafta si tie!
Scris pe 10 Mai 2013, ora 22:18  Răspunde 11
Trebuia sa pui doua gagici pe capota si apoi sa faci poze=)))...asa am vazut ca e la moda:)))
Scris pe 18 Aprilie 2013, ora 14:34  Răspunde 21
Nici aici nu scap de tn ma?:))) gagicile vor bmw nu citroen:))
Scris pe 18 Aprilie 2013, ora 17:50  Răspunde 21
Nu prea mai sunt in tara de-astea...candva erau multe
Scris pe 07 Mai 2013, ora 00:38  Răspunde 21
A ramas singura din Brasov
Scris pe 10 Mai 2013, ora 22:17  Răspunde 21
Asta poate fi modificata super cool
Scris pe 07 Mai 2013, ora 00:37  Răspunde 11
Vand GSA break, cu multiple piese de rezerva (stopuri, faruri, bare protectie, tablouri de bord etc), totul original, inmatriculata, a fost a tatalui meu ...

http://i128.photobucket.com/albums/p176/arinchris/10257844_10201624460764955_7344792688184122886_o_zps5dab0411.jpg

contact : Arin Christu christu_arin@yahoo.com, 0722983442
Scris pe 11 Mai 2014, ora 17:11  Răspunde 00
Imi place masina dar nu cred ca este o idee buna sa o imbunatatesti.
Imi place clasica si cred ca asa ii sta cel mai bine.Alba, bare de crom, oglinda exterioara de crom si mica, fara radio cd, interior din piele galbena.

http://www.speedhunters.com/2013/11/youve-gotits/#chapter-automatic-systematic-hydromatic
Scris pe 14 Ianuarie 2014, ora 16:56  Răspunde 00
Masina asa a fost din fabrica, bej, cu aceste oglinzi.N-am modificat nimic la partea tehnica, totul este original cum a venit din mama Franta, intre timp am trecut inapoi la filtrul de aer original. Barile ei originale nu au fost cromate ci din plastic, cel cu bari cromate e modelul GS, la exterior arata cam la fel insa sunt mici diferente, interiorul difera total la cele 2. Am fost nevoit sa ii montez spoilere deoarece barile au fost rupte. Vara asta sper sa ii refac interiorul.. totul depinde de buget, iar cat despre instalatia audio din ea...nu renunt.
Scris pe 15 Ianuarie 2014, ora 15:20  Răspunde 00
Arata inca bine masina ta bravo.. eu am condus citroen gs 1979 break 10 ani si regret si acum dupa ea , am transformat-o cu programul rabla in citroen c3 care sta mai bine doar la consum ( parerea mea) suspensia reglabila de la gs si franele faceau toti banii ( bine nu avea abs si alte afu...) .. daca o mai tii eu sunt din Brasov si pentru unele piese pe care din nostalgie inca le tin daca esti interesat pot fii contactat la adresa dorelcochet@yahoo.com..zicea cineva ca erau multe ciudat eu am cumparat-o in 1996 si pana in 2006 daca incercam sa le numar prin Brasov nu erau mai mult de zece si in tara rar le intalneai
Scris pe 07 Octombrie 2013, ora 22:50  Răspunde 20
Mersi, sa stii ca pt varsta ei inca se tine binisor. totusi as vrea sa o vand, o masina veche implica mai multe costuri si student fiind...nu prea am resurse financiare...dar pana atunci, as fi interesat de piesele ce zici ca le ai, am sa iti las un mail
Scris pe 13 Octombrie 2013, ora 16:51  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 5

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Citroen
Model:
GSA
Motorizare:
1.3
Combustibil:
Benzina
Anul fabricatiei:
1984
Anul cumpararii:
2000
Km parcursi:
169000 Km