Ford Escort Mk6
in jurnalul de bord.
- Ford Escort Mk6 liftback in 5 usi;
- fabricat in 1998 la fabrica Ford din Saarlouis, Germania;
- cumparat de un neamt in 1999;
- cumparat de un roman in 2011 si adus in tara;
- cumparat de mine in iunie 2012 si inmatriculat in mai 2013.
Masina a stat mult la viata ei, dar in prezent recupereaza. :D
Dotari din fabrica:
- motor Zetec-E EFI, 1.6 L, 66 kW;
- cutie de viteze CTX;
- servodirectie;
- inchidere centralizata cu telecomanda;
- imobilizator;
- aer conditionat manual;
- 2 airbag-uri;
- geamuri electrice fata;
- scaun sofer reglabil manual in 4 pozitii;
- deschidere portbagaj electrica din interior si din telecomanda;
- radio-casetofon cu 4 boxe;
- ABS;
- discuri de frana pe fata si tamburi pe spate;
- jante aliaj Ford 6Jx15" cu 7 spite;
- anvelope 195/50/15;
- faruri ceata.
Dotari/modificari ulterioare:
- jante aliaj Platin 7Jx15" cu 5 spite;
- faruri reglabile electric;
- bord mahon;
- manere usi interioare cromate;
- oglinzi electrice si incalzite;
- discuri ventilate Brembo;
- player Pioneer deh-3200ub;
- instalatie spalare faruri;
- TO BE CONTINUED...
Comentarii 4
In ce priveste "mahonul" (cineva a avut o problema cu numele asta, dar eu recunosc, e un plastic vopsit), stiu ca arata urat doar cu masca aia din bord in culoarea asta. Insa ideea de design e un pic sportiva pe exterior si mai luxoasa pe interior. Motiv pt care am schimbat si manerele interioare ale usilor cu unele cromate si urmeaza alte elemente in culoarea mahonului. Deocamdata n-am avut decat masca din bord, dar la final dupa ce voi avea toate piesele de interior, va arata altfel. :D
Oricum, iti multumesc de parere, sunt deschis oricarui sfat.