Porsche 924 2.0 125 CP - 1979

Ultima modificare:
16 Octombrie 2013
  • 2016
    18 Decembrie 2016 0 comentarii
  • Transalpina
    16 Octombrie 2013 0 comentarii

Am luat personal masina din Olanda. M-a atras la ea faptul ca nu are modificari (asta am cautat - o masina cat mai aproape cu putinta de original). Desi motorul mergea dezamagitor la inceput a trecut cu bine dusul rece al primilor 2400 km in posesia mea (Olanda - Bucuresti). Am adus-o la Bucuresti la inceputul lui februarie (am avut parte de gheata si zapada prin Ungaria).

Eu estimam ca in 2-3 luni termin de restaurat masina. M-am lovit de lipsa pieselor sau de pretul acestora atunci cand le gaseam. Motorul m-am bucurat ca este extrem de bun (compresie 12 pe toti cilindrii - probleme erau la supape si reglaje). Acum toarce corespunzator.

Mai este mult de munca pana la un after. Realist cred ca abia peste 2 ani voi fi multumit de rezultat (sa pun sculele deoparte si sa nu mai absolut nimic de reparat-reglat la ea.photoCu numere de tranzit in Ungaria

Poze din romania (anvelopele au talon mai mic si masina nu mai sta la fel de cocotata).

photophoto

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 18 Decembrie 2016 » Despre Pictorial » 0 comentarii
Poze de la raliul Giurgiului, circuitul TitiAur si Transfagarasean. vezi tot »
20162016
Scris la 16 Octombrie 2013 » Despre Calatorii » 0 comentarii
Luna aceasta am facut un traseu un pic mai lung in WE (vreo 1400 KM) cuprinzand valea oltului, valea muresului, transalpina. Ca si pana acum nu am avut nicio... vezi tot »
TransalpinaTransalpina

Comentarii 12

Comentează:
Din 2013 s-a cam pus praful pe jurnalul de bord. Masina a fost inmatriculata demult in Romania ca vehicul istoric, a avut parte de plimbari multe prin tara (pana acum fara nici un fel de probleme majore). Acum are discuri ventilate pe toate rotile (de 924 turbo). Pot monta si roti mai late acum. In 2016 am participat la primul raliu de regularitate si am castigat la clasa mea (raliul Giurgiului organizat de retromobil).
Scris pe 18 Decembrie 2016, ora 16:51  Răspunde 00
Frumos porsche. poti sa ii pui un set de jante pe 17. sunt multe modele faine de pe 911 care se potrivesc. impreuna cu o suspensie mai joasa ar schimba in bine lookul masinii
Scris pe 07 Octombrie 2013, ora 15:04  Răspunde 00
...din pacate ai inmatriculat-o pe Bulgaria...in loc sa dai 1000 euro si sa scapi de grija ai dat 350 euro si te-ai umplut de ele. Cred ca nu a meritat, serios...La asa masina si Porsche in plus
Scris pe 02 August 2013, ora 09:09  Răspunde 01
Inmatricularea pe Bulgaria este doar pt. 2 ani.
Am scris deja mai jos ca din 2015 o inscriu in RO ca vehicul istoric. Diferenta era mai mare de 1000 de euro si eu am ales sa bag banii astia in masina versus sa ii dau pe o taxa cu care nu sunt de acord.
1000 de euro nu inseamna mare lucru la un Porsche - nu regret ca au ajuns in masina; La masina asta sunt senzori care costa 500 euro. (nu vorbesc de amortizoare, bascule, usi). Trebuia sa protestez intr-un fel si fata de conditiile de acceptare ale vehiculelor istorice (mai restrictive ca in germania) si asupra unui taxe idiot concepute indiferent de denumire.
Scris pe 02 August 2013, ora 14:06  Răspunde 40
Bravo,imi place raspunsul tau !
Scris pe 02 August 2013, ora 14:16 10
O suspensie reglabila nu I-ar schimba statutul de masina originala. Iti recomand. Si diferentialul de 944.
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 15:50  Răspunde 00
Masina a mai coborat cativa cm pentru ca am pus anvelope cu talonul mai mic - vezi poze de mai sus. (tot nu a coborat suficient dar este mai bine). Ref. la cutie: am dog-leg cu diferential blocabil (facuta doar pentru porsche - nu am cutia de audi imbunatatita). Toti mi-au spus pana la tine ca aceasta este cea mai buna cutie cu putinta pentru acest motor. Masina pleaca incredibil de bine de pe loc. (pentru motor si greutate).
Scris pe 01 August 2013, ora 10:00  Răspunde 00
Daca ai autoblocant este tot ce iti trebuie
Scris pe 02 August 2013, ora 09:06 00
Poze mai noi, din tara , nu ai facut?
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 09:46  Răspunde 01
Am facut - dar imaginea nu este cu mult diferita. Vreau sa pun poze cand voi fi eu multumit de rezultat. Deja bara fata am dat-o jos de 3 ori pana acum. De fiecare data s-a apropiat un pic de pozitia in care trebuie sa fie (fata de cum era initial acum este cam cu un 80% mai bine). Din dreapta arata bine din orice unghi. Din fata si din stanga NU. Am mai progresat mult la mecanica si electrica.
Am si lucruri la care sunt 100% gata (sablat-vopsit: punte fata, scut motor, capac curea distributie, motorul este complet uscat acum , schimbat bujii, aprindere, reglat supape).
Aici promit sa revin cu poze cand voi avea un pic de timp sa curat motorul.
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 12:36  Răspunde 00
Iti recomand sa o pastrezi originala. Cred ca o poti inregistra oricum la Retromobil Club Romania. Nu mai platesti taxe :)
Scris pe 30 Iulie 2013, ora 18:10  Răspunde 00
Sa o pastrez originala oricum a fost dorinta mea. Ca o pot inregistra in 2015 ca vehicul istoric este ceva mai mult complementar.
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 12:37  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 4

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Porsche
Model:
924
Motorizare:
2.0 125 CP - 1979
Capacitate cilindrica:
1984 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
125 cp
Viteza maxima:
204 Km/h
Anul fabricatiei:
1980
Anul cumpararii:
2013
Culoare:
Gri metalizat
Km parcursi:
139664 Km

Alte Porsche 924