Porsche 924 2.0 125 CP - 1979
Am luat personal masina din Olanda. M-a atras la ea faptul ca nu are modificari (asta am cautat - o masina cat mai aproape cu putinta de original). Desi motorul mergea dezamagitor la inceput a trecut cu bine dusul rece al primilor 2400 km in posesia mea (Olanda - Bucuresti). Am adus-o la Bucuresti la inceputul lui februarie (am avut parte de gheata si zapada prin Ungaria).
Eu estimam ca in 2-3 luni termin de restaurat masina. M-am lovit de lipsa pieselor sau de pretul acestora atunci cand le gaseam. Motorul m-am bucurat ca este extrem de bun (compresie 12 pe toti cilindrii - probleme erau la supape si reglaje). Acum toarce corespunzator.
Mai este mult de munca pana la un after. Realist cred ca abia peste 2 ani voi fi multumit de rezultat (sa pun sculele deoparte si sa nu mai absolut nimic de reparat-reglat la ea.Cu numere de tranzit in Ungaria
Poze din romania (anvelopele au talon mai mic si masina nu mai sta la fel de cocotata).
Comentarii 12
Am scris deja mai jos ca din 2015 o inscriu in RO ca vehicul istoric. Diferenta era mai mare de 1000 de euro si eu am ales sa bag banii astia in masina versus sa ii dau pe o taxa cu care nu sunt de acord.
1000 de euro nu inseamna mare lucru la un Porsche - nu regret ca au ajuns in masina; La masina asta sunt senzori care costa 500 euro. (nu vorbesc de amortizoare, bascule, usi). Trebuia sa protestez intr-un fel si fata de conditiile de acceptare ale vehiculelor istorice (mai restrictive ca in germania) si asupra unui taxe idiot concepute indiferent de denumire.
Am si lucruri la care sunt 100% gata (sablat-vopsit: punte fata, scut motor, capac curea distributie, motorul este complet uscat acum , schimbat bujii, aprindere, reglat supape).
Aici promit sa revin cu poze cand voi avea un pic de timp sa curat motorul.