Cu vitezele la ghici
Scris la 24 Februarie 2013 » Despre Piese de schimb » 2 comentarii

Cutia asta de viteze de Renault 18 Turbo schimba extraordinar dar e putin turbata. Are prostul obicei sa se defecteze cant ti-e lumea mai draga. Din cauza uzurii pe care a suferito de-a lungul anilor cautatorul sare dintre furcile care aleg vitezele. Acum o saptamana mi-am luat Bila aia de biliard si m-am hotarat sa o montez. Cu mare grija si atentie am scos-o pe cea vechie si am montat-o pe cea noua. A doua zi... SURPRIZA: Ma urc in masina pornesc motorul si cand iau piciorul de pe ambreiaj se opreste... Injur pornesc iar la fel. M-au trecut niste transpiratii reci, am scos pe liber, am am pornit motorul, dau usor drumul la ambreiaj si masina incepe sa o ia usurel in fata. Am pus-o...

Dupa o analiza mai amanuntita mi-am dat seama ca e blocata viteza a 4-a si ca nu prea sunt sanse sa o deblochez fara sa o desfac. Urmeaza sa desfac tampoanele in asa fel incat cutia sa se lase in jos si sa imi permita sa desfac capacul din spate pentru a scoate cutia din a 4-a. Asta provizoriu pana cand voi gasi o alta cutie.

Ultima data cand am patit chestia asta am bagat 2 viteze si a sarit sange...

Sa se faca frumos afara si ne apucam de treaba



0
« Articol mai nou Articol mai vechi »

Comentarii 2

Comentează:
Mi s-o pus pata si mie pe cutiile astea de Renault dar Is cam in ceata deocamdata cu codurile cutiilor. Zici ca aia de 18T nu era tot NG3 (NG3-001 o gasesc eu pe la francezi)? Una peste alta, trecand peste problemele de ordin mecanic ale cutiei anterioare, pe care mi-ai recomanda-o?
Scris pe 06 Iunie 2013, ora 23:08  Răspunde 00
Raspund cu intarziere :) depinde ce si cum cea de r18 turbo era foarte scurta... cea de r25 e mult mai lunga mult mai buna la mersul de zi cu zi
Scris pe 15 Ianuarie 2015, ora 01:16  Răspunde 00
Raportează abuz