
Seat Leon Cupra 2.0 TFSi
in jurnalul de bord.
XEL’NAGA’s Seat Leon Cupra
Va invitam sa facem o incursiune in spatiul unui tanar preocupat de tuning si nu numai. Cosmin Gabriel este unul dintre tinerii care investesc timp, bani si pasiune in masinile sale.
Cosmin Gabriel este unul dintre persoanele care aproape nu scapa niciun eveniment de tuning la care sa nu isi expuna VW Bora sau Seat-ul. Daca nu demult ati fost fermecati de VW Bora este momentul sa va redefiniti gusturile. Desi sunt novice in acest domeniu, XEL’NAGA’s Seat Leon Cupra mi-a atras atentia.
Autostiri.ro: Care au fost etapele pe care le-a parcurs masina ta, de la achizitie si pana la stadiul actual? Cat te-au costat investitiile?
Cosmin Gabriel: Masina a fost cumparata in februarie 2008. Modificarile am inceput sa le fac tot in 2008 . Pe la jumatatea acelui an mi-am comanadat admisia K&N Tyfoon de pe un site de tuning de la noi si totodata un blow off valve .
Am montat impreuna cu niste buni prieteni atat admisia cat si blow off valve spre sfarsitul anului.
In 2009 in luna aprilie am achizitionat un sistem lambo doors LSD pe care la fel l-am montat cu cativa prieteni , ne-a luat 7 ore sa montam balamalele avand in vedere ca am avut schitele descarcate de pe site LSD din America si am montat pentru prima data asa ceva .:)
In luna iulie 2009 am achizitionat stopuri DECTANE cu leduri speciale pentru Leon Cupra 1P. In martie 2010 am achizitionat suspenisa APEX pentru a mai cobara si intari suspensia la masina.
In august 2010 dupa 3 luni de asteptare am intrat in posesia jantelor TENZO R Black & Red pe 19” , moment in care am cumparat si gume Fulda Carat Exelero 235 / 35 R19, a durat foarte mult sa intru in posesia jantelor deoarece le-am comandat direct din Japonia.
In mai 2011 am achizitionat un sistem de navigatie samung + un subwoofer activ .
In mai 2012 un prieten cu o firma de publicitate + un bun prieten VALI mi-au facut surpriza si mi-a colantat masina dupa modelul masinilor SEAT care concureaza in WTCC 2012.
Autostiri.ro: Care e povestea “dragostei” tale pentru masini si tuning?
Cosmin Gabriel: Pasiunea pentru masini o am de foarte multi ani , fiind director la o firma de asigurari am avut o oarecare inclinatie catre masini, pe aceleasi principiu mi-am modificat si VW Bora care l-am avut ulterior. Caut pe diferite site piese de tuning si daca cred ca sunt ok le comand.
Autostiri.ro: Ce amintire draguta ai despre aceasta masina?
Cosmin Gabriel: Amintiri am foarte multe, majoritatea de la saloane de tuning.
Una foarte haioasa este de la salonul de tuning de acest an de la Romexpo – Tuning Weels Arena cand un tip vine la mine si imi spune: “Frumoasa masina, pacat ca are 85CP si ai colantat-o de parca ar avea macar 200 CP.” I-am raspuns ca masina are peste 260 CP si a ramas uimit. A crezut ca doar am colantat-o asa la misto, ne spune zambind Cosmin.
Autostiri.ro: In activitatea ta, te documentezi sau experimentezi tu ideile tale, atunci cand lucrezi la un proiect.
Cosmin Gabriel: Ma orientez in functie de ceea ce vreau sa fac si ma uit pe diferite site de afara sau de la noi si apoi comand piesele fie prin niste distribuitori din Romania fie direct de la producatori externi .
Autostiri.ro:În ce categorie de tuning se încadrează autoturismul tău?
Cosmin Gabriel: Masina am incercat sa o fac sa imi placa mie in primul rand Nu pot sa spun o categorie anume in care s-ar incadra. Foarte mult am mers pe performanta, am incercat sa pastrez masina cat mai clean, nu am apelat la bari, spoliere etc.
Autostiri.ro:Care sunt planurile de viitor, in ceea ce priveste tuningul?
Cosmin Gabriel: Ce pot sa zic ca ramane de vazut ce ne rezerva viitorul, daca va fi luminos mai fac ceva modificari la SEAT. Iar in alta ordine de idei sper sa imi achizitionez un autoturism PORSCHE Carrera 4S sau un Cayman S.
XEL’NAGA’s SEAT LEON CUPRA:
2.0 TFSi / 300 CP +
Dotari suplimentare :
faruri adaptive + bi-xenon + spalator faruri
comenzi pe volan de RADIO si BLUETOOTH
trapa actionata din telecomanda masini
geamuri NEGRE din FABRICA
Interior :
Ceasuri suplimentare ULEI, TURBO,
DVD / R-CD / Navigatie SAMSUNG 8’’
Cotiera ISOTTA piele
Subwoofer Audison + 10 boxe Audison + 4 twetere Audison + 4 medii Audison + 3 statii Audison
Motor :
Admisie integrala si completa K&N Typhoon
Blow Off Valve HKS
Evacuare Milltek Sport
Soft stage 2
Exterior :
Sistem LAMBO Doors LSD
Jante TENZO R 19’’ – Black & Red
Gume Fulda Carat Exelero 235 / 35 R19
Stopuri Led DECTANE
Design CUPRA WTCC 2012 (model colant)
Suspensie AirRide
Masina a fost prezentata la mai multe saloane de profil din tara:
4Tuning show 2009
4Tuning show 2010
Romexpo Tuning Show 2011
Romexpo Tuning Weels Arena 2012
Craiova Summer Tuning Show 2012 Intalnirea anuala SEAT de la PORSCHE ROMANIA 2010 – locul 3 pentru cel mai frumos CUPRA din tara
A aparut si in revista de profil si TV:
4Tuning in 2009
COX 2010
Pro Motor 2010,
autostiri.ro
4roti.ro
Comentarii 10
Mi-aml uat eu si le-ai dat tu? :(