Peugeot 206
Povestea incepe in anul de gratie 2002 cand, dupa 4 luni de asteptare, mi-am luat in primire "micul leu" cu trapa panoramica. Initial, toate dotarile - mai putin playerul Clarion, erau standard. Dar nu pentru mult timp. La scurt timp, scaunele au fost retapitate cu piele ecologica in spiritul lui Stendhal - rosu si negru , perfect compatibile din punct de vedere cromatic cu exteriorul, unde si-au facut simtita prezenta un parasolar si un sticker metalic pentru buson. Mai tarziu, am trecut la jante. Prima optiune a fost un set Rondell de 15'', cu ET mic (11) si J mare (7,5), pe care le-am si pastrat cativa ani, pana sa le inlocuiesc cu unele Canonica. Acestea s-au bucurat de notorietate doar cateva luni, pentru ca, in final, m-am oprit asupra unor Mak Volare, jantele actuale.
Pe rand, au fost montate triplele clare FK si farurile Angel Eyes de la Sonar Automotive, instalatia xenon Siemens, semnalizatoarele laterale clare, folia negru mat pe plafon, vinilurile laterale, plus evacuarea Yed. A urmat inlocuirea barilor fata/spate cu un set Carzone Samurai - ulterior, una din ABS a luat locul celei din spate, iar pragurile perfect asortate cu grila frontala JOM si protectiile pentru praguri. De asemenea, doar pe geamurile din spate a fost aplicata folie 3M, datorita legislatiei in vigoare. Bineinteles, odata cu aceste schimbari s-a renuntat si la embleme. Am inlocuit scaunele din fata cu unele tip soica DTS si centuri Sparco, iar bancheta din spate ... si ea intra in ecuatia "piele naturala rosu-negru", care a luat locul "pielei ecologica rosu-negru". Tot in piele rosie au fost invelite tetierele, capitonajele usilor, cotiera, usa de la torpedou si capacul de la sigurante. Volanul, manerul de la frana de mana si burduful schimbatorului de viteze au trecut prin aceleasi schimbari, singura diferenta fiind reprezentata de brand-ul ales: piele Nappa bicolora, rosu si negru. In plus, pentru un confort maxim, tetierele au primit arcuri Pilot. In perfecta armonie cu restul decorului sunt si pedalele, nuca schimbatorului - Momo Raptor, bandourile, ramele manerelor de la usi si aerisire, bordul si carcasa consolei centrale. Pentru faptul ca luminatul galben si banal al display-ului central, al consolei, al butonelor pentru geamuri, al plafonierei, al butonului pentru reglajul farurilor, al player-ului si al bordului nu starnea nicio senzatia mai aparte, Cosmin a optat pentru leduri alb-neon, albastru si rosu. Tot in aceeasi idee, un buton al amplificatorului audio actioneaza un led care lumineaza in mod strategic emblema echipei de fotbal preferate si sucombate. De cateva luni i-am gasit si navigatie dedicata. Dupa chiptuning, 206-le numara in prezent 95 de caluti.
Sper ca nu v-am retinut prea mult, dar daca tot ati intrat pe 4tuning, am zis sa va captez si eu un pic atentia cu proiectul meu, care ramane in curs de derulare.
Comentarii 23
De un polisat profii ce parere ai?