Volkswagen Corrado Vr6
Cursa OEM este gata... :)
Acum o ardem "Low and Slow" ca altfel dam cu bara in tot ce gasim.
Modificari:
Vopsea custom gri mat, jante bbs rs 16" 8j fata si 9j spate, bara fata america cu buza 90mm, faruri sonar cu lupa, semnal in far, grila fata cu ploape faruri rieger, bara faca clean, suspensie reglabila pe inaltime TaTechnix reglata la -65mm, bara spate unita cu caroseria, geamuri negre fata-spate, interior recaro din piele crem cu incalzire si electrice, interior facelift, maneta viteze skoda octavia RS, stergatoare mercedes, eliminat stergator spate, eliminat antena plafon, stopuri full rosu de america, toba diametro original fara catalizator si toba de mijloc cu silentiator original si terminal wolfrace, va urma galerie de evacuare inox 6-2-1, xenon faza scurta 6000k, eliminat bandouri, distantiere fata 1.5cm, spate 2.0cm, camber negativ spate, discuri frana fata, admisie polisata si in parte vopsita in negru, motor refacut in urma cu 16.000km cu pistoane noi, cuzineti noi, segmenti noi, alezaj bloc motor, chiulasa reconditionata total.
Dotari:
Interior piele cu scaune electrice si incalzite Recaro, A/C, oglinzi electrice si incalzite, geamuri electrice cu modul confort pe coborare si urcare, trapa doua poziti, computer bord pe 2 poziti (MFA1 si MFA2), eleron electric, volan reglabil pe inaltime si alte alea care nu imi vin in minte.
Audio:
Headunit JVC KD-AVX2. Diff bord nokia originale, diff usi pioneer 13cm, diff portbagaj 4x25cm GBC(made in Italy), 2x38cm no name (hi-fi), 2xtweeter piezo no name, 1xsubwoofer 25cm JBL. 1xAmplificator Audison 4.1, 2 canale folosite pt fata, 2 canale libere si canalul pt subwoofer folosit pe JBL. 1xAmplificator JBL 400.1, 2 canale folosite pt diff spate 25cm + tweeter piezo si 2 canale folosite pe diff spate 38cm, carcasa home made. 1x condensator 1Farad de la Dragster. Cabluri de 60 cu 2 kit-uri de rca trecute separat de cabluri curent.
Cam atat.
Comentarii 52
Masina arat bine, are linie, rotile-s ce trebe, motoru-i ce trebe dar farurile ale imitatii de angel aeyes strica tot(nu-i BMW) si nu in ultimul rand vopseaua care arata de parca e data in filer si n-ai mai avut bani sa o vopsesti. Partea buna e ca ai renuntat la mizeria aia de capota NFS.
E chestie de gusturi daca tie-ti place sa-i invarti rotile sanatos.