Opel Commodore

Ultima modificare:
28 Martie 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Aceasta nu este masina mea,este doar masina de suflet la crae am lucrat cu mult drag prin 2003 daca imi mai amintesc bine,este o masina in care s-au investit sute de ore de munca si multi bani si pasiune,Masina este a uni prieten Andrei Bucur care in acea perioada a incercat sa aduca un nou stil in ale modificarilor,ceva total diferit de ceea ce aveam in tara la acel moment dupa cum stim toti eram invadati de nfs style,nimic curat si cu gust.

S-a incercat infiintarea unui garaj care sa promoveze acest stil si anume "Zencustoms" proiect la care s-a renuntat intre timp.

Aceasta era descrierea la acel moment:

Exterior

Vopsea verde cu perla galbena Glasurit/Standox
Blocuri optice spate + semnale fata full led, adaptive in functie de
lumina de afara
Majoritatea ornamentelor din crom scoase sau modificate
Clantele exterioare de la usi si portbagaj scoase, usile si portbagajul se
deschid din telecomanda, portbagajul se si inchide electric
Garda coborata pana la 14 cm, fara praguri
Suspensie pneumatica spate reglabila electonic de pe display
Roti 205/40ZR17 + 215/40ZR17
Masina este vopsita si pe dedesupt, ca si toate componentele de suspensie
Evacuare finala sebring
Iluminare cu leduri sub usi.

In afara de toate astea, multe portiuni ale masinii au fost mai mult sau mai
putin modificate, folosind in intregime tabla. Nu a fost folosita absolut
deloc fibra.

Motor

Motorul original 1.9L i4, refacut in totalitate, cu piese fabricate sau Steinmetz,
asistat si monitorizat electronic.
Motorul original avea undeva la 110 hp, urmeaza un dyno test pentru a
vedea la cat a ajuns.
Servodirectie + servofrana.
Sistem de racire cu capacitate marita.
Carena pentru motor.

Interior

Tapiterie cusuta manual in piele grand napa, designul scaunelor propriu.
Bordul, insertii in usi si alte elemente din paduk african.
Ceasuri de bord refacute, cu luminare din spate pe tot cadranul.
Display 7\" integrat in bord.
Iluminare interioara difuza cu leduri.
Butonul de pornit/oprit motorul montat in capul schimbatorului de viteze.
Comenzi pe volan, in hub RFID (alimentat radio).

Sunet

Amplificatoare audison VRx 6 + VRx 1
Difuzoare Hertz Hi-Energy si Space.
Bass Hertz Mille 3800.
Cabluri Connection audison.

Electronica

Keyless Go - pornire cu autentificare cu chip RFID.
Intreg sistemul electric convertit in electronica, toate
stopurile/semnalele/frana/motorul sunt asistate digital.
Car-pc P4, cu display 7\" touchscreen integrat in bord.
Multimedia MP3, CD, DVD, DIVx, GPS, Internet.
Senzori externi, monitorizati si reglati prin software propriu de pe display:
-senzori de parcare;
-monitorizare si reglaj pentru inaltimea suspensiei;
-senzor de lumina;
-senzor de ploaie;
-monitorizarea presiunii si temperaturii din cauciucuri;
Camera video pentru mers inapoi.
Ledurile se aprind in functie de cantitatea de lumina de afara, 
astfel ca ziua sunt aprinse mai puternic si noaptea mai putin puternic.

Urmeaza

Grila fata fabricata special, faruri cu xenon.

Masina a fost desfacuta pana la ultima piesa si contine peste 300 de
repere fabricate exclusiv, de la bucsi pana la busonul de benzina
sau macaralele de geam.

Poze si specs si pe  , ca si viitoare updateuri.

Comentarii 41

Comenteaza:
Login pentru a comenta
foarte frumoasa,ai grija de ea in continuare ca merita
Scris pe 19 Februarie 2015, ora 10:42  raspunde 00
verry nice car :)
Scris pe 05 Octombrie 2014, ora 19:45  raspunde 00
old school.........nice
Scris pe 15 Aprilie 2013, ora 12:15  raspunde 40
Este frumoasa,doar ca ar merita un model clasic de jante si ar fi mult,mult mai eleganta!
Scris pe 03 Iulie 2013, ora 11:55  raspunde 10
Frumos, dar parca totusi nu da bine jantele pe ea...
Scris pe 17 Aprilie 2013, ora 21:42  raspunde 21
Foarte frumoasa, sincer in locul acelui 1.9 as fi pus un LS1 (cum e pe corvette).
Si inca ceva...realizezi ca in cazul unei tamponari din spate iti poti lua adio de la coloana cervicala nu?...scaunele fara tetiere sunt sinucidere curata.
Scris pe 31 Iulie 2013, ora 18:25  raspunde 30
Dupa cum se vede in primele poze a fost o masina completa, originala cu aproape toate ornamentele cromate intregi pe ea lucru rar intalnit la noi ...
Pacat , s-ar fi putut realiza ceva cu un aer mai clasic si profita de toate ornamentele originale....dar nu te poti... in gustul omului.
Felicitari pentru efortul depus care se vede ca a fost unul considerabil.
Scris pe 08 Decembrie 2013, ora 16:34  raspunde 10
aduce cu charger-ul din anii 60.
Scris pe 10 Decembrie 2013, ora 20:03  raspunde 10
Jantele nu prea ajuta masina ca aspect.Masina arata senzational dar trebuie jante ceva mai retro ceva mai clasic pentru un plus de valoare masini
Scris pe 03 Februarie 2014, ora 10:47  raspunde 10
masina asta merita like bine meritat
Scris pe 24 Aprilie 2013, ora 23:48  raspunde 32

Utilizatori abonati la masina 28

Raporteaza abuz
E-mail
Masina
Motivul raportarii *

Fisa tehnica

Marca:
Opel
Model:
Commodore
Capacitate cilindrica:
1900 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
120 cp
Anul fabricatiei:
1970
Culoare:
Verde metalizat