Opel Commodore
in jurnalul de bord.
Aceasta nu este masina mea,este doar masina de suflet la crae am lucrat cu mult drag prin 2003 daca imi mai amintesc bine,este o masina in care s-au investit sute de ore de munca si multi bani si pasiune,Masina este a uni prieten Andrei Bucur care in acea perioada a incercat sa aduca un nou stil in ale modificarilor,ceva total diferit de ceea ce aveam in tara la acel moment dupa cum stim toti eram invadati de nfs style,nimic curat si cu gust.
S-a incercat infiintarea unui garaj care sa promoveze acest stil si anume "Zencustoms" proiect la care s-a renuntat intre timp.
Aceasta era descrierea la acel moment:
Exterior
Vopsea verde cu perla galbena Glasurit/Standox
Blocuri optice spate + semnale fata full led, adaptive in functie de
lumina de afara
Majoritatea ornamentelor din crom scoase sau modificate
Clantele exterioare de la usi si portbagaj scoase, usile si portbagajul se
deschid din telecomanda, portbagajul se si inchide electric
Garda coborata pana la 14 cm, fara praguri
Suspensie pneumatica spate reglabila electonic de pe display
Roti 205/40ZR17 + 215/40ZR17
Masina este vopsita si pe dedesupt, ca si toate componentele de suspensie
Evacuare finala sebring
Iluminare cu leduri sub usi.
In afara de toate astea, multe portiuni ale masinii au fost mai mult sau mai
putin modificate, folosind in intregime tabla. Nu a fost folosita absolut
deloc fibra.
Motor
Motorul original 1.9L i4, refacut in totalitate, cu piese fabricate sau Steinmetz,
asistat si monitorizat electronic.
Motorul original avea undeva la 110 hp, urmeaza un dyno test pentru a
vedea la cat a ajuns.
Servodirectie + servofrana.
Sistem de racire cu capacitate marita.
Carena pentru motor.
Interior
Tapiterie cusuta manual in piele grand napa, designul scaunelor propriu.
Bordul, insertii in usi si alte elemente din paduk african.
Ceasuri de bord refacute, cu luminare din spate pe tot cadranul.
Display 7\" integrat in bord.
Iluminare interioara difuza cu leduri.
Butonul de pornit/oprit motorul montat in capul schimbatorului de viteze.
Comenzi pe volan, in hub RFID (alimentat radio).
Sunet
Amplificatoare audison VRx 6 + VRx 1
Difuzoare Hertz Hi-Energy si Space.
Bass Hertz Mille 3800.
Cabluri Connection audison.
Electronica
Keyless Go - pornire cu autentificare cu chip RFID.
Intreg sistemul electric convertit in electronica, toate
stopurile/semnalele/frana/motorul sunt asistate digital.
Car-pc P4, cu display 7\" touchscreen integrat in bord.
Multimedia MP3, CD, DVD, DIVx, GPS, Internet.
Senzori externi, monitorizati si reglati prin software propriu de pe display:
-senzori de parcare;
-monitorizare si reglaj pentru inaltimea suspensiei;
-senzor de lumina;
-senzor de ploaie;
-monitorizarea presiunii si temperaturii din cauciucuri;
Camera video pentru mers inapoi.
Ledurile se aprind in functie de cantitatea de lumina de afara,
astfel ca ziua sunt aprinse mai puternic si noaptea mai putin puternic.
Urmeaza
Grila fata fabricata special, faruri cu xenon.
Masina a fost desfacuta pana la ultima piesa si contine peste 300 de
repere fabricate exclusiv, de la bucsi pana la busonul de benzina
sau macaralele de geam.
Poze si specs si pe , ca si viitoare updateuri.
Comentarii 41
Si inca ceva...realizezi ca in cazul unei tamponari din spate iti poti lua adio de la coloana cervicala nu?...scaunele fara tetiere sunt sinucidere curata.
Pacat , s-ar fi putut realiza ceva cu un aer mai clasic si profita de toate ornamentele originale....dar nu te poti... in gustul omului.
Felicitari pentru efortul depus care se vede ca a fost unul considerabil.