WRANGLER YJ restaurare si modificare
Scris la 09 Decembrie 2014 » Despre Pictorial » 0 comentarii

trebuie sa pun pe cineva sa posteze in locul meu ! am mai facut atat de multe lucruri la jeep dar efectiv nu mai am putere noaptea sa scriu :( 


hai sa temrin cu galeria ...cat de cat cu vorbaria macar :) treaba sta cam asa :

1. a doua varianta e foarte buna din punct de federe structural , nu se deformeaza , nu cedeaza , nu scapa etc ...
2. dar e gresita din punct de federe functional ! din nou ( tot din cauza mea) si a obisnuintei nu am stat sa calculez prea mult porturile sectiunea si lungimea si am construit-o dupa "ureche" ... dar nu e masina de curse si aici este gresala ! am lungit eu putin porturile si le-am tinut cat de cat mici , dar nu destul ! masina a pierdut cuplu jos in ture : ma asteptam ...dar nu atat de mult 
3. dupa ce a trecut razboiul , m-am pus s-o calculez ! galeria e accordata la 4500-5000 rpm ! adica cam ca si pentru un cross country nicidecum pt ce vreau eu  
4. intr-adevar pana in 2000 e destula de moarta masina , pana in 4000 acceptabil ( cam ca si nemodificata) iar dupa 4500 incepe sa traga ca apucata :) ... dar nu e ceea ce vreau eu 

acum am luat imprumut de la alin o alta galerie de admisie ( acum insemnand acu 5-6 saptamani :) si sper sa nu ma injuri ca nu am ajuns inca sa o pun sus ) si urmeaza iar niste cronometrari cu galeria actuala si apoi cu cea stoc . probabil in final va trebui s-o refac , mai exact sa-i lungesc porturile pentru a creste viteza in ele ... dar sper sa ajung sa fac asta in urmatoarele saptamani



0

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz