Dacia 1310 BVA

Ultima modificare:
20 Noiembrie 2014

Rachetista mea. Dacia "Zambet" 2004 cumparata in in martie 2011, dupa un an in care m-am tot gandit ce sa fac ce sa fac, m-am apucat de treaba.

Am luat o punte de reno fuego cu discuri de frana, pe care am pus-o pe masina si am avut surpriza sa vad ca nu intra janta pe 13, si asa am trecut la jante de aliaj pe 14, in urmatoarele zile am schimbat si mecanica fata cu fuzete de papuc diezel si discuri ventilate de supernova/solenza.

Cel de la care am luat puntea( un baiat de langa Timisoara) avea si un motor de reno 21 1.7 90 cai de vanzare. M-am tot gandit si hop intr-o zi am plecat pana la TM si am luat si motorul, care a stat in garaj vreo 2 luni pana mi-am facut curaj sa ma apuc sa il pun pe masina.

In 2 zile am dat motorul de dacie jos si l-am pus pe cel de reno. Am facut evacuare din nou cu inox cap coada, instalatia electrica si cheie..... a pornit un pic ajuata, dar a pornit. Am fost foarte fericit, cred ca mai fericit decat un copil mic care a primit de la mosu cadooul dorit.

Apoi au urmat inca o serie de modificari la frana fata, discuri de 259 ventilate de logan cu etrieri de golf 3 gti, planetare de papuc diezel, pompa de benzina de bmw, reglulator de presiune reglabil si multe alte.

Singura problema pe care o am este cutia... inca rezista, de aproape un an de cand am schimbat motorul nici pana acum nu am cumparat o cutie de reno ca sa fie treaba buna. Cum am spus cutia de DACIE inca rezista.

Planuri? sunt multe dar finantele nu ma ajuta. In ordinea ideeilor as vrea un nou motor de prefereat 2.0 16v, o cutie pt el. O sedinda la Spa (tinichigerie vopsitorie) si.... cine stie sunt multe de facut dar cum ajutorul lui Dumnezeu le vom face pe toate.photo

 

Upgrade de puls... 1.8 turbo 20V

 

Cele mai noi inregistrari din jurnalul de bord:
Scris la 12 Martie 2013 » Despre Altele » 6 comentarii
Asa arata in 2011 In 2012 am inceput seria modificarilor...   In mai 2012....Deoarece franele fata erau un pic subdimensionate am trecut la ceva mai... vezi tot »
Istoria BVA-uluiIstoria BVA-ului

Comentarii 18

Comentează:
M-ai ai acte la masina aia! De ITP nu mai zic nu te-a oprit militia, sau aia de la RAR ca daca te opreste REMAT scrie pe ea! Grija cu strutocamila aia!
Scris pe 27 August 2013, ora 18:16  Răspunde 03
Stai linistit k nu ajunge la remat.. sunt multe masini modificate, ma descurc eu cumva
Scris pe 19 Septembrie 2013, ora 12:03  Răspunde 00
Bravo felicitari ...
Scris pe 24 Februarie 2014, ora 19:45  Răspunde 10
Salut!Vinzi masina?
Scris pe 11 Iunie 2014, ora 23:46  Răspunde 00
Niciodata, ms de intrebare
Scris pe 20 Noiembrie 2014, ora 22:17  Răspunde 00
Chiar ai 200 cp pe ea ?
Scris pe 26 Februarie 2014, ora 22:14  Răspunde 00
Inca nu, doar 180. O sa fie si 200+ spre 280
Scris pe 20 Noiembrie 2014, ora 22:18  Răspunde 00
Felicitari foarte tare masina
Scris pe 15 Martie 2013, ora 23:01  Răspunde 10
Ms
Scris pe 29 Martie 2013, ora 00:02  Răspunde 00
Salutare , imi poti spune si mie cum ai facut stopurile cu LED :D ?
Scris pe 28 August 2013, ora 18:38  Răspunde 00
Le-am facut singur pe o placuta am pus ledurile le-am legat la fire... doar ca trebuiesc niste rezistente ca sa mearga semnalul
Scris pe 19 Septembrie 2013, ora 12:01  Răspunde 00
Scris pe 02 Aprilie 2013, ora 17:30  Răspunde 03
Ma frate dar tu ai ceva cu toate daciile,credca ai probleme si cu capu
Scris pe 13 Mai 2013, ora 01:34  Răspunde 20
Lasal sa critice .... La ce ii foloseste ? In plus cu toti avem ceva cu o anumita marca sau model de masina , lasal sa se exteriorizeze :D
Scris pe 17 Mai 2013, ora 11:23 10
Niiiiceee...............bafta!
O suspensie sport si un rollcae ar merge.
Scris pe 11 Martie 2013, ora 22:38  Răspunde 20
Urmeaza si suspensia, dar mai intai trebuiesc facute pasajele la rotile spate imi atinge daca stau 2 in spate.
Scris pe 11 Martie 2013, ora 23:54  Răspunde 00
Roluieste-le :)
Scris pe 14 Martie 2013, ora 10:01 00
Felicitari , ai reusit sa faci cea ce multi nu au reusit , si ai reusit ceva , stii ce ? Ai reinviat spiritul Dacia care nu mai exista ( mie unu asa mi se pare din statisticile programului rabla ) Felicitarile mele daca ai reusit sa faci asa ceva cu masina asta :D
Scris pe 17 Mai 2013, ora 11:24 10

Utilizatori abonati la masina 5

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Dacia
Model:
1310
Motorizare:
BVA
Capacitate cilindrica:
1798 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
200 cp
Viteza maxima:
200 Km/h
Anul fabricatiei:
2004
Anul cumpararii:
2011
Culoare:
Albastru metalizat
Km parcursi:
99000 Km
Numar inmatriculare:
IF 85 BVA

Alte Dacia 1310