Dacia 1310 BVA
Rachetista mea. Dacia "Zambet" 2004 cumparata in in martie 2011, dupa un an in care m-am tot gandit ce sa fac ce sa fac, m-am apucat de treaba.
Am luat o punte de reno fuego cu discuri de frana, pe care am pus-o pe masina si am avut surpriza sa vad ca nu intra janta pe 13, si asa am trecut la jante de aliaj pe 14, in urmatoarele zile am schimbat si mecanica fata cu fuzete de papuc diezel si discuri ventilate de supernova/solenza.
Cel de la care am luat puntea( un baiat de langa Timisoara) avea si un motor de reno 21 1.7 90 cai de vanzare. M-am tot gandit si hop intr-o zi am plecat pana la TM si am luat si motorul, care a stat in garaj vreo 2 luni pana mi-am facut curaj sa ma apuc sa il pun pe masina.
In 2 zile am dat motorul de dacie jos si l-am pus pe cel de reno. Am facut evacuare din nou cu inox cap coada, instalatia electrica si cheie..... a pornit un pic ajuata, dar a pornit. Am fost foarte fericit, cred ca mai fericit decat un copil mic care a primit de la mosu cadooul dorit.
Apoi au urmat inca o serie de modificari la frana fata, discuri de 259 ventilate de logan cu etrieri de golf 3 gti, planetare de papuc diezel, pompa de benzina de bmw, reglulator de presiune reglabil si multe alte.
Singura problema pe care o am este cutia... inca rezista, de aproape un an de cand am schimbat motorul nici pana acum nu am cumparat o cutie de reno ca sa fie treaba buna. Cum am spus cutia de DACIE inca rezista.
Planuri? sunt multe dar finantele nu ma ajuta. In ordinea ideeilor as vrea un nou motor de prefereat 2.0 16v, o cutie pt el. O sedinda la Spa (tinichigerie vopsitorie) si.... cine stie sunt multe de facut dar cum ajutorul lui Dumnezeu le vom face pe toate.
Upgrade de puls... 1.8 turbo 20V
Comentarii 18
O suspensie sport si un rollcae ar merge.