BMW 325 e30 - 4.6is v8 - 89 EvL

Ultima modificare:
29 Iulie 2014
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Ufff...... Masina am cumparat-o in 2007 si arata cum arata... photoAm vopsit-o laguna seca si m-am bucurat MAXIM cand am vazut-o gata :D photophotophotoMasina inca avea BSD la numar din cauza unor complicatii cu vanzatori care o ardeau aiurea... si incurcau lumea :)
Primul motor pe care l-a avut a fost un 2.5 12v... care intr-un final a crapat.
Dupa care i-am pus pentru ca n-aveam bani de alt motor, un 2.0 12v care m-a dezamagit si mai tare....photophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotophotoDa, am carat 2.0 cu un e34 combi ! :D ce vremuri bune !!! :D

Am fost la craiova la show cu 2.0 :)) e34 kombi venise ca safety car, tocmai e34 s-a stricat si l-am tractat cu 2.0 ... un miliard de povesti bune, insa nu pot sa stau sa le scriu acum pe toate, oricum, amintiri superbe ! photophotoevacuari facute de 1000 de ori, diferite, reparatii, etc :P motoare fierte... photophoto

Apoi am pus ceva bani deoparte si am cumparat din nou un 2.5 12v ...
Pe care l-am tinut foooarte putin pe masina ca nu e nici o treaba sa te intorci la 2.5 dupa ce ai avut 2.5 si etc.
In consecinta in 2009 masina a intrat in operatie inspre a primi o noua inima si anume un 4.0 v8 :) photophotophotophotophotophotophotophotophoto
A mers foarte bine pana in 2012 in aprilie cand acel v8 a crapat.
Tot in 2012 i-am montat al doilea v8, care printr-o combinatie intra-ultra-mega-universala avea sa stea pe masina mea pret de cateva etape de drift, motorul fiind montat pe masina ca imprumut ... ?! ceva de genul, urmand ca intre timp sa strang bani sa iau alt v8 si sa inapoiez v8-ul imprumutat :)

Diverse filme de la drift si etc... : masina asta mi-a facut cel mai mare/tare cadou posibil, si anume, prin povestea ei si tot asa, am castigat un peugeot 208 ... :)

Nu s-a intamplat asa, am dat jos v8-ul imprumutat si n-am mai pus nimic pe masina, momentan :P
Asteptam vremuri mai bune, financiar vorbind :P
Tot ce pot spune e ca masina asta mi-a facut in acelasi timp, viata amara, si m-a chelit de bani si de tot.

INSA...
Cand eram suparat, trist, demoralizat, la pamant, etc, ma duceam, o priveam, ma suiam in ea, o porneam ... si-mi dadeam seama ca totul e ok si ca a meritat tot deranjul. :) photo
Si asa era, era medicamentul meu, care acum, nu mai e :P insa cred c-o sa revina :) 
Momentan masina sta linistita intr-un garaj, asteptandu-ma sa fac dreaq mai repede banii de care e nevoie sa ne apucam din nou de treaba... :) photoTo be continued... :)

Si a venit si continuarea, masina s-a refacut complet, caroseria era cam rea asa ca s-a refacut, tinichigerie vopsitorie rollcage din nou cap coada si un 4.0 v8 :D va tin la curent cu ce urmeaza, 2014 o sa fie interesant :DphotophotophotoA inviat mortu: .... https://www.youtube.com/watch?v=RZLiCrFBjdk :D

Hai ca n-am mai scris pe aici de mult, sa recapitulam un pic, am montat pe masina motorul de mai sus din imagine, a mers... cca 15 minute pe masina ... apoi l-am dat jos sa vedem de ce nu merge corect, am observat ca era gaurit cilindrul nr. 8, asa ca am renuntat la motorul asta... 

Si am cumparat un 4.6 is de pe un X5 din 2003, motorul are 350 de cai, in loc de 286 cat are 4.0, si are 450 de nm, in loc de 400 cat are 4.0 :)

I-am planat chiulasele care-s tot de 4.0, am renuntat la vanos, mergem pe electronica de 4.0 ... sa vedem ce iese, s-au investit multi bani in motor sa-l facem nou, de la 0, la modu c-o sa-i facem rodaj ... si soft la wpp-u :) abia astept... 

caroseria e in lucru, primeste widebody kit de la sese - Rs tuning, eu sper la inceputul lui septembrie masina sa mearga pe strazile din bucuresti :) photoseparat de motor lucram si la caroserie... un widebody kit de genul ... photolucrat de rs tuning.... lucrari in fibra ( 0732 566 120 , sese ) 

si ca sa fie treaba treaba ... un bord din alcantara photolucrat de Etapiterie.ro :) (0769 519 552 ) 

Comentarii 54

Comentează:
Frumaosa poveste ;)
Scris pe 03 Ianuarie 2017, ora 18:39  Răspunde 00
Asta inseamna sa pui suflet in masina ai facut cam de la zero si numai tu stii cat ai muncit la ea bravo.
Scris pe 24 Mai 2015, ora 12:57  Răspunde 00
Am vazut masina la SAB in constitutiei, foarte schimbata
Scris pe 06 Aprilie 2015, ora 16:19  Răspunde 00
Sincer sa fiu tot "hazu" ca sa zic asa, masinii tale este acela sa fie stock, cum ai luat-o fara wide body kit mie imi place mult mai mult.
Scris pe 14 Decembrie 2014, ora 19:00  Răspunde 00
Masina se afla tot in garaj, il asteapta pe santos sa o scoata in oras !
Scris pe 01 Noiembrie 2013, ora 13:29  Răspunde 01
Dar , are motor?
Scris pe 03 Noiembrie 2013, ora 00:23  Răspunde 00
Bravo tigane!
Scris pe 27 Aprilie 2014, ora 18:01  Răspunde 00
Imi place masina, imi place proiectul, imi place cum o privesti, felicitari!
dar, cat te-au costat motoarele?
Scris pe 23 Februarie 2014, ora 20:34  Răspunde 00
Primul v8 2000 de euro, al doilea a fost vreo 700, insa plus cutie si ambreiaj inca 700, desi 1400, iar acum, 4.6 is-ul, a fost 300 de euro el ca motor, insa am bagat in piese noi in el ... vreo mie :(
Scris pe 26 Iulie 2014, ora 02:29  Răspunde 10
Gata, reincepem proiectul, masina a primit vopsitorie,tinichigerie, rollcage nou, si un 4.0 v8 :D
incepe haosul pe 2014
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 00:22  Răspunde 100
Wow, sincer ma bucur sa aud asta. Mult succes !!!
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 14:17  Răspunde 10
Frumoasa poveste pacat ca nu e toata! Asteptam continuarea. :)
Scris pe 01 Februarie 2014, ora 23:06  Răspunde 00
Foarte frumoasa poveste :) bafta in ceea ce vei face cu Bmw-ul ;)
Scris pe 31 Decembrie 2013, ora 13:02  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 58

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
BMW
Model:
325
Motorizare:
e30 - 4.6is v8 - 89 EvL
Capacitate cilindrica:
4000 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
286 cp
Viteza maxima:
120 Km/h
Anul fabricatiei:
1988
Anul cumpararii:
2007
Culoare:
Albastru
Km parcursi:
3 Km
Numar inmatriculare:
B 89 EVL

Alte BMW 325