BMW 325 e30 - 4.6is v8 - 89 EvL
in jurnalul de bord.
Ufff...... Masina am cumparat-o in 2007 si arata cum arata... Am vopsit-o laguna seca si m-am bucurat MAXIM cand am vazut-o gata :D Masina inca avea BSD la numar din cauza unor complicatii cu vanzatori care o ardeau aiurea... si incurcau lumea :)
Primul motor pe care l-a avut a fost un 2.5 12v... care intr-un final a crapat.
Dupa care i-am pus pentru ca n-aveam bani de alt motor, un 2.0 12v care m-a dezamagit si mai tare....Da, am carat 2.0 cu un e34 combi ! :D ce vremuri bune !!! :D
Am fost la craiova la show cu 2.0 :)) e34 kombi venise ca safety car, tocmai e34 s-a stricat si l-am tractat cu 2.0 ... un miliard de povesti bune, insa nu pot sa stau sa le scriu acum pe toate, oricum, amintiri superbe ! evacuari facute de 1000 de ori, diferite, reparatii, etc :P motoare fierte...
Apoi am pus ceva bani deoparte si am cumparat din nou un 2.5 12v ...
Pe care l-am tinut foooarte putin pe masina ca nu e nici o treaba sa te intorci la 2.5 dupa ce ai avut 2.5 si etc.
In consecinta in 2009 masina a intrat in operatie inspre a primi o noua inima si anume un 4.0 v8 :)
A mers foarte bine pana in 2012 in aprilie cand acel v8 a crapat.
Tot in 2012 i-am montat al doilea v8, care printr-o combinatie intra-ultra-mega-universala avea sa stea pe masina mea pret de cateva etape de drift, motorul fiind montat pe masina ca imprumut ... ?! ceva de genul, urmand ca intre timp sa strang bani sa iau alt v8 si sa inapoiez v8-ul imprumutat :)
Diverse filme de la drift si etc... : masina asta mi-a facut cel mai mare/tare cadou posibil, si anume, prin povestea ei si tot asa, am castigat un peugeot 208 ... :)
Nu s-a intamplat asa, am dat jos v8-ul imprumutat si n-am mai pus nimic pe masina, momentan :P
Asteptam vremuri mai bune, financiar vorbind :P
Tot ce pot spune e ca masina asta mi-a facut in acelasi timp, viata amara, si m-a chelit de bani si de tot.
INSA...
Cand eram suparat, trist, demoralizat, la pamant, etc, ma duceam, o priveam, ma suiam in ea, o porneam ... si-mi dadeam seama ca totul e ok si ca a meritat tot deranjul. :)
Si asa era, era medicamentul meu, care acum, nu mai e :P insa cred c-o sa revina :)
Momentan masina sta linistita intr-un garaj, asteptandu-ma sa fac dreaq mai repede banii de care e nevoie sa ne apucam din nou de treaba... :) To be continued... :)
Si a venit si continuarea, masina s-a refacut complet, caroseria era cam rea asa ca s-a refacut, tinichigerie vopsitorie rollcage din nou cap coada si un 4.0 v8 :D va tin la curent cu ce urmeaza, 2014 o sa fie interesant :DA inviat mortu: .... https://www.youtube.com/watch?v=RZLiCrFBjdk :D
Hai ca n-am mai scris pe aici de mult, sa recapitulam un pic, am montat pe masina motorul de mai sus din imagine, a mers... cca 15 minute pe masina ... apoi l-am dat jos sa vedem de ce nu merge corect, am observat ca era gaurit cilindrul nr. 8, asa ca am renuntat la motorul asta...
Si am cumparat un 4.6 is de pe un X5 din 2003, motorul are 350 de cai, in loc de 286 cat are 4.0, si are 450 de nm, in loc de 400 cat are 4.0 :)
I-am planat chiulasele care-s tot de 4.0, am renuntat la vanos, mergem pe electronica de 4.0 ... sa vedem ce iese, s-au investit multi bani in motor sa-l facem nou, de la 0, la modu c-o sa-i facem rodaj ... si soft la wpp-u :) abia astept...
caroseria e in lucru, primeste widebody kit de la sese - Rs tuning, eu sper la inceputul lui septembrie masina sa mearga pe strazile din bucuresti :) separat de motor lucram si la caroserie... un widebody kit de genul ... lucrat de rs tuning.... lucrari in fibra ( 0732 566 120 , sese )
si ca sa fie treaba treaba ... un bord din alcantara lucrat de Etapiterie.ro :) (0769 519 552 )
Comentarii 54
dar, cat te-au costat motoarele?
incepe haosul pe 2014