BMW 320 e36 320
in jurnalul de bord.
BMW E36 320 2.0i M50B20i
Era doar o masina trecatoare,aproape gata de casat,prima oara cand am zarit`o. Am cumparat`o pentru ca imi placea cum mergea masina. avea o tinuta buna pe drum,si motor cat de cat puternic si stare mecanica buna,insa lasea de dorit tabla. multe piese erau proptite cu lemn...holsuruburi, reparatii tipice de "romani" sa zic asa......sunt poze before&after.
Suntem in anul 2015,si sper sa apuc finalul restaurarii spre sfarsitul anului acesta.
Masina,e complet,surub-pe-surub restaurata de catre mine.de cand am cumparat-o,nu a mai strans nimeni un surub pe ea.minus 2 exceptii : tinichigeria unde aveam nevoie de ajutor,si internele din motor.
Caroseria:
un sedan simplu nfl din 1990, a avut parte de interventie majora asupra,pragurilor,usilor,capota,parbriz luneta,pod pedalier,portbagaj.elemente de fixare motor/suspensie/articulatii.
sau adus ranforsari la podea(xbraceuri/platbande duble) ranforsari la prinderea suspensiei(xbrace,bari rigidizare,flanse dublate.
am usurat oarecum puntea spate : aripile spate sunt din fibra,podeaua pentru roata de rezerva este din fibra,inclusiv locasul pentru baterie(si stg/dreapta).
Interior:
Dotari minore,destul de des intalnite la pisici,miam ales un interior piele gri,plafon /stalpi retapitat stofa neagra. bord facelift flocked. 6 airbaguri,4 inactive atm. pachet lumini,scaune incalzite,fata/spate(not oem). Ca si incalzire racire asteapta un transplant pentru echipament oem dubluclimatronic bizonal inclusiv incalzitor suplimentar webasto bmw oem.
muzica : linie sony xplod,fara subwoofere si amplificatoare,fara interventii majore. difuzoare marimi OEM,la locul lor,aftermarket.
Exterior: Pachet Mtech,faruri zkw,semnalizari usa,praguri luxury.bara spate oem+difuzor M,inclusiv carlig oem.ltw din fibra cu inaltat. bara fata echipata cu lip,splitter,si eventuala lama gt.
Jante Keskin KT1 9j 10j monobloc gume vara 205/40/zr17 Ventus V12.
Motorul:
Motorul eh?....avea ea saraca mai multe....epave,bune..rele....
de la 2.5 NV supercharged....inapoi la al nostru 2.0 slabut. dar intreg la minte.
motorul a fost desfacut bucati. majoritatea pieselor restaurate/schimbate la bistrita service. dispune de un ecu motronic cu cip/soft. arcuri supape evac/intake aftermarket. galerie admisie 2.5 si cele aferente. garnituri noi....ieftine sau scumpe.dar noi.....
alte schimbari aduse:
bari rigidizare top/bottom.bari stabilizatoare aftermarket cu bucsi powerflex/strongflex,suspensie reglabila actuala: FK blue,brate reglabile,flanse 3d FK blue,diferential S4.44(restored).frana de mana hidraulica cu repartitor.cutie getrag,kit ambreiaj racing stage 1,disc ceramic stelat.....
sunt multe schimbari aduse...
alte gazerole schimbate la sf anului 2014/2015:
toate suruburile articulatiilor/suspensiei
toate corpurile racire/incalzire(radiatoare
toate furtunele,inclusv cele de frana/servo(nu...nu de racing ...)toate consumabilele,...uleiuri,discuri,placute,filtre....lichide...bucsi...garnituri...am preferat mereu bucsi powerflex/strongflex....mereu de culoarea neagra....rareori mov....
Teluri pentru vara 2015:
air ride.
new paintjob.
Comentarii 4
Mult succes imbunatatirile, desi eu cred ca Air Ride e un pic overkill. Reglabila e ce trebuie.
Bafta
Sper sa iti realizezi planurile pe anu asta. Cand am drum prin Cluj, mi-ar placea sa o vad live :)