Comentarii 6

Comentează:
Scris pe 14 Martie 2016, ora 21:15  Răspunde 00
Spor la modificari si sa ne tii la curent cu noile inbunatatirii!
Scris pe 27 Ianuarie 2015, ora 20:18  Răspunde 10
Mersi, o sa va tin la curent !
Scris pe 28 Ianuarie 2015, ora 18:57  Răspunde 00
De accord cu ce iti propui, dar eu zic ca poti sa fi mai visitor de atat si sa cauti ceva mai lat de 7J pe jante. Nu iti zice nimic Politia de jante. Iti recomand un 8J pe aceleasi anvelope, se face stretch
Scris pe 27 Ianuarie 2015, ora 17:22  Răspunde 10
Mersi pentru sfat, am vrut si eu la un moment dat sa imi pun chiar 9J pe 16 , dar eu acum ma duc pe latura motorsport, nu mai vreau stance sau alte chestii, vreau performanta, oricum garantez ca o sa iasa super cand va fi gata toata masina ;)
Scris pe 28 Ianuarie 2015, ora 15:17  Răspunde 00
Avantajul la stretch in motorsport este ca pastrand anvelopele cu talon legal, cel din actele masinii, pneul este mai intins si nu poate fi usor deformat la schimbarea directiei. Este ca si cum ai merge cu talon de 35 cand tu ai 55 legal, asta doar ca sunt intinse sa cuprinda janta.
Uita-te la masinile de drift sa vezi ca pe spate au jante f late tocmai sa nu aiba joc in anvelope la momentul derapajului, ca masina sa fie controlabila.

Inca un avantaj este ca maresti ecartamentul ceea ce e f bine pentru stabilitate.

Desigur, pot fi putin mai grele si mai scumpe.
Scris pe 29 Ianuarie 2015, ora 10:14 10