Comentarii 17

Comentează:
Arata bine! Bravo

Eu am apelat la baietii de la maxx performance https://www.maxxperformance.ro/servicii/chiptuning/ pentru masinuta mea
Trage bine de jos... de la 1800-2000rpm.
si cu toate astea a consumat 6.4L fata de 7L cat consuma inainte!

Sunt super multumit
Scris pe 21 Martie 2017, ora 15:18  Răspunde 10
Partea fata impresioneaza sincer iti zic dar doar atat.Bara spate puteai sa o pui de m tech2 si stopuri pe led....Cat despre jante inafara de a fi cu miezul negru si buza polish.... degeaba sunt unicate .Un shadowline pentru bandouri si aveai masina sincer mai ok.Ai investit bani pentru partea frontala si e si pacat sa lasi spatele asa.
Scris pe 24 Noiembrie 2015, ora 09:39  Răspunde 00
Inainte erea rosu si acu albastru ai dat ceva la actele masini sa schimbi cluloarea?
Scris pe 25 Februarie 2015, ora 14:44  Răspunde 00
Cred ca ideea de inceput era sa modific fata masini..spatele poate ca nu place multora dar totusi il vad destul de ok pt evacuarea de pe masina..mai mult de atat jantele sunt model american,..le fac cadou celui care imi aduce o a 2-a pereche de astfel de jante ;-) cred ca este destul pt a intelege ca vroiam ceva unic la partea cu jantele..si mie chiar imi place sa am ceva ce nu au toti.Bafta tuturor si multumesc pt coment-uri, asta ma ajuta sa perfectionez ceea ce am inceput!
Scris pe 17 Iunie 2014, ora 23:01  Răspunde 20
Bravo. ai facut o treaba excelenta!!!! foarte frumos BMW-ul
Scris pe 22 Iunie 2014, ora 14:05  Răspunde 10
In fata arata bine, culoare e marfa, masina arata bine, dar sincer cu bara pe spate si cu jantele astea hidoase ai stricat-o. Daca pui alta bara pe spate si niste jante mai de doamne ajuta atunci da.
Scris pe 15 Iunie 2014, ora 13:52  Răspunde 20
Multumesc tuturor celor care au comentat..asta ma face sa ma perfectionez in ceea ce am inceput..multa bafta la toti cei care incercati sa va spuneti parerile.
Scris pe 17 Iunie 2014, ora 22:54  Răspunde 00
Jantele sunt chiar misto, dar, intr-adevar, nu-mi prea place bara spate si folia de pe stopuri. Dar e chestie de gusturi.
Scris pe 17 Iunie 2014, ora 12:25  Răspunde 10
Normal ca se vade diferenta.
foarte frumoasa cu facelift!
Scris pe 09 Februarie 2014, ora 11:42  Răspunde 10
Albastra este mai....... BMW.
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 17:30  Răspunde 10
Foarte foarte reusit . as avea si eu niste intrebari daca se poate : de unde a-ti luat toate elementele pentru facelift,ma refer la fata masinii. si pentru farurile alea trebuie schimbata neaparat capota,sau doar daca modelul e sub 2003 ?
Scris pe 04 Mai 2014, ora 15:24  Răspunde 10
Am cautat foarte mult dupa un facelift..am gasit unul tocmai la Craiova ..m-am bucurat enorm pt inceput,am cumparat tragar-ul fata,faruri si tot ce se putea cumpara de pe masina respectiva ,mai putin aripile care au costat o avere pt ca le-am comandat pe original,,in rest modificarile au venit in timp..da,trebuie schimbata capota si mai mult de atat si aripile ca intr-un final sa ajungi la partea cu clemele din spatele farurilor care costa nu tocmai putin.
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 18:18  Răspunde 00
Pt toti celor care le place putin tuning si un aspect nou la o masina nu tocmai scumpa,,respect pt toti cei care au lasat com-uri...Nu a fost tocmai usor sa ajung aici,a costat destul de mult si totusi las pt voi sa imi spuneti daca a meritat sau nu investitia,va postez niste poze recente ca sa trageti singuri parerile despre ce am reusit pina acum.
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 17:46  Răspunde 00
Imi cer scuze ca nu am mai intrat,,dar cum niciodata nu este tarziu cred ca pot recupera timpul in care am lipsit!
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 17:44  Răspunde 00
Super tare e cu fata noua.Muuuult mai frumoasa,de fapt facelift E46 eu le consider cele mai frumoase seria 3 vreodata.
Cum are 243 cai? Eu am un 520i e39 cu acelasi motor dar resoftata la http://www.dimsport.ro si acuma are 186cai.Eu ti-as recomanda o resoftare,e mult mai rapida.
Scris pe 08 Martie 2014, ora 14:27  Răspunde 10
Acuma am vazut ce ai modificat la ea...
E interesant dar chiar atata putere ai scos din 2.2? Eu mai am un X5 de 3.0i si ala deabia are 231cai.
Scris pe 08 Martie 2014, ora 16:16  Răspunde 10
Cred ca merita sa incerci sa inlocuiesti si garnitura de chiuloasa,sa pui una metalica pt inceput si ceva mai groasa fata de ce-a normala asta ca sa ai debit mai mare in pistoane..dupa care poti sa inlocuiesti pompele de benzina din rezervor,,eu am folosit pompa de benzina de 3,5 l o sa simti diferentza..o sa ai un floierat pina in 3000 turati,daca il auzi inseamna ca motorul este in parametri buni si ca pistoanele cer putina forja,,mentionez nu pt o lunga durata,,dar destul cat sa pleci de la semafoare inaintea multora care incearca sa se puna cu ce ai tu sub capota,,daca vrei sa ajungi la alti cp este bine sa schimbi si pistoanele si pt si mai mult sa te gandesti si la un chit ambreaj ceramic ;-)..ia-o cu inceputul,,o sa ajungi departe daca nu grabesti lucrurile..bafta!!
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 18:13 00