...cu multa rabdare. A fost fabricata in Japonia in 1991, a calatorit in Noua Zeelanda cam prin 1996 si in 2003 importata in UK. In 2006 a cumparat-o un roman stabilit in Anglia care a vandut-o in...Romania!
La un an dupa ea am mai cumparat una alba fara motor care este proiectul meu de drift de un an si jumatate. Asa ca nu mai este singura, are o sora mai rea :)))
Despre embleme...aveti dreptate. Asa era moda acum ceva ani. Cei care aveau Lexus SC puneau embleme de Toyota visand la sportivitate si cei cu Toyota Soarer puneau embleme de Lexus visand la lux.
Practic, masinile sunt identice la exterior, diferenta este ca Toyota a fost singura cu motor twin turbo si cu volan pe partea dreapta.
"e garda la sol prea inalta" - înseamnă ai un drum ... În unele locuri, ei pur și simplu nu. Vă doresc drumuri bune și puțin garda la sol! Mult noroc!( - means you have a road ... In some places, they simply do not. I wish you good roads and little ground clearance! Good luck!)
Una dintre preferatele mele masini prezentate pe site, superba, sa o stapanesti sanatos. Singurul lucru care nu imi place e garda la sol prea inalta, in rest frumoasa foc, dintotdeauna am visat la unSC300
@Liviu95 - I hear you man.... :) Vazand cat de jos te dai tu, ai dreptate. Urmeaza o suspensie mai joasa, ori un lowering springs ori fully adjustable. Depinde de ce fac la cealalta (mai am una alba!) care este un project drift car.
Corect, suspensia trebuie mai jos. Daca vorbim de lowering springs, nu ma decid daca 1 inch sau 2 este nevoie (nu vreau sa fie apoi prea jos).
Pentru drift se pare insa ca un set de coilover-uri cam sunt necesare.
Am gasit la 1100 euro KW.
Destul de scump ca totul trebuie sa fie de Supra si astea sunt scumpe.
Sper ca vara asta sa se intample minunea.
La masina mea, volanul pe dreapta nu poate fi discutat. Nu a existat cu volan pe stanga. Plus, o masina de drift japoneza TREBUIE sa aiba volanul pe partea dreapta. Ea asa a fost gandita, inclusiv mecanic. Modificarile cu mutatul pe partea stanga ar putea cauza anumite probleme - fluide incalzite peste masura, dezechilibrul greutatilor, etc. Plus, e muuult mai exotic. In trafic, e intr-adevar mai greu sa depasesti pe strazi "two way carriageway", dar daca nu te grabesti prea tare, e ok.
1JZ-GTE este unul dintre cele mai solide si tunabile motoare de drift, drag si nu numai.
Este frate cu 2JZ-GTE si impreuna cu 4A-GE de la Toyota, motoarele Nissan SR20DET, RB25DET, RB26DETT reprezinta peste 90% din ce se foloseste in Japonia si in driftul drag-ul mondial.
Rezista fara modificari ale internelor pana la 5-600 cp, doar din turbo si electronica.
E un motor foarte silentios si pentru ca are cursa pistonului mai mica decat alezajul se tureaza foarte usor pana la 8000 rpm.
Ca minusuri nu exista decat faptul ca din fabrica modelele pana in 1997 veneau cu twin-turbo in loc de single-turbo, iar acele turbine sunt ceramice si merg in paralel nu in serie. Dezavantaj la top end power si la faptul ca la boost crescut mult peste limita turbinele ceramice se delamineaza. Remediul - schimbarea turbinelor cu un singur turbo mare. Sau accepti maxim 350 cp.
Comentarii 71
Acum pe CarThrottle exista o comunitate pentru romani, poti intra aici:http://www.carthrottle.com/car-throttle-romania/
Fa un post prin care sa te prezinti!
Respect!
La un an dupa ea am mai cumparat una alba fara motor care este proiectul meu de drift de un an si jumatate. Asa ca nu mai este singura, are o sora mai rea :)))
Practic, masinile sunt identice la exterior, diferenta este ca Toyota a fost singura cu motor twin turbo si cu volan pe partea dreapta.
Cred ca te arde rau sa o scoti din hibernare la o plimbare!!!!
Foarte tare .
Pentru drift se pare insa ca un set de coilover-uri cam sunt necesare.
Am gasit la 1100 euro KW.
Destul de scump ca totul trebuie sa fie de Supra si astea sunt scumpe.
Sper ca vara asta sa se intample minunea.
http://tyrestretch.com/9.5_215_45_R18/
Este frate cu 2JZ-GTE si impreuna cu 4A-GE de la Toyota, motoarele Nissan SR20DET, RB25DET, RB26DETT reprezinta peste 90% din ce se foloseste in Japonia si in driftul drag-ul mondial.
Rezista fara modificari ale internelor pana la 5-600 cp, doar din turbo si electronica.
E un motor foarte silentios si pentru ca are cursa pistonului mai mica decat alezajul se tureaza foarte usor pana la 8000 rpm.
Ca minusuri nu exista decat faptul ca din fabrica modelele pana in 1997 veneau cu twin-turbo in loc de single-turbo, iar acele turbine sunt ceramice si merg in paralel nu in serie. Dezavantaj la top end power si la faptul ca la boost crescut mult peste limita turbinele ceramice se delamineaza. Remediul - schimbarea turbinelor cu un singur turbo mare. Sau accepti maxim 350 cp.
Cam asta despre JZ.