Comentarii 71

Comentează:
Salut, frumoasa masina!
Acum pe CarThrottle exista o comunitate pentru romani, poti intra aici:http://www.carthrottle.com/car-throttle-romania/
Fa un post prin care sa te prezinti!
Scris pe 24 Aprilie 2015, ora 22:20  Răspunde 00
Vaai! Da auzi, Soarer e una din favoritii mei, ori cum majoritatea sunt din japonia :D ! Multa bafta!
Respect!
Scris pe 22 Aprilie 2015, ora 12:55  Răspunde 00
Super masina nu gluma....cum ai intrat in posesia ei ?
Scris pe 12 Februarie 2015, ora 19:09  Răspunde 00
...cu multa rabdare. A fost fabricata in Japonia in 1991, a calatorit in Noua Zeelanda cam prin 1996 si in 2003 importata in UK. In 2006 a cumparat-o un roman stabilit in Anglia care a vandut-o in...Romania!

La un an dupa ea am mai cumparat una alba fara motor care este proiectul meu de drift de un an si jumatate. Asa ca nu mai este singura, are o sora mai rea :)))
Scris pe 16 Februarie 2015, ora 12:53  Răspunde 00
Si nu ne arati si noua surioara aia nervoasa?
Scris pe 17 Februarie 2015, ora 15:29 00
Mamaaaaa! super smechera masina! multi caluti mai are!si cutie automata! belea!
Scris pe 03 Ianuarie 2015, ora 13:23  Răspunde 00
O raritate...
Scris pe 21 Septembrie 2014, ora 17:07  Răspunde 00
SI DE CE SI SUPRA?NU E TOYOTA SOARER?
Scris pe 23 Februarie 2013, ora 11:16  Răspunde 21
Pentru ca foarte multe piese de pe Soarer se potrivesc si pe Supra.
Scris pe 23 Februarie 2013, ora 12:00  Răspunde 20
Frumoasa masina ! Sa o stapanesti sanatos !
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 16:15  Răspunde 00
Ai avut ceva genti pe ea, chiar frumoase unele.. s-o stapanesti sanatos, abonat. :)
Scris pe 26 Mai 2014, ora 13:19  Răspunde 00
Despre embleme...aveti dreptate. Asa era moda acum ceva ani. Cei care aveau Lexus SC puneau embleme de Toyota visand la sportivitate si cei cu Toyota Soarer puneau embleme de Lexus visand la lux.
Practic, masinile sunt identice la exterior, diferenta este ca Toyota a fost singura cu motor twin turbo si cu volan pe partea dreapta.
Scris pe 22 Februarie 2013, ora 00:55  Răspunde 20
"e garda la sol prea inalta" - înseamnă ai un drum ... În unele locuri, ei pur și simplu nu. Vă doresc drumuri bune și puțin garda la sol! Mult noroc!( - means you have a road ... In some places, they simply do not. I wish you good roads and little ground clearance! Good luck!)
Scris pe 03 Ianuarie 2014, ora 17:59  Răspunde 20
N-am vazut niciuna live, dar din poze arata foarte bine. Felicitari.
Scris pe 28 Februarie 2014, ora 12:16  Răspunde 10
Salut!
Cred ca te arde rau sa o scoti din hibernare la o plimbare!!!!
Scris pe 02 Februarie 2014, ora 23:18  Răspunde 10
Te apreciez foarte mult ca nu ai inceput sa o tunezi :-) .
Foarte tare .
Scris pe 09 Ianuarie 2014, ora 21:45  Răspunde 11
Una dintre preferatele mele masini prezentate pe site, superba, sa o stapanesti sanatos. Singurul lucru care nu imi place e garda la sol prea inalta, in rest frumoasa foc, dintotdeauna am visat la unSC300
Scris pe 18 Decembrie 2013, ora 12:00  Răspunde 10
@Liviu95 - I hear you man.... :) Vazand cat de jos te dai tu, ai dreptate. Urmeaza o suspensie mai joasa, ori un lowering springs ori fully adjustable. Depinde de ce fac la cealalta (mai am una alba!) care este un project drift car.
Scris pe 23 Decembrie 2013, ora 08:19  Răspunde 00
Interesant proiect, draguta masina :) salutari
Scris pe 07 Decembrie 2013, ora 13:04  Răspunde 00
Asta da masina coupe.. si ca motorizare si ca design!
Scris pe 04 Martie 2013, ora 22:45  Răspunde 10
Asta da masina
Scris pe 21 Februarie 2013, ora 20:46  Răspunde 10
Frumoasa ;)
Scris pe 05 Martie 2013, ora 22:58  Răspunde 10
Lasata putin mai jos ii tot ce mai trebuie , in rest ii o masina deosebita. Bafta in continuare.!
Scris pe 07 Martie 2013, ora 01:25  Răspunde 10
Corect, suspensia trebuie mai jos. Daca vorbim de lowering springs, nu ma decid daca 1 inch sau 2 este nevoie (nu vreau sa fie apoi prea jos).
Pentru drift se pare insa ca un set de coilover-uri cam sunt necesare.
Am gasit la 1100 euro KW.
Destul de scump ca totul trebuie sa fie de Supra si astea sunt scumpe.
Sper ca vara asta sa se intample minunea.
Scris pe 07 Martie 2013, ora 01:43  Răspunde 10
Superba masina..cel mai mult imi plac jantele
Scris pe 10 Martie 2013, ora 14:12  Răspunde 10
Noroc ! Sa o stapanesti zdravan pe drum >:)
Scris pe 21 Martie 2013, ora 13:22  Răspunde 10
Nu aveau dimensiunile mele si le-am trimis eu :)
http://tyrestretch.com/9.5_215_45_R18/
Scris pe 25 Martie 2013, ora 02:14  Răspunde 10
Cool. nu te deranjesza ca are volanul pe dreapta?. am un golf tot cu volanul pe dreapta si nu stiu daca sa-l duc in tara sau nu
Scris pe 03 Aprilie 2013, ora 10:36  Răspunde 10
La masina mea, volanul pe dreapta nu poate fi discutat. Nu a existat cu volan pe stanga. Plus, o masina de drift japoneza TREBUIE sa aiba volanul pe partea dreapta. Ea asa a fost gandita, inclusiv mecanic. Modificarile cu mutatul pe partea stanga ar putea cauza anumite probleme - fluide incalzite peste masura, dezechilibrul greutatilor, etc. Plus, e muuult mai exotic. In trafic, e intr-adevar mai greu sa depasesti pe strazi "two way carriageway", dar daca nu te grabesti prea tare, e ok.
Scris pe 03 Aprilie 2013, ora 11:23  Răspunde 10
Arata super OK , dar sunt curios cum merge acel 1JZ-GTE
Scris pe 11 Aprilie 2013, ora 23:51  Răspunde 20
1JZ-GTE este unul dintre cele mai solide si tunabile motoare de drift, drag si nu numai.
Este frate cu 2JZ-GTE si impreuna cu 4A-GE de la Toyota, motoarele Nissan SR20DET, RB25DET, RB26DETT reprezinta peste 90% din ce se foloseste in Japonia si in driftul drag-ul mondial.

Rezista fara modificari ale internelor pana la 5-600 cp, doar din turbo si electronica.

E un motor foarte silentios si pentru ca are cursa pistonului mai mica decat alezajul se tureaza foarte usor pana la 8000 rpm.

Ca minusuri nu exista decat faptul ca din fabrica modelele pana in 1997 veneau cu twin-turbo in loc de single-turbo, iar acele turbine sunt ceramice si merg in paralel nu in serie. Dezavantaj la top end power si la faptul ca la boost crescut mult peste limita turbinele ceramice se delamineaza. Remediul - schimbarea turbinelor cu un singur turbo mare. Sau accepti maxim 350 cp.

Cam asta despre JZ.
Scris pe 12 Aprilie 2013, ora 00:07  Răspunde 30
Poti sa-l asculti putin pe 1JZ-GTE ca am pus un filmulet :)
Scris pe 21 Iunie 2013, ora 11:53  Răspunde 10
Superba jucarie! :)
Scris pe 15 Aprilie 2013, ora 11:14  Răspunde 20
Frumossss
Scris pe 11 Iunie 2013, ora 19:13  Răspunde 10
Super scula
Scris pe 08 Iulie 2013, ora 19:37  Răspunde 10
Super masinuta! e clean dar in acelasi timp pare agresiva! atat ca are volanul pe dreapta.. dar nu cred ca ai ce sa-i faci :|
Scris pe 30 Octombrie 2013, ora 18:50  Răspunde 11
Frumosa rau ,e pt cunoscatori ...
Scris pe 16 Noiembrie 2013, ora 19:43  Răspunde 21
Cea mai tare toyota
Scris pe 09 August 2013, ora 16:28  Răspunde 11
1 2