Scris la 21 Octombrie 2014 » Despre ITP / RAR
  Buna ziua! Doresc sa sparg inca un mit si sa va demonstrez cat de simplu poate trece ITP-ul un BMW E36 din 1990 ! Civilizat, curat, legal, fara PIC de spaga! E ffff. simplu! Prima data am dus masina la un atelier auto pentru a fi sigur ca masina nu va avea nicio problema la ITP, cand mecanicul o va verifica.  Se pare ca sabotii spate aveau nevoie sa fie curatati ca frana de mana nu era asa de eficienta. Nu trebuia schimbat nimic. :) Alte... vezi tot »

Comentarii 16

Comentează:
Felicitari pentru modul in care gandesti !...si bineanteles pentru pasiunea pe care o ai pentru aceasta masina . De curand sunt si eu posesorul unui 316i cu 181000 km ,care arata aproape ca la iesirea din fabrica ...
Scris pe 26 Iunie 2015, ora 09:05  Răspunde 10
Mulțumesc pentru susținere! Consider ca nu este nimic altceva decât o gândire absolut normala. Asa ar trebui sa procedeze absolut toată lumea. Felicitări pentru mașină. Te rog, pune-o pe site sa o vad si eu. Imi plac foarte mult E36-urile stock, păstrate ca la carte si care arată la +20 ani cum nu reușesc sa arate altele la 5-6. S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de ea!
Scris pe 26 Iunie 2015, ora 09:14  Răspunde 00
Un om normal pe 4tuning. Nu credeam ca exista.
Scris pe 31 Octombrie 2014, ora 11:17  Răspunde 20
Multumesc frumos pt. apreciere. Daca exista cativa oameni care apreciaza ce fac, sunt multumit. Asa ar trebui sa procedeze toti, dar stim foarte bine cati nenorociti sunt pe sosele in niste bombe cu ceas, dar cu ITP-ul in buzunar luat "pa naspa". Bun, deci nu a fost in zadar acest jurnal de bord, lumea a inteles mesajul. Multumesc pt. apreciere! Sanatate multa!
Scris pe 31 Octombrie 2014, ora 12:06  Răspunde 10
Sa traiasca inca unu cu masina lolo :)))
mister nu esti singurul... si pe langa asta al meu este diesel de 280 000km (motor schimbat cu unul de facelift din 2004) asa ca tu cu unul din `90 cu 210 000 km ??? what a **** ... ori ai facut investitia de a tine la masina ta cu o alta :))) cum planuiesc si eu de altfel.... by the way adevarata faza cu becuri, frane, directie... siguranta in general (sti ca sunt chestiile pentru care se lua permisul odata) insa un upgrade facut cu gust nu strica la nici o masina...
pace....
Scris pe 28 Octombrie 2014, ora 10:19  Răspunde 02
In primul rand, daca ai impresia ca masina asta e luata de la mana a-14-a din Germania cum sunt 90% din BMW-urile SH de la noi din tara, te inseli. Masina a fost a verisoarei mele din Suedia. Ea a cumparat-o in 2002 de la un bun prieten cand masina avea cam 120.000 km. si a tinut-o pana in 2008 cand am luat-o eu. Deci eu sunt cam al 3-lea proprietar. Am toate documentele de la ea, cu toate reviziile si verificarile de acolo(la ei ITP-ul se face din an in an la masinile vechi). Deci masina are km. reali in proportie de 99.9%(pana la urma nimic nu e sigur in lumea asta...) si se vede acest lucru si din felul cum merge si cum se comporta motorul si cate noxe scoate, cat ulei/benzina consuma. Deci acceptati va rog faptul ca mai exista si "pisici" cu km. reali, cu istoric clar si bine intretinute nu ca toate "cazanele" care de abia se mai tin pe roti. "ori ai facut investitia de a tine la masina ta cu o alta" - aici daca te-ai referit ca am mai cumparat o masina sa o intretin pe a mea, nu e adevarat. Nu mai am nicio alta masina(in afara de E90-ul familiei).
Scris pe 28 Octombrie 2014, ora 10:48  Răspunde 30
Si nu, nu toata lumea "traieste" in masina si nu toata lumea face 50.000 km pe an cu o masina...
Scris pe 28 Octombrie 2014, ora 10:58  Răspunde 00
nuc
Da dom'ne am inteles, singurul lucru pe care l-am inteles e ca:
-dintr-o clasa de 28 de elevi, toti au unghiile murdare insa tu le ai curate. NU ESTI DE LAUDAT (toti elevii ar trebuie sa aibe unghiile curate) sper ca m-ai inteles ce vreau sa-ti spun.
Scris pe 23 Octombrie 2014, ora 16:51  Răspunde 02
Fumul nu cred ca ti-a iesit cum zice cartea....am vazut ''n'' masini noi caror nu le iese fumul....in rest..respect !
Scris pe 29 Octombrie 2014, ora 17:30  Răspunde 11
Salut! Te referi la noxe, ca nu sunt in standarde? Eh, am uitat eu cat au iesit noxele, ca iti spuneam. Stiu ca mereu acest mecanic imi spune ca scoate noxe precum o masina muult mai noua. Insa nu stiu exact sa-ti zic valoarea concreta a noxelor. Oricum stiu ca de cand o am eu nu am vazut-o niciodata sa scoata fum de nicio culoare. Ma bucur sa vad ca cineva a scris civilizat ce avea de spus, fara niciun argou sau limbaj ofensator. Multumesc! O zi buna!
Scris pe 29 Octombrie 2014, ora 20:43  Răspunde 00
nuc
Inteleg ca esti foarte mandru de masina ta si normal fiecare are cea mai buna parare despre masina lui, dar du-te si fai ITP-ul la RAR, unde exista rampa de jocuri, telescoape ...etc, repet, in garajul unde ai facut tu ITP-ul poti trece cu orice masina, inginerul de acolo se bucura sa aibe activitate...nu am nimic cu tine si nici cu masina ta, dar nu consider ca trebuia sa iesi in fata cu asemenea postare... :))
Scris pe 23 Octombrie 2014, ora 16:25  Răspunde 00
Nu ma intereseaza ce consideri tu ca ar trebui eu sa fac, INDIFERENT unde imi duc masina, nu am emotii! Prima revizie tehnica pe care am facut-o imediat cand voiam s-o inmatriculez a fost la RAR. Intr-adevar s-au chinuit putin sa gaseasca ceva masinii, dar ghinion, nu au gasit nimic. Nicio problema. Asa ca stiu cum e si la RAR...La fel si la service-urile unde imi duc masina inainte de ITP. Ii pun sa o verifice minutios. De multe ori gaseau ceva si ii rugam sa rezolve problema. Cand rezolvam problema la service, sa vrea ala de la ITP sa-mi gaseasca ceva ca nu are ce. :) Nu doresc neaparat sa-mi laud masina, dar doresc sa le arat tuturor celor care dau "atentii" ca se poate lua ITP-ul INDIFERENT UNDE daca ai masina(indiferent de varsta) in stare buna, daca o tii sub observatie si daca ii schimbi piesele la timp. Dar nu, unii prefera sa lase masina sa moara, dar sa moara cu folii si cu jante pe 18 9J. Sper ca acum am fost inteles...
Scris pe 23 Octombrie 2014, ora 16:36  Răspunde 10
nuc
Sigur ai dat spaga, eu am platit 80 de lei pt ITP :)
Scris pe 23 Octombrie 2014, ora 12:57  Răspunde 02
Preturile difera de la service la service si de la un oras la altul. Unele sunt 120, altele 90, 80, 110, 95, etc. M-am informat. :) Si sa-ti mai spun ceva, acolo la "unchiu de la otelu rosu" chiar verifica bine masinile si acolo mi-am dus toate masinile pe care le-am avut eu pana acum. Stiu ca de fiecare data cand masinile au avut si cea mai mica problema, ma ruga frumos sa imi rezolv problema si nu imi dadea ITP-ul pana nu o rezolvam. Si astazi chiar daca stie cum imi intretin eu masinile, tot se uita si verifica tot ce am spus eu in text. Nu ma intereseaza sincer unde iti duci tu masina, dar stiu ca unde o duc eu e verificata si nu am avut niciodata probleme. Nu ai dreptul sa ma acuzi ca dau spaga, pentru ca nu am dat in viata mea spaga la ITP. I-am platit pretul cerut si cu asta basta. O zi buna si ai grija de 316-le tau daca il mai ai.
Scris pe 23 Octombrie 2014, ora 15:58  Răspunde 00
Sigur ca se poate ,dar aveti dreptate,pentru multi e mult mai simplu sa dea ceva .Nimeni nu se gandeste la siguranta sa si a celorlalti.Dar asa cum multi umbla bauti sau fara permis in idea ca o sa dea ceva politistului,la fel trateaza si inspectia tehnica.Asta e tara si astia sunt oamenii.Sa speram ca din ce in ce mai putini.
Scris pe 22 Octombrie 2014, ora 08:21  Răspunde 10
Asa este. Nu pot sa-i sufar pe cei ce nu sunt in stare sa aiba grija de frane,becuri,cauciucuri si sa aiba masina in stare buna. In schimb isi pun tot felul de jante si folii si alte mizerii pe o masina muribunda...Rusine! Si se cred pasionati de masini...Sanatate si sa aveti grija de dvs si de masina!
Scris pe 22 Octombrie 2014, ora 10:49  Răspunde 10