Buna ziua!
Doresc sa sparg inca un mit si sa va demonstrez cat de simplu poate trece ITP-ul un BMW E36 din 1990 ! Civilizat, curat, legal, fara PIC de spaga! E ffff. simplu!
Prima data am dus masina la un atelier auto pentru a fi sigur ca masina nu va avea nicio problema la ITP, cand mecanicul o va verifica.
Se pare ca sabotii spate aveau nevoie sa fie curatati ca frana de mana nu era asa de eficienta. Nu trebuia schimbat nimic. :)
Alte probleme nu mai avea! Totul functiona foarte bine.
Pe urma, dupa o saptamana, a venit vremea sa o duc si la ITP.
- S-a verificat daca exista vreun joc al rotilor fata + starea cauciucurilor
- S-a verificat seria masinii.
- S-au verificat franele fata-spate.
- S-au verificat noxele.
- S-au verificat pozitiile, faza scurta/lunga, proiectoarele, stopurile(frana, pozitii, marsarier, semnalizatoare).
Si voila! A trecut cu brio. In total am stat maxim 1 ora si jumatate ca mai erau si alte masini. Mecanicul se mira cat de putine noxe poate emite o masina de vechimea ei. :)
Asta a fost! ITP valabil pana in Octombrie 2016!
Tot acolo a fost si un domn cu un Mitsubishi L300(parca) cu care avea nu mai putin de 2.200.000 km! Spunea ca il verifica exigent o data la 3 luni. Masina merge si acum excelent. A luat ITP-ul fara probleme. O intretine excelent. UN EXEMPLU DE OM!!!
Nu pot sa ii sufar pe cei ce iau ITP-ul "pa naspa". DE CE FRATILOR???
Nu sunteti in stare sa aveti franele bune? Sa inlocuiti un nenorocit de bec cand se arde??? Nu vreti sa stiti ca aveti masina in stare buna???
Sunt extrem de multi care pun folii, tobe sport, spoilere, jante de 18 pe o masina care abia se mai tine pe roti. NU ASA SE FACE! Dar, deh, pitipoancele proaste nu vad si nu apreciaza faptul ca aveti ITP-ul facut si masina in stare buna, mai degraba apreciaza jantele pe 18 cu 9J si tobele sport care fac sa urle motoarele de 1.2 ... Dar trebuie sa constientizati ca daca se intampla o nenorocire o sa regretati toata viata! Si credeti-ma ca e "foarte naspa" la terapie intensiva sau la reanimare. Mai rau chiar intr-un scaun cu rotile pt tot restul vietii + constiinta patata cu sangele unor oameni nevinovati. Groaznic!
NU e mai presus personalizarea "bolizilor" vostri decat siguranta oamenilor! INCETATI sa mai faceti ITP-ul "pa naspa" si puneti mana si ingrijiti-va masinile!!!
O zi buna!
Comentarii 16
mister nu esti singurul... si pe langa asta al meu este diesel de 280 000km (motor schimbat cu unul de facelift din 2004) asa ca tu cu unul din `90 cu 210 000 km ??? what a **** ... ori ai facut investitia de a tine la masina ta cu o alta :))) cum planuiesc si eu de altfel.... by the way adevarata faza cu becuri, frane, directie... siguranta in general (sti ca sunt chestiile pentru care se lua permisul odata) insa un upgrade facut cu gust nu strica la nici o masina...
pace....
-dintr-o clasa de 28 de elevi, toti au unghiile murdare insa tu le ai curate. NU ESTI DE LAUDAT (toti elevii ar trebuie sa aibe unghiile curate) sper ca m-ai inteles ce vreau sa-ti spun.