Comentarii 5

Comentează:
Multa bafta cu tot ce vei lucra la ea , noi cei care ne-am reconditionat masinile cred ca stim ce inseamna si cu banii si cu munca , dar si cu pasiunea si frumusetea rezultatelor , drumuri bune !
Scris pe 24 Iulie 2014, ora 00:28  Răspunde 10
Salut, interesant motorul, bine ca esti din Moldova ca in Romania te rupea impozitul la el. Ca tuning, am inteles ca blocul motor de 2,7 ETA si chiuloasa de 2.0 (M20B20) ar fi o solutie interesanta (daca alezezi pistoanele si rectifici chiuloasa). Dar mai intai de toate, o vopsea si o suspensie joasa plus jante cu ET mic.
BTW, ai bord de diesel la ea? De ce intra pe zona rosie la 4500 rpm?
Scris pe 21 Iulie 2014, ora 10:17  Răspunde 00
Salut, cheltuielile anuale aici mă scot la 130Euro(impozit, rca şi itp). Ceea ce ţine de chiuloasa de la b20 sau b25, ar fi o combinaţie într'adevăr interesantă.

bordurile de la *e* sunt limitate la 5k, tre schimbat şi chip :)
Scris pe 21 Iulie 2014, ora 14:37  Răspunde 00
Salut! Ai ceva de lucru la ea, dar incet-incet va arata excelent. Rabdare si pasiune sa fie. Recomand sa te axezi pe intretinerea/revopsirea(daca e cazul) caroseriei si pe buna functionare a motorului. Pe urma, te poti axa si pe tuning. Ai un motor excelent !!! Merita intretinut perfect! Cred ca iti ofera o mare placere de a conduce. O zi buna!
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 12:46  Răspunde 20
Mersi! da, motorul e minunat şi senzaţiile pe care le oferă maşina faţă de un 46 sunt deosebite. Vedem cum iese, mă apuc curând de caroserie
Scris pe 18 Iulie 2014, ora 15:24  Răspunde 00