Multa bafta cu tot ce vei lucra la ea , noi cei care ne-am reconditionat masinile cred ca stim ce inseamna si cu banii si cu munca , dar si cu pasiunea si frumusetea rezultatelor , drumuri bune !
Salut, interesant motorul, bine ca esti din Moldova ca in Romania te rupea impozitul la el. Ca tuning, am inteles ca blocul motor de 2,7 ETA si chiuloasa de 2.0 (M20B20) ar fi o solutie interesanta (daca alezezi pistoanele si rectifici chiuloasa). Dar mai intai de toate, o vopsea si o suspensie joasa plus jante cu ET mic.
BTW, ai bord de diesel la ea? De ce intra pe zona rosie la 4500 rpm?
Valentin Bogasieru;
MOLDOVA, REPUBLIC OF; Conduc:BMW 325, BMW 318;
Salut, cheltuielile anuale aici mă scot la 130Euro(impozit, rca şi itp). Ceea ce ţine de chiuloasa de la b20 sau b25, ar fi o combinaţie într'adevăr interesantă.
bordurile de la *e* sunt limitate la 5k, tre schimbat şi chip :)
Salut! Ai ceva de lucru la ea, dar incet-incet va arata excelent. Rabdare si pasiune sa fie. Recomand sa te axezi pe intretinerea/revopsirea(daca e cazul) caroseriei si pe buna functionare a motorului. Pe urma, te poti axa si pe tuning. Ai un motor excelent !!! Merita intretinut perfect! Cred ca iti ofera o mare placere de a conduce. O zi buna!
Comentarii 5
BTW, ai bord de diesel la ea? De ce intra pe zona rosie la 4500 rpm?
bordurile de la *e* sunt limitate la 5k, tre schimbat şi chip :)