Scris la 31 Mai 2013 » Despre Tuning motor
Nu este un job wow dar are beneficiile lui. Barchetta vine cu un radiator imens din dotare (ganditi-va la un radiator normal, ey asta e dublu). Motiv pentru care dispersia de caldura spre motor nu e de ignorat. Daca la asta mai adaugam si temperatura gazelor de evacuare...Exista scut pe evacuare dar tot aduce si el contributia la temperatura de sub capota. Deci filtrul de aer mai mereu il gaseam de la caldutz spre fierbinte. Not good. Ceva trebuia facut ca filtrul sa... vezi tot »

Comentarii 2

Comentează:
Salut
Arata bine cam tot ce-i acolo!Cred ca e o diferenta care se simte destul de mult la drum intre un motor original si al tau!
Felicitari pentru consecventa
Scris pe 01 Iunie 2013, ora 20:34  Răspunde 11
Am condus doar o singura data alta Barchetta, de curand. Ce pot spune e ca desi constructiv sunt identice depinde cum au imbatranit, clar. Eram in alta masina :), nu suna la fel, cutia mai rigida (presupun ca avea uleiul mai vechi in ea sau nepotrivit, la cutia de Barchetta recomand un Castrol tdq cv de automata, schimba mai fin si intra mai ushor in 1a) nu tragea la fel
A mea are variatorul mereu blocat pe deschis pentru putere in joase). Nu i-am facut eu modificarea asta, inmo nesanatoasa. In timp de la asta axa cu came dezvolta uzura prematura.
Urmeaza sa schimb toate esentialele din motor dupa inca un voiaj. Momentant pusculitza s-a golit .
Scris pe 02 Iunie 2013, ora 11:52  Răspunde 01