Volkswagen Transporter LIMOmicroBUS

Ultima modificare:
16 Martie 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

 

Salut prieteni,sunt Adi Predescu din Pitesti si vreau sa va prezint un proiect care l-am executat eu personal cu angajatii mei din echipa 4UNLIMITED.srl si care din cate m-am documentat eu pare a fi unicat in Romania.Cu toate ca principalul obiect de activitate al firmei mele este Mobila de lux ieftina la comanda ,ca si fratele meu Alin-Pyp Hot Tuning suntem impatimiti a tot ce inseamna auto,ba chiar mai mult ne plac provacarile si raspundem la tot ce inseamna lucrari unicat.Am fost sunat de catre o persoana din Busteni care m-a intrebat daca este posibil sa transformam un mcrobus intr-o limuzina.Raspunsul meu a fost ca pot face acest lucru dar limitat in functie de spatiul pe care n-il ofera masina si de bugetul alocat. Am solicitat poze cu interiorul masinii, dupa care am trecut la plansa de desen si am creat un model personalizat fara a cauta sa ma inspir din alte surse tocmai pentru ai oferi unicitatea acestui proiect. Dupa ce am terminat desenul am considerat ca totul este bine si pot demara executarea proiectului  , dar am observat ca de pe plansa desenata lipsea ceva, denumirea proiectului. Nu pot sa ma laud ca sunt bun proiectant dar trebui sa recunosc ca a fost mai usor a desena decat sa aleg denumirea proiectului. Niciodata in viata nu am afirmat ca sunt cel mai bun si tocmai de aceea m-am sfatuit cu angajatii mei implicati in acest proiect si noi toti am cazut de acord ca sa il denumim LIMOmicroBUS.Nu stim daca denumirea aceasta a fost ce-a mai buna alegere dar stim ca denumirea a fost pentru noi ca un stindard  ce nea purtat pe valul si euforia care ne-a dus la indeplinirea proiectului.De la plansa  de desen am trecut la alegerea materialelor si cotelor.Vreau sa precizez ca absolut tot ce s-a facut a fost in stransa colaborare cu beneficiarul proiectului pe care eu personal il vad un om cu bun gust si deschis noului si unicitatii.S-a executat suportul si structura coltarului care urma sa  schimbe destinatia microbuzului. A fost foarte greu deoarece masina erea prevazuta cu diverse forme interioare care ne impiedicau in executarea acestuia. Stiam ca o sa se intample asa deoarece masina respectiva VW Transporter era proiectata pentru pasageri transportati pe scaune si automat apareau anumite structuri de rezistenta pe care noi nu aveam dreptul sa le indepartam din 2 motive:1-Afectam siguranta pasagerilor si 2-O conditie impusa de la inceput  de la beneficiar  a fost ca structura pe care vin scaunele sa ramana pe sub piesele ce urma sa le executam astfel incat LIMOmicroBUS-ul sa poata fi folosit in urma demontarii coltarului si ca destinatie initiala. Am trecut si peste acest pas si am ajuns la etapa in care urma sa  fie buretate piesele coltarului.Aceasta operatiune a fost cea mai usoara , iar dupa aceasta etapa am inceput sa imbracam respectivele piese. Datorita culorii tapiteriei  "rosu" si formelor pe care le avea coltarul , unul dintre  angajati a zis ca este ca o capsunica.A fost un cuvant magic rostit pentru ca dupa ce am inceput sa aplicam tapiteria eream bucurosi ca niste copii in fata unui bol plin cu capsuni. Nu cred ca exista oameni care sa nu fie emotivi ci doar oameni duri care se prefac , si tocmai de aceea am cautat sa lasam deoparte latura copilareasca si am revenit cu picioarele pe pamant cautand sa lucram cu profesionalism. Dupa ce am terminat de imbracat piesele respective si le-am montat in masina am realizat ca lipsea ceva din habitaclul creat de noi cu destinatia limuzina pentru nunti si evenimente speciale,lipsea suportul pentru sampanie si pahare.Am gasit locul pentru respectivii suporti in functie de spatiul limitat pe care l-am avut la dispozitie i-am executat . Acum totul erea gata.Am sunat beneficiarul si a venit .Trebuie sa recunosc ca reactia lui a fost exact aceea la care ma asteptam.A fost incantat de ceea ce am facut dar nu am putut atinge limitele totale ale dorintelor dansului , datorita faptului ca a fost prima lucrare de acest gen si ca am avut un anumit buget alocat al acestui proiect . Nu am solicitat acordul beneficiarului in legatura cu acest articol asa ca nu pot preciza numele dansului dar pot spune: "Multumesc Domnule Beneficiar pentru ca ai avut incredere sa ami oferi sansa de a lucra la LIMOmicroBUS" si trebuie sa recunosc ca multe zile dupa ce a plecat masina de la noi am cautat-o cu privirea,dar exact ca si destinatia acestui proiect  nu mi-a ramas decat sa cant"Ia-ti  mireasa ziua buna...." Cu respect Adi Predescu si Echipa 4Unlimited.srl.Pitesti.

Comentarii 1

Comentează:
Da. masina este a mea si il iert pe ady predescu ca a postat filmul si pozele fara acurdul meu.Dar nu-l pot ierta ca mi-a ramas dator cu tetierele ,pernitele si 1m de material pe care nu mile-a mai trimis si nici nu-mi mai raspunde la telefon.Pacat .eu am platit lucrarea pana la ultimul leut.Parerea mea despre el este destul de nepozitiva si incerc inca sa-i gasesc scuze.valoarea datorie nu ma intereseaza dar valoarea omului DA
Scris pe 13 Aprilie 2013, ora 16:28  Răspunde 10

Utilizatori abonati la masina 3

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Volkswagen
Model:
Transporter
Motorizare:
LIMOmicroBUS
Capacitate cilindrica:
2370 cmc
Combustibil:
Motorina
Putere motor:
77 cp
Viteza maxima:
180 Km/h
Anul fabricatiei:
1997
Anul cumpararii:
2013
Culoare:
Alb
Km parcursi:
310000 Km

Alte Volkswagen Transporter