Subaru Forester XT 2.5T Red Suby
in jurnalul de bord.
Dupa ce am avut vreo 2 ani un Forester SG aspirat, care mi-a placut foarte mult, am trecut la urmatorul nivel si am luat unul turbo. Masina am luat-o sh, de la reprezentanta Subaru din Cluj, Twin Motors, a fost buy back si am luat-o cu motorul refacut, revizie completa si cu garantie jumatate de an. Evacuarea a mostenit-o de la cealalta masina, pentru ca e exact ce vreau. Se aude gros si plin, dar fara a fi deranjanta la drum lung.
Am avut de indurat 1000km de rodaj, pe care l-am prelungit la vreo 1100+, ca sa fiu eu mai linistit, dupa care am putut vedea mai bine ce poate bestiuta(nu ca nu as fi gustat putin si in rodaj).
Motorul de 2.0 de pe masina anterioara, alaturi de un handling foarte decent si un caracter de "te duc oriunde repejor" m-au facut sa ma indragostesc de ea. XT-ul pastreaza aceste caracteristici, alaturi de designul nu spectaculos, dar interesant, in opinia mea, completat de culoarea si detaliile ceva mai ochioase si adauga in ecuatia deja ok un motor de-a dreptul spectaculos, care te duce la 100km/h in vreo 6 secunde indiferent de conditiile meteo si te lasa foarte repede fara carnet daca nu te uiti la vitezometru. Apropo de caracter, o sa citez din review-ul facut de caranddriver la acest model: "an innocuous-looking wagonette that runs like Wile E. Coyote with his tail on fire", intrucat au surprins foarte bine caracterul hardughiei.
Ca si la vechea masina, tot gasesc scuze sa o conduc si nu ma mai satur de ea, e distractie maxima.
Comentarii