Opel Astra Coupe Bertone

Ultima modificare:
22 Mai 2018
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Masina a fost cumparata in 2015, nerulata in Romania, pentru ca tot ce am vazut rulat in Romania erau cotete cu GPL. La inceput a fost cheala pentru un Bertone, dar pe parcursul ultimilor 3 ani a ajuns sa aiba absolut toate optiunile care se puteau pune la acest model si altele in plus. Nu imi place stilul NFS, o sa merg mereu pe OEM, poate chiar si la capitolul jante. N-a avut probleme pana acum, cel putin nu majore, dar de fiecare data cand a patit sau cerut ceva, a doua zi cel tarziu era in service la Bertone Garage unde a si fost completata inca de la inceput alaturi de Cristi Barbu si echipa lui. Totul a inceput de la schimbarea obositelor leduri de culoare portocalie specifica Opel, a continuat cu deja clasica bara OPC pe care o are orice cotet din fibra, insa la mine s-a nimerit sa imi pot permite OEM. A urmat computer de bord, pe urma computer de bord color, climatronic (probabil una dintre cele mai grele lucrari din proiect), interior din piele cu elemente negre ca la Edition 90 (sau "benveu"), faruri Hella cu lupe si spalatoarele OEM, suspensie reglabila (inainte avea arcuri sport H&R, dar era cam barcuta si nu cobora cat trebuia), jante de turbo (care au ramas ulterior pentru iarna, fiind inlocuite de cele pe 18 care au fost puse la Bertone Cabrio Turbo optional) si probabil cea mai grea modificare pe care a suportat-o (si eu), trapa originala. In continuare am pus si parbrizul atermic, urmata de ultima adaugare, cutout care scuipa zgomotul motorului direct afara. Undeva pe la mijloc a primit si o resoftare facuta de binecunoscutul RBN, care a urcat puterea la 140CP si 186nM, ajutata si de folosirea carburantului premium. Planul ar fi sa primeasca si motorizarea turbo (Z20LET), dar exista posibilitatea sa fie schimbata cu alta masina de aceeasi culoare cu motorul respectiv din fabrica, care va primi si ea la randul ei, toate optiunile asa cum le are asta.  Intr-una din poze este masina in prima zi rulata in Romania.

1.8 125CP 170NM (Z18XE) remapat la 140CP 186NM de RBN-Tuning.ro​

- Jante OEM 18 (vara) / OEM Turbo 17 (iarna)
- Distantiere spate 20mm aluminiu / fata 10mm aluminiu
- CID cu modul pentru BC
- Climatronic
- Interior Recaro piele crem cu incalzire
- Buton decuplare ESP/TC
- Player Pioneer X3700UI cu comenzi adaptate
- Bara OPC si grile GM / Proiectoare Valeo
- Suspensie reglabila JOM Blueline
- Modul ridicare automata geamuri pe inchidere
- Modul Follow Me Home / Faruri automate cu senzor de lumina
- Tempomat / Cruise Control
- Stergatoare Bosch Twin Air
- Modul semnalizare soft
- Oglinda retrovizoare heliomata
- Volan sport (turbo) retapitat cu piele normala si perforata
- Iluminat interior schimbat complet cu led-uri alb/rosu
- A 2 a cheie tip briceag cu telecomanda
- Cotiera OEM
- Faruri OEM Hella D2S cu lupa si spalatoare OPC
- Senzor baie ulei / antigel / lichid parbriz/spalatoare faruri
- Trapa OEM cu airbaguri cortina
- Parbriz Atermic/Heliomat
- Prelungiri originale Irmscher bara spate
- Cutout Exhaust 63mm
- Webasto (incalzire auxiliara)

Comentarii 1

Comentează:
Arata bine! Cu jantele pe care le ai iti doresc drumuri si mai bune ca sa te bucuri de ele! Ca in Bucuresti...
Scris pe 15 Februarie 2016, ora 20:36  Răspunde 00

Utilizatori abonati la masina 1

Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Opel
Model:
Astra
Motorizare:
Coupe Bertone
Capacitate cilindrica:
1798 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
140 cp
Viteza maxima:
230 Km/h
Anul fabricatiei:
2001
Anul cumpararii:
2015
Culoare:
Negru
Km parcursi:
160000 Km
Numar inmatriculare:
B63ZSK

Alte Opel Astra