Opel Astra 1.7 cdti Z17DTL
in jurnalul de bord.
Salutare !!
Noua mea achizitie,defapt o conduce iubita mea.Eu doar ma ingrijesc de ea sa aibe parte de tot ce este bun si totusi zic sa o scot din anonimat sa nu mai faca parte din multime,cu mici modificari vizuale dar sesizabile.
Este o Astra 1.7 cdti din 2003 cu 229000 km.
De curand i-am schimbat uleiul(Castrol Magnatec Diesel 10w40) si toate filtrele (Bosch), mai am bujiile dar nu am cheie pentru ele.
Masina are toate reviziile facute la timp,conform cartii de service.
La 100000km a fost schimbata distributia+ accesorille si bujiile.
Sunt multumit de masina dar nu in totalitate.Cu un plin(plinul plinului) am reusit sa fac 870km fara sa merg pe rezerza,atat a aratat cand s-a aprins becul.
Problemele ce le are sunt la motor.
1.Porneste greu dupa ce merg o distanta considerabila.Opresc masina dupa 100km si daca vreau sa o pornesc imediat nu porneste,ii dau 10 sec si dupa ma opresc, pt ca da sa porneasca dar se opreste singura.Dupa ce ii pun contactul si o pornesc la a2a incercare o i-a din primele 2 sec.
2.Cand este motorul rece merge perfect,trage si ajunge in turatii pana la 5000.Dupa ce ajunge apa la 90 grade,atunci in orice treapta nu vrea sa mai treaca de 3200-3500.In treapta a5a daca merg constant cam 10-15 sec intre 3200-3500turatii isi da drumul si incepe sa traga.
3.Dupa ce merg sa zic 10km....ajung in parcare,o las pe liber 20-30 sec,o opresc sa ma dau jos si pana sa cobor se aude un suerat dupa ce iau contactul ca si cand turbina ar merge in continuare si numai cand o opresc se opreste si ea.Aceasta problema nu stiu sa o explic ff bine.
Peste o luna aproximativ o sa vin acasa si o sa aibe parte de revizie.O sa ii schimb distributia si bujiile,garniturile de la injectoare dupa capacul culbutor, o sa o pun pe tester sa vad de ce am martorul "ceck engine" aprins(asta se mai stinge uneori).
Sper ca nu v-am plictisit cu descrierea masinii si a problemelor.
Vor urma si alte poze,cele 3 sunt facute in ziua in care am cumparat-o.
Va salut !
Comentarii