WRANGLER YJ restaurare si modificare
Scris la 11 Decembrie 2014 » Despre Pictorial » 0 comentarii

sa continuam la proiectul principal ... ROLLBAR-ul 

masina avea rollbarul original varianta noua cea cu forma "patratoasa" si centuri in spate . dar pt ca nu prea folosesc locurile din spate si imi placea mai mult varianta veche "coupe" am decis sa mi construiesc unul pe gustul meu ... bineinteles inox . 

materiale : teava de inox fi 60mm 8 m , coturi fi 60mm 6 bucati , tabla de fier grosime 3mm , panze de flex si smirghele fara numar :) si alte consumabile diverse . 

constructie : paharele de prindere in caroserie sunt confectionate din tabla de 3mm cu niste creste de ramforsare . am vrut un design mai diferit cu doua tevi principale paralele, una dintre tevile principale se prinde in caroserie , a doua se prinde de prima in 14 plachete de inox de 2mm grosime , iar diagonalele fac legatura intre a doua principala si spatele caroseriei. toate prinderile sunt in locurile originale diferand doar forma generala a cadrului . centurile se prind in cele doua principale . prima data au fost sudate individual toate componentele , apoi polizate , slefuite lustruite tot individual. a urmat sudura impreuna a celor 4 piese si iar polizat , slefuit , lustruit ... total aproximativ 80 ore de munca . dar a meritat, a iesit cum mi am dorit :)



0

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz