continuam cu reconditionarea delcoului , modificarile clapetei de acceleratie si imperecherea galeriei de admisie cu chiulasa. in delcou am schimbat cam tot ce puteam si era recomandat : pinionul de angrenaj cu axa cu came , rotorul , capacul ,iar corpul a fost vopsit.
clapa de acceleratie am schimbat-o in trecut cu una de pe motorul de 4.0 modificare care da un rezultat bun . nu pot sa ma pronunt asupra castigului de putere efectiv pt ca nu era unul simtibil atata timp cat chiulasa era restrictiva , dar se simte foarte bine la accelerarile scurte fiind mult mai "violent" . acum am continuat sa o prelucrez : dupa discul clapei , corpul se ingusteaza 5mm in diametru iar aceasta portiune am frezato la diametrul initial , acelasi diametru pe toata lungimea corpului . e o modificare foarte intalnita si cunoscuta in SUA care impreuna cu celelalte modificari aduce imbunatiri destul de mari
galeria de admisie deodata ramane cea originala desi e foarte restrictiva in situatia mea acum , dar am portat-o la flansa de prindere pe chiulasa dupa garnitura. la fel am fezat si in zona flansei de prindere a clapetei de acceleratie .
Comentarii