Tineam de ceva timp sa ma ocup de turbina pt ca masina incepuse sa fie mai lenta.Am prins ocazia unei zile libere si am dus-o la garaj.Pt ca nu imi place sa ma tot carutez pe la mecanic am bagat pachet mai mare.Schimbare amortizoare plus curatat sistem de evacuare.S-a inceput cu demontarea turbinei,apoi a Egr-ului.Nu erau prea murdare,surprinzator,intrucat ma asteptam la dezastre nefiind demontate niciodata.Au fost curatate,degresate,deprafuite,si remontate.A pornit la prima cheie fara probleme si am observat ca trage mult mai cursiv si mai cu vlaga.Apoi amortizoarele.Am folosit KYB Excel-G fabricate in Japonia.Masina s-a ridicat putin si are o tinuta de drum mai ferma.Cu flansele pt amortizor am intalnit o problema.Am mers initial pe un kit frantuzesc de la SNR,Desi era reper de fabrica nu s-a potrivit,batea la denivelari,grosimea garniturii de cauciuc era cuniste mm mai mica.Asa ca s-au demontat si inlocuit cu SKF.Perfect,fara batai acum.Kit protectie amortizoare este KYB produs la nemti.Si bineinteles am schimbat si o bieleta antiruliu pe dreapta ca de..drumuri romanesti.Nu am schimburi de ulei cate bielete de astea am schimbat.:))Am mai scapat de o belea.
Comentarii