Ford Mondeo ST220
in jurnalul de bord.
Salutare
bun; nu prea stiu cu ce sa incep...... fan Ford as putea zice, am avut vreo citeva pe mina. Fordul pe care l'am tinut cel mai mult ; tot un mondeo dar in versiune 2.0 16v 145 bhp benzina ; achizitionat in 2008 ; vindut in 2013.
O gramada de schimbari/modificari facute , pina ce i-am adus toate modificarile unei masini de 2006 ( acel ford era 2001 ) - in mod normal ar fi o prezentare pe aici
oricum nu despre asta e vorba . :)
alte forduri : 2 mondeo St220 grii ; ambele transformate in piese de schimb; 1 St220 negru - inca in posesia mea si un ST220 albastru cerneala( Blue Ink ) ; la asta vreau sa fac prezentarea ;)
asa deci
fabricatie 14/12/2006 ( dupa datele din catalogul ford ) deci model 2007 - ultimul "lifting" inainte de schimbarea modelului de caroserie si renuntarea la motorul v6 din pacate
motorizare 3.0 V6 24v benzina; non-turbo din pacate ;
putere 222 bhp de uzina ridicat la 246 acum + multe proiecte de viitor
optiuni : daca ar fi avut GPS, turela si Xenon ar fi fost "full-option'; asa deci faceti voi scaderea
Singurul defect (dupa parerea multora dar nu si a mea) : volan pe dreapta , importat din Anglia; utilizat in Franta ( deci nu voi "jena" pe nimeni in trafic - din pacate am vazut "parerile" cu privire la masinile cu volan pe dreapta.Ceea ce uita toti: nu masina e de vine ci cel care o conduce. in fine, nu asta e subiectul deci....sa trecem peste)
Optiuni/modificari
deja facute : Filtru plat K&N ; linie inox Miltek GT100 ; Bluefin( modificare cartografie); Upgrade faruri de origine Xenon, Upgrade bancheta spate cu incalzire; Stopuri spate cu LED ,Xenon 8000K/55W pentru proiectoarele de ceata, iluminare interior cu Led; Bujii Iridium ,Oglinzi rabatabile pe telecomanda , ca si deschiderea portbagajului ( va prezint un link , doar k e de la vechea masina-2.0 145bhp )
in curs : upgrade frini cu cele asbo-ceramice de pe Focus ST225; flxibile de frini Goodridge; coborire garda cu 40mm - Arcuri Eibach Pro , Upgrade sistem audio plus navigatie cu un Kenwood DNX8220 si o amplasare mai buna - personal gasesc ca amplasamentul sistemului multimedia cu navigatie e prea jos ; Prize de aer in capota- cele de la Focus RS500 pentru o mai buna ventilatie a motorului
Proiecte se viitor: mult mai mult la partea mecanica; dar toate la timpul lor
Oglinzi rabatabile + deschidere portbagaj
https://www.youtube.com/watch?v=_FKQv5qVix8
Linie esapament standard :
https://www.youtube.com/watch?v=TSd1jjygJNc
Linie in Inox Miltek GT100
https://www.youtube.com/watch?v=CFkttWCeNUw
Comentarii 1