Dacia 1310 1.3
in jurnalul de bord.
Povestea e cam lunga dar incerc sa fiu cat mai la obiect.
Masina in cauza a fost cumparata de tata in '94 din Germania (face parte din cele pentru export), culoarea initiala fiind bleu-mamaia. Fabricatie '88,motor 1.3,cutie 4 trepte.
Am sa pun poze cu etapele schimbarii si cum arata ea inainte cand a intrat pe mana mea din toate punctele de vedere, schimbarea radicala avand loc in vara lui 2010 cand masina a primit:
vopsea noua in totalitate, antifonare interior/exterior, schimbare scaune, tapiterie noua, alarma + inchidere centralizata, izolatie noua, reconfigurare sistem audio, izolatie fonica usi... etc.
Plus micsorarea gardei la sol ce a impus mai tarziu si schimbarea amortizoarelor pe fata cu unele mai tari. S-au schimbat si jantele "Canade" simple cu "Canade" late.
Cam in aceeasi perioada,cateva luni mai tarziu s-au adus cateva imbunatatiri si motorului de 1.3 care este original al masinii avand setul facut prin 2003.
- chiuloasa de 1.4 noua, planata, marite si slefuite gaurile de admisie si evacuare, supape noi;
- carburator dublu-corp + galerie admisie 1.6;
- aprindere electronica pe senzor;
- filtru aer sport;
- radiator mare + electroventilator;
- detenta eliminata;
- toba finala inox FK Motorsport;
Ulterior s-au schimbat farurile cu unele de BMW E34 plus instalatie xenon.
Ca planuri de viitor avand in vedere ca la capitolul aspect e cam gata, intentionez sa-i schimb motorul cu unul neaparat pe injectie si cel putin de 1.8, alte jante plus up-grade la sistemul de franare.
Voi mai revenii cu poze, din cele care le-am pus, cea mai recenta este de vara trecuta.
Comentarii 31
Mersi ! Am reusit sa fac ceea ce mi-am propus cu ea pana acum...si cel mai placut sentiment este atunci cand ies si se uita lumea dupa ea si arata cu degetu.
Te arata cu degetu?
:)))))))))))))))))))