Dacia 1300 Rambler'ul
in jurnalul de bord.
In momentul de fata, masina isi traieste a doua tinerete la 31 de ani!
In anul 1981 iesea pe poarta uzinei plina de noroc, deoarece a fost castigata de bunicul meu la CEC. Norocul s-a terminat cand acesta a iesit la pensie si a neglijat total masina!
In vara anului 2011 am inceput rk-ul ce m-a costat destul de mult deoarece a fost inlocuit aproape totul:
-La motor:pompa apa, fise,delcou,baterie, furtune(absolut toate), garnitura de chiuloasa, etc.. Motorul a ramas tot cel original de 1300 doar cutia a fost inlocuita cu una in 5 trepte.
-La exterior:refacerea vopselei(vopsita in 2008 si deja se cojeste....) urmeaza o noua vospire, schimbat faruri , stopuri, bari, masca fata, parbriz, luneta,manere usi+incuietori,paravanturi.
-La interior:mocheta, plafonul si fetele de usi imbracate, scaune schimbate, ceasuri bord cu lumina alba, suport de casetofon dintr-un bord de SuperNova, casetofon+boxe.+bloc de lumini si stergatoare.
-Mofturi:Senzori de parcare, geamuri electrice(inca nu sunt montate, urmeaza si ele), alarma si inchidere centralizata(o necesitate in Romania)(oar era sa raman fara ea acum in ianuarie....).
Sper sa va placa si voi mai reveni cu poze!
Comentarii 7
Multumesc pentru urari!Te salut!
Ce imi pare rau este ca tu crezi ca "niste jante" si "lasatul" construiesc o masina...( poate ca si tapitatul, spre exemplu, poate fi o modificare pentru confortul tau si nu pentru toata lumea, si e "construit" nu "cumparat")
in schimb "tdi killer" e intradevar prea piperat si ai dreptate doar ca....ma amuza sa vad loganul de 1.5 cum se ataca :D mea culpa.
Te salut si sper ca nu te-am deranjat cu vre-un raspuns! multa bafta ;)