BMW 520 E34

0 comentarii
Ultima modificare:
08 Noiembrie 2016
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

 

photo

Anul trecut (2015) am inceput in luna octombrie cautarea unei masini cu utilitate daily drive..Am fost la mai multe test drive-rui primul dezamagindu-ma considerabil fiind vorba de un audi a4 2000 1.8t 180hp care effectiv sa dezmembrat pe loc dupa pornirea motorului....Dupa mai multe cautari si mai multe masini am intalnit aceast monstrulet....a fost dragoste la prima cheie....este vorba de un BMW E34 seria 5 motor in 6 pistoane de 2000cmc si 150 cp nascut in 1992 kilometrajul se oprise la 265432 km in momentul cumpararii, va jur ca pe loc am scos banii si am vrut sa plec cu ea insa propietarul a vrut sa facem actele, eram intr-o zi de sambata si luni trebuia sa facem cele necesare asa ca am stat ca pe ace timp de 2 zile si 2 nopti 

 Luni la prima ora ne-am intalnit si am facut actele am achitat-o si am plecat cu ea...mergand pana atunci numai cu motorase in 4 pistoane va spun cu mana pe suflet ca senzatia pe care o traiesti intr-o masina cu 6 cilindrii este total orgasmica tot drumul am avut player-ul oprit....

photo

 O luna mai tarziu am reusit datorita birocratiei sa imi procur numerele preferentiale, pe aceasta cale doresc sa multumesc guvernului ca ne face viata foarte usoara si eu unul sincer chiar cred ca as murii de plictiseala daca nu as fi nevoit sa ma plimb prin tot bucuresti-ul si sa astept 1 saptamana pentru o hartie pe care o aveam deja numai nu era numele meu pe ea inca 2 saptamani ca sa ma creada pe cuvant ca seriile sunt acolo si vre-o 3-4 ore sa fabrice numerele pe loc 

photo

 Primele modificari pe care le-am facut a fost sa duc masina la spalatorie interior exterior apoi am oprit la vulcanizare verificat roti si cu aceasta ocazie am aruncat ochii la sistemul de franare discuri si placute ! Cum am adus-o acasa am dat comanda pe internet de modul inchidere centralizata (doar cutia care da comanda la modulu de inchidere al masinii) cu cele doua chei tip diamant ! A fost 80 lei am platit 100 lei pentru montajul modulului deoarece dupa 2 luni de incercari ratate am cedat si ma gandesc ca de aceea exista electriciani auto ca sa nu iti rupi tu cerebelul la chestii asa complicate si oricum omul a facut o treaba superba a adaugat si un releu cu niste sigurante chestii ep care eu nu le aveam nici fizic nici in calcul !si am platit 40 lei amprentarea la o cheie ! Apoi in urma unor iesiri inafara orasului am observat ca imi cedeaza ochii datorita iluminarii slabe a farurilor asa ca am achizitionat un set de becuri aftermarket cu descarcare in xenon pe care le-am montat apoi am fost la un service pentru reglarea farurilor corespunzator insa in urma ultimei excursii in ungaria de acum o luna, datorita offroad-ului pe care am fost silit sa il fac balastul de pe partea soferului si-a dat demisia un an mai tarziu de la data cumpararii urmand sa inlocuiesc instalatia complet, acum merg cu un balast pe care este gravata puterea de 50w iar pe eticheta scrie 35, bate putin mai tare si doresc sa imi cer scuze soferilor care ma intalnesc nu am ce sa fac momentan....

 Am fost plecat o perioada inafara tarii cand m-am intors am schimbat consumabile filtre ulei si lichid hidraulic servo, apoi am achizitionat niste jante bmw style 5 BBS (echipare oem) si 2 cauciucuri de vara godyear !

photo

  Probleme nu am avut absolut nici una de fiecare data am urcat i-am aratat cheia si am plecat per total sunt mai mult decat multumit de ce imi ofera aceasta masina 

 In primavara anului 2017 urmeaza o revizie generala unde principalele elemente schimbate v'or fi:

- Etrieri fata de 2.5 discuri fata ventilate, discuri spate placute si saboti frana de mana + inlocuire lichid de frana 

- Schimbata suspensia fata spate amortizoare arcuri si flanse 

- Schimbat pompa de combustibil si bujii 

- Schimbat brate capete de bara bucsaraie fata spate 

- Schimbat acumulatorul 

Lista modificarilor pe care le-am facut in ordine cronologica de la cumparare pana in momentul de fata

- montat kit xenon 23.01.2016

- montat inchidere centralizata 14.02.2016

- montat difuzoare sony xplode pe spate 18.02.2016

- inlocuit jante bbs style 5 27.07.2016

- montaj statie MAC 400 + subwoofer mac 30.07.2016

- polish integral + ceara 16.10.2016

- achizitonat casset holder + montaj 24.10.2016

- US Style 28.10.2016

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
BMW
Model:
520
Motorizare:
E34
Capacitate cilindrica:
1991 cmc
Combustibil:
Benzina
Putere motor:
150 cp
Viteza maxima:
220 Km/h
Anul fabricatiei:
1992
Anul cumpararii:
2015
Culoare:
Albastru
Km parcursi:
5000 Km
Numar inmatriculare:
B520AXL

Alte BMW 520