Bmw 320 e46 coupe Facelift
Scris la 08 Februarie 2014 » Despre Tuning exterior » 5 comentarii

Poate ca multi nu mai arunca banii pe astfel de modificari dar pt mine a fost o incercare de a schimba cate ceva..Am ales o masina cat de cat pe placul meu,nu tocmai scumpa dar destul incat sa imi pot permite sa o modific in totalitate..Pt inceput,m-am gandit ca motorul trebuie sa fie putin mai puternic,,fiind un motor de 2.2 l si doar 170 cp..stiam ca trebuie sa poata mai mult..am ajuns sa schimb pistoanele,folosind pistoane forjate,,am schimbat garnitura de chiuloasa folosind una putin mai groasa ca sa am o compresie mai buna in camerele de ardere..Linisiti..nu eu am modificat masina.!.Sa inlocuit evacuare,folosind una de M5 /E39..Am continuat cu partea din fata,am inlocuit toata fata cu una de Facelift..a costat ceva dar a meritat investitia..Comandat un kitt Angel Eyes OSS,cel mai putenic de pe piata la ora actuala + kitt xenon 30.000K,da trebuia o lumina cat mai clara si puternica pt lupele din faruri ca sa dea bine exteriorului..Sunt abia la inceput si ma misc foarte incet pt ca vreau sa strang cat mai multe informatii in legatura cu proiectul ce l-am inceput.!

Costuri: 4000 Euro
Data evenimentului: 01 Noiembrie 2013
Kilometrajul mașinii: 124000 km


0
« Articol mai nou Articol mai vechi »

Comentarii 5

Comentează:
Daca ai pus o garniture de chiuloasa mai groasa, ai scazut compresia nu ai crescut-o. Mie imi placea albastra. Oricum, ceva munca a fost
Scris pe 10 Februarie 2014, ora 17:30  Răspunde 20
Scazi compresia ca sa lasi loc debitului de benzina de la pomba din rezervor ;-)
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 18:26  Răspunde 01
Man, ai inceput putin gresit dupa parerea mea...sau poate avea deja modificarile astea...
Prima data umblai la admisie aer...schimbata si pusa sport, cu un kit admisie sport. Apoi schimbata evacuarea, cu totul! Incepand de la "serpisori", eventual catalizator sport, cat-back, si evacuare...Asta iti relaxa din start motorul.
Cat despre pistoane si garnitura de chiulasa astea trebuiau mai tarziu. Asa cum a scris si liviuv, garnitura mai groasa nu te ajuta decat daca ai corectat, alezat blocul sau chilasa...si asta doar cu masuratori foarte precise.
Nu ma pricep eu prea tare, dar la cat m-am sfatuit si am cautat ptr a mea am aflat o multime. Oricum, succes la proiect, dar sfatuieste-te bine inainte (google stie tot :)) ptr a nu platii niste lucrari degeaba doar ca sa le dai mecanicilor bani aiurea iar rezultatele sa nu fie pe masura asteptarilor. Bafta.
Scris pe 12 Februarie 2014, ora 09:13  Răspunde 10
Masina am luat-o cu evacuare dubla Borla,cred ca isi face treaba destul de bine.!
Scris pe 14 Iunie 2014, ora 18:28  Răspunde 00
Nu ma refer doar la evacuare! La toba de esapament...ma refeream la intreaga linie! Normal e pe 2.5 " , facuta de la inceput pe 3" va da mai mult sprijin motorului...ma refer la dimensiunea intregii coloane.de evacuare. Ce sa zic...sunt multe de facut. Unele mai scumpe , altele mai ieftine. Dar la sfarsit ai alta satisfactie cand tragi linie. Clar e ca orice modificare costa.
Scris pe 15 Iunie 2014, ora 16:35 00
Raportează abuz