Cursa OEM...

Scris la 03 Iunie 2013

Acum cateva luni m-au apucat nebuniile si am decis sa aduc masina cat mai aproape de original si sa o fac doar "very low" si clean.

Toata treaba a inceput cu buza de sub bara de 90mm care este foarte greu de gasit si am luat-o folosita din Germania la 125euro, dupa asta am gasit niste jante Dare RS pe 16" 8j fata cu 9j spate noi la ocazie la cineva care le luase pt el si nu le-a mai montat, m-au costat 550euro. Avand in vedere ca bara nu era OEM a trebuit sa o scot si sa fac rost de una, intre timp ce cautam bara de USA baiatul la care am gasit bara dezmembra un corrado pe care avea interior beige original RECARO cu scaune din piele, electrice si incalzite, am cumparat interiorul si bara cu 600euro, masina avea capota cu priza de aer gen NFS si badboy, deci trebuia sa renunt si la asta, asa ca am gasit bara de vr6 cu 125euro, dupa care nemai avand bara fata din fibra cafe era foarte aproape de pamant am decis sa cumpar o suspensie reglabila pe inaltime, si am optat pt ceva economic pt ca nu vreau sa alerg pe circuit cu masina si am cumparat o suspensie TATECHNIX (de care sunt f multumit pt ca am de vreo 3 ani pe celalalt corrado si se comporta excelent) la 210euro, dupa care a urmat o masca fata cu buza sub capota de la RIEGER la 125euro, tot in Germania am cumparat un set de stopuri complet rossi de USA, am scos si pragurile si avand in vedere ca dusmani si-au ascutit cheile pe masina mea am decis sa ii dau din nou o vopsea asa ca inca se lucreaza la masina pt a fi terminata pana pe data de 16 iunie la care se va face un meeting national de corrado in Italia la care vreau sa fiu prezent si sper sa ma intorc si cu o cupa pt cel mai frumos vr6, dar asta ramane de vazut. Ultima achizitie a fost cadou din partea prietenei mele galeri de evacuare din inox 6-2-1 undeva la 150euro. Intre timp masina a mai primit niste maruntisuri cum ar fi cauciucuri noi fata 170euro , fise bujii BERU 65euro si alte chesti care nu imi vin in minte tocmai acum, pe langa banii cheltuiti s-a investit si foarte multa munca si inca se lucreaza. Pt faptul ca nu am incredere in nimeni si oricum am service-ul meu lucrez singur si pana acum doar pt trecerea de la stil NFS la OEM s-au bagat peste 100-150 de ore de munca, cine a citit istoria masinii pe forum probabil stie ca motorul a fost refacut de la 0 cu piese noi in urma cu 14.000km, in rest lasam lucrurile sa mearga inainte ca mai este mult de munca. Adaug cateva poze cu ce era masina inainte si unde s-a ajuns la ora actuala.

0
« Postare mai noua Postare mai veche »

Comentarii

Comentează:
Raportează abuz

ALTE ARTICOLE DIN BLOG