

Marius Ciclistu;
Cluj-Napoca, Cluj; Conduc:
Chevrolet Lacetti, Mazda 2, Mazda 323F, Mitsubishi Lancer;
Cuplul mediu ponderat al motorului este o caracteristica mai clara decat puterea
Industria de automotive ar trebui sa ia in calcul folosirea cuplului mediu ponderat al motorului in caracterizarea masinilor pentru ca este mult mai clar decat puterea maxima, cuplul maxim, puterea medie sau cuplul mediu.
In treapta 1 (fara rezistenta aerului inclusa in ambele cazuri):
18.96m / 2.37s - cuplu ponderat mediu
vs
Este denumit ponderat pentru ca viteza de variatie a vitezei rotationale a motorului nu este constanta. Astfel timpul necesar accelerarii intre doua valori consecutive de turatie din curba de cuplu a motorului, raportat la timpul total necesar accelerarii pe toata plaja de turatie, reprezinta ponderea cuplului mediu al celor doua puncte.
Acum exemplele au toate si valorile cuplului mediu ponderat.
Raportează abuz
SUBIECTE DIN BLOG
cupluputereanvelopemarius ciclistumotorcalculatoracceleratiemomentfortabicicletecomparatorcost auto calculator benzina dieselenciclopedia sportivilor romanigrafic putere cuplu calculatorforta diametru circumferintacalculator viteza acceleratiesuspensie individualaforta cupludiesel benzina consumdepasiri
Comentarii