Transmisia cu dublu ambreiaj

Scris la 25 Noiembrie 2013
SCHAEFFLER furnizeaza componente cheie pentru transmisiile cu dublu ambreiaj eficiente
Transmia" cu dublu ambreiaj - un mixt de inovatie ."
Ambreiajul dublu uscat este elementul cheie a ceea ce reprezinta tipul cel mai efficient de
transmisie la nivel mondial
Dublu ambreiaj
 

 

Numarul producatorilor de masini si al clientilor acestora care au fost convinsi de beneficiile acestei tehnologii deosebit de inovative, disponibila inca din 2008, a crescut considerabil. Utilizarea garnitu-
rilor de ambreiaj uscate a facut posibile imbunatatiri majore in ceea ce priveste eficienta energetica a transmisiilor cu ambreiaj dublu care sunt capabile si se deplaseze fara nici o intrerupere a puterii de tractiune. Se observa un avantaj in materie de eficienta deoarece nu se necesita un debit constant de ulei utilizat pentru racire la asa numiteie solutii umede in comparatie cu transmisia clasica manua
(uimitoarea viteza de schimbare a treptelor in cazulacestei transmisii imbunatateste consumul de
combustibil cu pana la sase procente). Avantajul esential al acestei tehnologii consta in combinatia eficientei cu placerea condusului.
Ambreiaj
Ambreiajul dublu uscat — inima acestei tehnoIogii de transmisie eficiente — este format din
mult mai multe parti decat o sugereaza acest termen. impreuna cu ambreiajul electromecanic, componenta furnizata in prezent in milioane de unitati de catre marca LuK a grupului Schaeffler,
consta in peste 500 de piese individuale care se fabrica — in functie de Iocatia clientuiui — in
Europa, America de Nord si Asia, alipite pentru a crea o unitate pe deplin coordonata. "in prezent, fabricam peste 100.000 de dublu ambreiaje uscate pe Iuna” explica Norbert lndlekofer-Membru al Consiliului Executiv responsabil cu sistemele de transmisie.
Dublul ambreiaj nu este,insa, singura contributie adusa de Schaeffler acestei tehnologii. Sistemul este completat de volante cu masa dubla proiectate special pentru a raspunde cerintelor transmisiilor cu dublu ambreiaj. Volanta actioneaza ca un amortizor de torsiune si previne ca vibratiile de torsiune provenite de Ia motor sa fie transmise Ia transmisie. Previne aparitia socurilor ce apar Ia schimbarea treptelor si asa numitul huruit al cutiei de viteze. Asadar, are o contributie decisiva Ia cresterea confortului si asigurarea punctelor de functionare eficiente in ceea ce priveste consumul de combustibil.

 

Gama de produse Schaeffler se extinde, in egala masura, dincolo de ambreiaje si elemente de amortizare ale LuK. Aceasta include si un sistem de ambreiere proiectat pentru aplicatii ce vizeaza dublul ambreiaj. Acesta include un rulment de ambreiere, un levier de ambreiere si este echipat in functie de aplicatie cu un sistem de comanda electrohidraulic sau electromecanic
0
« Postare mai noua Postare mai veche »