Piulitza de la amortizor atinge fix in mijlocul cauciucului,(partea interioara) cand masina merge se aude efectiv cum ,,freaca,, cauciucul de piulitza (ramane semn pe cauciuc)
dar problema e alta acuma..........cu cat suspensia e mai jos cu atat ,,scartzie,, mai tare .......am schimbat flansele la amortizor cu tot cu rulment bucsele la brat si bucsele la bara stabilizatoare.....la cea mai mica denivelare se aude un scartzait destul de tare
Arata mult mai bine mai "low", intr-adevar mai trebuie sa o lasi pe fata. Si cred ca ar trebui si alte jante, si nu neaparat pe 18", pt ca se ridica garda la sol, mai bine pe 17" dar mai late, undeva la 10j spate si 8 sau 9j spate. Bafta in continuare.
Foarte frumoasa masina si foarte mult bun gust ! si app masina are o tenta destul de sportiva , nu mai da bani pe praguri si alte alea ! un eleron deasupra lunetei ar aranja-o mai mult !
Salutare
am reusit sa-i pun suspensie reglabila, acuma arata mult mai bine (e mai nasol cu gropile)
ai dreptate ca un eleron e de ajuns
ms. pt. aprecierea masinii
ne mai auzim pe site
numai bine:)
Comentarii 7
dar problema e alta acuma..........cu cat suspensia e mai jos cu atat ,,scartzie,, mai tare .......am schimbat flansele la amortizor cu tot cu rulment bucsele la brat si bucsele la bara stabilizatoare.....la cea mai mica denivelare se aude un scartzait destul de tare
am reusit sa-i pun suspensie reglabila, acuma arata mult mai bine (e mai nasol cu gropile)
ai dreptate ca un eleron e de ajuns
ms. pt. aprecierea masinii
ne mai auzim pe site
numai bine:)