Comentarii 3

Comentează:
Trebuia totusi sa lasi farurile originale.astea nu au nici o legatura cu masina.sunt prea moderne pentru o masina clasica si nu dau deloc bine.au chiar un aspect tiganesc.parerea mea.eu am doua audi 80 , un b3 si un b4 , si ma gandeam si eu sa schimb farurile.dar nu.masina asta nu are gram de potential de tuning.singurul lucru de care ai putea sa te atingi la masina asta ar fi sa-i arunci o pereche de suspensii reglabile , o vopsea decenta , o pereche de jenti si eventual o folie si o grila fara sigla. si atat.masina asta nu arata bine decat asa cum a fost ea din fabrica , alte combinatii nu exista.tine-te bine de ea ,caci este o masina foarte fiabila , care tine cu casa , iar motorul , 1.6td este fantastic.daca este varianta cu intercooler si ai pompa buna pe el , trebuie sa traga in draci.alte probleme nu prea au cum sa apara la masina asta
Scris pe 20 Februarie 2013, ora 11:50  Răspunde 11
Bloody_v,arata mult mai bine cu farurile astea,nu ai cum sa-ti dai seama decat cand le vezi montate.Mai mult,se vad mult,dar mult mai bine noaptea(si nu aveam niste faruri proaste nici inainte.Pe langa asta exista si kit-uri de tuning(si nu vorbesc de niste hidosenii din alea cu gauri prin praguri si prize de aer false,ci de chestii elegante,cum ar fi bara si masca de radiator gen a4,modelul nou.Si o intrebare,ca vad ca te preocupa folia:de ce ai pune folie la o masina care are geamurile verzi inchis din fabrica?A avut initial folie pe ea si am dat-o jos.Iar grila fara sigla...niciodata!Trebuie sa se vada ca e un Audi,nu doar sa scrie in talon!
Scris pe 24 Februarie 2013, ora 01:14  Răspunde 12
Plus ca,de ce as pastra aerul clasic al unei masini care nu e nici clasica,nici rara(gasesti sute prin toata tara-si marea majoritate chiar arata bine)
Scris pe 24 Februarie 2013, ora 01:16  Răspunde 12