Audi 80 B3 sedan

Ultima modificare:
18 Februarie 2013
Jurnal de bord
Nu sunt inregistrari
in jurnalul de bord.

Va prezint al meu Audi 80 b3.Initial a avut un motor 1.8 benzina,dar unul din multii fosti proprietari s-a gandit sa-l schimbe cu un 1.6 diesel.Cand am cumparat-o m-a impins nevoia,altfel probabil ca nu ar fi ajuns la mine,nimeni nu da pe un b3 dintre primele modele cat ar fi dat pe un b4...dar am luat-o in rate,si asa a fost sa fie.Doar ca dupa vreo 8 luni s-a fisurat chiuloasa(saraca masina nu mai avea prea multa viata in ea,mai ales ca zilnic trebuia sa parcurga minim 100km!).M-a adus acasa,si dupa 2 luni de asteptare(luni date de incompetenta celor de la service,care nu stiau cum se aseaza la punct un motor de audi),a primit chiuloasa noua,pistoane noi,segmenti noi,si multe alte chestii...tot noi.Doar ca anul trecut,in saptamana patimilor(nume predestinat pentru masinuta asta) s-a gandit cineva sa nu-mi dea prioritate,desi eram doar eu si cu el pe drum...si rezultatul:dauna totala!

Povestea nu se opreste aici,dauna totala a acoperit reparatia(am avut noroc ca lovitura s-a oprit exact langa lonjeron,altfel ar fi ajuns la dezmembrari,restul(vopsit integral si alte retusuri le-am acoperit eu).A mai primit o pereche de faruri daylight(da,haterii o sa zica ca n-am pastrat farurile originale-dar de ce sa le fi pastrat,audi 80 sunt destule si arata bine) si un nou sistem audio.

 

Cat de curand sper sa v-o prezint alaturi de sora ei,un  Audi Cabrio,pe care,daca totul merge bine o sa-l achizitionez la primavara!

Comentarii 3

Comentează:
Trebuia totusi sa lasi farurile originale.astea nu au nici o legatura cu masina.sunt prea moderne pentru o masina clasica si nu dau deloc bine.au chiar un aspect tiganesc.parerea mea.eu am doua audi 80 , un b3 si un b4 , si ma gandeam si eu sa schimb farurile.dar nu.masina asta nu are gram de potential de tuning.singurul lucru de care ai putea sa te atingi la masina asta ar fi sa-i arunci o pereche de suspensii reglabile , o vopsea decenta , o pereche de jenti si eventual o folie si o grila fara sigla. si atat.masina asta nu arata bine decat asa cum a fost ea din fabrica , alte combinatii nu exista.tine-te bine de ea ,caci este o masina foarte fiabila , care tine cu casa , iar motorul , 1.6td este fantastic.daca este varianta cu intercooler si ai pompa buna pe el , trebuie sa traga in draci.alte probleme nu prea au cum sa apara la masina asta
Scris pe 20 Februarie 2013, ora 11:50  Răspunde 11
Bloody_v,arata mult mai bine cu farurile astea,nu ai cum sa-ti dai seama decat cand le vezi montate.Mai mult,se vad mult,dar mult mai bine noaptea(si nu aveam niste faruri proaste nici inainte.Pe langa asta exista si kit-uri de tuning(si nu vorbesc de niste hidosenii din alea cu gauri prin praguri si prize de aer false,ci de chestii elegante,cum ar fi bara si masca de radiator gen a4,modelul nou.Si o intrebare,ca vad ca te preocupa folia:de ce ai pune folie la o masina care are geamurile verzi inchis din fabrica?A avut initial folie pe ea si am dat-o jos.Iar grila fara sigla...niciodata!Trebuie sa se vada ca e un Audi,nu doar sa scrie in talon!
Scris pe 24 Februarie 2013, ora 01:14  Răspunde 12
Plus ca,de ce as pastra aerul clasic al unei masini care nu e nici clasica,nici rara(gasesti sute prin toata tara-si marea majoritate chiar arata bine)
Scris pe 24 Februarie 2013, ora 01:16  Răspunde 12
Raportează abuz

Fisa tehnica

Marca:
Audi
Model:
80
Motorizare:
B3 sedan
Capacitate cilindrica:
1600 cmc
Combustibil:
Motorina
Putere motor:
60 cp
Anul fabricatiei:
1987
Anul cumpararii:
2009
Culoare:
Negru metalizat
Numar inmatriculare:
DB 20 HLP

Alte Audi 80